Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
No shit Sherlock.Doe dit vooral niet! Gooi er in dat geval louter demi water in
Al eens een nieuwe kvs-dop geplaatst?? Bij mij was het rubber in de dop aangevreten waardoor hij iets kon lekken. Nek vd radiator netjes weer schoon gemaakt met hele fijne schuurwol, en daarna een nieuwe dop geplaatst en het euvel was bij mij verholpen... Wat ook nog wel eens kan, is dat je na het zelf vervangen vd koelvloeistof nog een luchtbel in het systeem hebt zitten. De CBR is eigenlijk maar op een manier goed te ontluchten, en dat is met het voorwiel omhoog. Ik zelf zet hem altijd op mijn brug met het voorwiel en pomp die dan zo hoog mogelijk. vervolgens laat je de motor een keer naar links en een keer naar rechts zakken waardoor je alle lucht naar de radiator laat lopen. Dan navullen en net zo lang herhalen tot er geen lucht meer vrij komt. Is wel handig om dit met zijn tweeën te doen...
Al een 2 bar radiator dop geplaatst ? Ik heb/had hetzelfde probleem met de PC37. Voordat ik meer rigoureuze stappen neem is dat mijn eerste keuze. Als het mee zit hoop ik maandag te weten of het heeft gewerkt. En anders idd een oliekoeler erop.
Bij mij zit er zelfs een dop op van een Yammie. Naar ik meen 1.1 bar..... Volgens mij was ik er iets van €15,- aan kwijt....Ontluchten heb ik gedaan volgens Eaglebrink zijn methode, nu nog een dop plaatsen en hoop ik dat het de volgende track day wat beter is(al duurt dat nog veelste lang)
Iemand een linkje van zo'n dop? Krijg er wel een gevonden maar die is meteen 30 euro, vgm hoeft zoiets simpels niet zo duur te zijn. Denk dat het allemaal wel redelijk universeel is.
Ik heb via E-Gay een setje van Dominator besteld, en ik moet zeggen ik ben er erg tevreden over!! Met de DB killer erin kom ik niet over de 100db en als hij eruit is zit er een heerlijk donkere brul in!! Hij past ook perfect. Uitlaat is van voor naar achter wel van RVS, dus hij is niet zo licht als een titanium geval. Hij kostte me met demper en al iets meer dan €350,- dacht ik...Beste medereeeeezzeerssss
Ik zou graag een extra radiateur(zo'n pizzapunt) op mijn cbr plaatsen maar lees op meerdere site's/fora dat dit niet gaat met de originele uitlaatbochten(door de pijpjes die 2 uitlaten met elkaar verbinden?).
Nu is mij de akrapovic/yoshimura/Arrow/blabla bochten variant net wat te duur voor die paar pk's die je er misschien mee wint mits goed afgesteld.
Als iemand een goed alternatief weet of een set uitlaatbochten te koop heeft(niet origineel) laat het me weten!
(ook een power commander o.i.d. is welkom(eneenpizzaradiateurook))
Ik heb via E-Gay een setje van Dominator besteld, en ik moet zeggen ik ben er erg tevreden over!! Met de DB killer erin kom ik niet over de 100db en als hij eruit is zit er een heerlijk donkere brul in!! Hij past ook perfect. Uitlaat is van voor naar achter wel van RVS, dus hij is niet zo licht als een titanium geval. Hij kostte me met demper en al iets meer dan €350,- dacht ik...
Grtz Eagle.
Een oliekoeler is geen optie want heb nergens aansluitingen op me blok hiervoor zitten(als iemand die wel weet te zitten vertel het me )
Beetje donker, maar gaat om het idee wat hij zit.Zit naast je oliefilter. Origineel een warmtewisselaar, ongeveer dezelfde maat als je oliefilter met koelwaterslangetjes eraan (stromen olie en koelwater door het potje in aparte kanalen), kan je eraf halen en afblokken met een kit van bijvoorbeeld TKR.
De nippels op de foto's van Robin zijn de in en outlet van de olie.Bekijk bijlage 1442848
Ik snap jullie, die linkse had ik gevonden daar zit een olie kanaal achter.
Maar bij de warmtewisselaar zit nergens een olie aansluiting/kanaal toch? Of zie ik iets over het hoofd..
(btw bedankt voor t meedenken allemaal)
Maar bij de warmtewisselaar zit nergens een olie aansluiting/kanaal toch? Of zie ik iets over het hoofd..
Minstens vol synthetische. Zelf doe ik er 10w60 in.Hallo,
Ik wil Deze winter de olie verversen van mijn Pc37 racer.
ik heb geen idee wat voor'n olie er op dit moment in zit.
Wat kan ik er het beste in gooien? gewoon 10w40? synthetisch? half synthetisch?
Hoor het graag!
Same here, Alleen 6, 7 dagen ga ik niet halen, ligt er ook aan welk circuit.SBS dual carbon (DC809). Remmen prima voor mijn bejaardentempo en zijn relatief goedkoop (+/-€70 op eBay voor 2 klauwen). Volgens mij deed ik een dag of 6-7 met een setje.
Same here, Alleen 6, 7 dagen ga ik niet halen, ligt er ook aan welk circuit.
Ik zit meer op Zolder en Mettet, das de reden dat ze wat harder slijtenAssen en Zandvoort rij ik eigenlijk uitsluitend. Maar het ligt er natuurlijk ook aan hoe hard je rijdt...