Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Motul 300v 10w40 gooi ik er altijd in.Welke motorolie gebruiken jullie? 5w40 of 10w40?
En volstaat Castrol Power RS of kan ik beter voor de Power RS Racing gaan?
10w40, Castell power rsWelke motorolie gebruiken jullie? 5w40 of 10w40?
En volstaat Castrol Power RS of kan ik beter voor de Power RS Racing gaan?
ik gooi er altijd 10W40 Castrol Power RS inWelke motorolie gebruiken jullie? 5w40 of 10w40?
En volstaat Castrol Power RS of kan ik beter voor de Power RS Racing gaan?
Ik weet het niet voor de p40. Heb wel eens voor een pc37a een 2001 Fireblade voorwiel gebruikt. De lagers en wielbussen moesten worden aangepast naar die van de pc37a. Verder pastte alles van de 600RR.Heeft iemand toevallig al eens geprobeerd om een SC57 of SC59 voorwiel in zijn PC40 te passen? Die voorwielen vind je namelijk wat makkelijker Maar ik wil natuurlijk wel zeker zijn eer ik 1tje laat verzenden
De schijven van een sc57 en van een pc40 zijn uitwisselbaar volgen de site van Motomaster. Ik moet vooral weten of de afstand tussen de schijven gelijk isIk weet het niet voor de p40. Heb wel eens voor een pc37a een 2001 Fireblade voorwiel gebruikt. De lagers en wielbussen moesten worden aangepast naar die van de pc37a. Verder pastte alles van de 600RR.
Schijven zijn ook wel een dingetje om te zoeken zodat je zeker weet dat je de schijven van de pc40 kan gebruiken. Anders wordt het een prijzig voorwiel
Ik heb mijn velg laten richten bij Wheel Trim in nijkerk. maar dit misschien niet echt in de buurt voor jou.Ik kwam gisteravond bij toeval erachter dat er een kleine deuk zit in mijn voorvelg. Verder geen slag en het is minimaal. Band blijft netjes op spanning en heb het ook niet gemerkt tijdens afgelopen 4 circuitdagen (misschien dat ik het nu weet dat het wel gaat opvallen).
Wat is wijsheid, bij voorbaat velg al laten richten? Zo ja, weet iemand een adresje in Gelderland, omgeving Achterhoek?
En weet iemand de afmeting van de voorvelg keerringen?
Toch even nakijken dat er niet ook een slag in zit. kan een beste klap zijn geweest om er een deuk in te krijgen.Als je er niets van merkt en het is enkel een deukje had ik er niets aan gedaan. Ook wel eens een 600rr gehad met een deuk in de velg op de velgrand en nog een beste ook. Nooit iets van gemerkt op wat voor manier dan ook. Ook niet op de Afsluitdijk.
Als het maar geen scheur is ofzo en er geen slag in zit. Een deuk in de velgrand maakt niet zoveel uit. Daar kan je band van leeglopen maar als dat niet gebeurd is het enkel optisch is mijn ervaring.
520Trouwens nog een vraagje, rijden jullie met een 525 of 520 ketting. Opzich zijn mijn 525 ketting en tandwielen nog goed maar vraag mij af hoeveel vermogen je wint met een 520 ketting.
Dus meet je toch meer vermogen aan het wiel? Of zie ik dat verkeerd? Geen idee hoeveel het scheeld natuurlijk.....
En je wint er geen vermogen mee, maar hij loopt sneller door zijn toeren ivm minder weerstand/gewicht.
En tandwielen, die dan ook wisselen.Hij blijft er nog fijn om liggen. Als de ketting ooit versleten is dan komt er wel een 520 op
Ik heb er altijd Castrol Power RS 5W40 in gedaan. Het blokje liep soepel, maar eerlijk is eerlijk, het Honda 600rr blok loopt altijd soepel. Dat blok is bulletproof.Welke motorolie gebruiken jullie? 5w40 of 10w40?
En volstaat Castrol Power RS of kan ik beter voor de Power RS Racing gaan?
Verstandige keus. Je kan het geld beter uitgeven aan meer rijtijd, maar als je het leuk vind om bezig te zijn met de motor en op zoek te gaan naar gewichtsbesparingen (vind ik zelf altijd leuk om te doen) dan zou het vervangen van je ketting en tandwielen een idee zijn.Hij blijft er nog fijn om liggen. Als de ketting ooit versleten is dan komt er wel een 520 op