Racen op een R1 2004-2005-2006

bij mij is alles nog orgi neel.

heb een lekke kering in mn voorvork dus moet er zowiezo wat aan gaan doen.
Zit bij aan remmen soms wel tegen de bodem... vliegt dat achterwiel weer de lucht in :o
En beetje zwabberen bocht uit en bij snelle bochten als mastersbocht en ruskenhoek :]

Gelijk 10 mm merr olie erin laten gooien dan standaard, ben je ook van het doorslaan af.
 
Afstellen doet al wonderen👍🏻 als je achterwiel los komt is ook voor deel weg te stellen zeg maar..
Nu een race wilbers shock achter helemaal nieuw opgebouwd
En me voorvork helemaal omgebouwd door 1g.
Voor je vering naar jj suspension in Mill in echt een superzaak👍🏻👍🏻
 
hahaha
ik ga waarschijnlijk bij HK mijn voorvering laten aanpassen, nieuwe veren, shims en pistons. de race upgrade zeg maar.
Achter hetzelfde verhaal of de ohlins uit dit topic
 
Ohlins is mooi😋😋 maar ook die zal je moeten service.. Is ook snel 200€ Of meer
En wat chris mol al zegt.. Ook al mijn achtershockers hebbe het potje horizontaal.. Dus wel zkr weten👍🏻
 
Bij mij staat het reservoir ook verticaal, ik heb de YA343 en volgens mij wordt hier de YA348 aangeboden. Dat waren voor Ohlins de 2 schokbrekers die ze destijds maakten voor de RN12.
In de Yamaha SP van 2006 zat volgens mij ook de YA343.

Welke schokbreker heb jij dan Danny?
 
ik denk deze ;) :

Afstellen doet al wonderen👍🏻 als je achterwiel los komt is ook voor deel weg te stellen zeg maar..
Nu een race wilbers shock achter helemaal nieuw opgebouwd
En me voorvork helemaal omgebouwd door 1g.
Voor je vering naar jj suspension in Mill in echt een superzaak👍🏻👍🏻
 
Wil iemand nog zijn races filmen? Ik heb alvast een mooie koplam-camera unit voor je :)

Voor een Yamaha R1 04 t/m 06 (rn12) rechter koplampunit, aangepast voor een videocamera. Ik zou niet weten welke soort erin past en hoe het werkt.
koplamp_P1080620.JPG

koplamp_P1080621.JPG

koplamp_P1080623.JPG
 
ik kan me voorstellen dat daar een contour camera net inpast.
of een chinees cameratje op pen formaat ofzo.
Zou zoiets eerder verwachten voor het filmen op de nurburgring ofzo ?

je mag je werkblad wel eens opruimen ;) :+
 
Laatst bewerkt:
vanwege het opruimen kwam ik dat ding weer tegen :P Is gebruikt door een MSL instructeur. Mag gratis weg, anders gooi ik hem weg :Y
 
Mede rn12 rijders.... Hoe hebben jullie je voor en achteras geborgd? Voor gaatje boren door de bout aan de linker zijde voor borgdraad neem ik aan?

En achter???
 
Ik heb een " haarspeld" achter de moer door de as heen gestoken.
Dat is een metalen borgmiddel voor assen.
Je kunt hem er zo in en uit halen.
Werkt voldoende
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan