Racen op een R6 '03 - '05

Super bedankt! Dat eerste las ik wel eens, maar dat is bij deze bevestigd. 👍
Dat laatste wist ik, nogmaals dank! Ik ga opzoek :)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daarnaast de vraag wat de standaard doorsteek van de vorkpoten is? Wellicht dat iemand dit nog weet en nog in dit oude topic kijkt :)


(BIj mij zitten de clipons onder de bovenste kroonplaat en steekt de binnenpoot (incl deksel excl zeskant) 16,5mm erboven uit
(tot aan uitsparing tbv originele clipon, deze kamer/uitsparing zit in de kroonplaat).

Gebben motoren geeft aan dat de standaard cliponhoogte 24mm is en dat daar een 2003/2004 fiets staat met 22mm doorsteek tot aan bovenzijde clipon, totaal dus 46mm in vgl met mijn circuitfiets.
Dit laatste lijkt mij bij nader inzien niet origineel, maar ben daar niet zeker van.)
 
Ik heb zelf een 2005 met upsidedown vork,en kan dus niet vergelijken.
Je mag er wel vanuit gaan dat de vorkpoten standaard maar net boven de clipons uitsteken,zeker geen 22 mm.
Maar je kan altijd een beetje spelen met die hoogte,en dan kijken hoe het aanvoelt.
 
Bedankt iig! Laat de clipons nu idd eerst onder de plaat, verzetten en afstellen heeft geholpen.

Ook een setje wielen gevonden (‘03/04) dus met nat weer kan ik straks blijven rijden 🙂
 
Even een vraag aan jullie. Mijn vriendin heeft een R6 uit 2004 en gaat hier volgend jaar ook mee op het circuit. Nu ben ik voro haar aan het zoeken naar een Quickshifter maar er zijn door de TCI onsteking weinig leveranciers. Translogic, welke ikzelf op mijn Honda heb levert niks. Ook Bazzaz, HM levert niks. Wat voor Quicshifter gebruiken jullie? Ben erg benieuwd.
 
Even een vraag aan jullie. Mijn vriendin heeft een R6 uit 2004 en gaat hier volgend jaar ook mee op het circuit. Nu ben ik voro haar aan het zoeken naar een Quickshifter maar er zijn door de TCI onsteking weinig leveranciers. Translogic, welke ikzelf op mijn Honda heb levert niks. Ook Bazzaz, HM levert niks. Wat voor Quicshifter gebruiken jullie? Ben erg benieuwd.

Ik heb er een Healtech setje op zitten. Te configureren met bluetooth. Doet het voor mij prima.
 
Even een vraag aan jullie. Mijn vriendin heeft een R6 uit 2004 en gaat hier volgend jaar ook mee op het circuit. Nu ben ik voro haar aan het zoeken naar een Quickshifter maar er zijn door de TCI onsteking weinig leveranciers. Translogic, welke ikzelf op mijn Honda heb levert niks. Ook Bazzaz, HM levert niks. Wat voor Quicshifter gebruiken jullie? Ben erg benieuwd.

Je ecu laten flashen. en dan elke QS erop zetten wat je maar wilt. Heb zelf een van SP erop(met geflashte ECU+rappidbike). Even informeren bij Carmo electronics of nipponbikes.
.
 
Heeft iemand ervaring met een 190 band op de R6? Kan goedkoop een regensetje overnemen. Maar weet niet wat het met het stuurgedrag gaat doen.
 
Ik ben een R6 uit 2004 aan het ombouwen naar circuitfiets.
Nu zit er een originele uitlaat op welke qua geluid erg goed is.
Tegelijk is de katalysator een redelijke vermogens beperker.
Ik zoek dus naar een goede (aftermarket) demper voor deze motor op het circuit.
Ik wil geen problemen met geluid en toch iets aan vermogen winnen....
Jullie hebben hier ervaring mee, kunnen jullie mij iets adviseren/ je ervaringen delen?
 
Ik ben een R6 uit 2004 aan het ombouwen naar circuitfiets.
Nu zit er een originele uitlaat op welke qua geluid erg goed is.
Tegelijk is de katalysator een redelijke vermogens beperker.
Ik zoek dus naar een goede (aftermarket) demper voor deze motor op het circuit.
Ik wil geen problemen met geluid en toch iets aan vermogen winnen....
Jullie hebben hier ervaring mee, kunnen jullie mij iets adviseren/ je ervaringen delen?

Ik heb een cabon boss uitlaat, icm originele luchtfilter. Kan ik volle gas langs de geluidpalen op Zolder.
 
Uitlaat bochten zijn origineel.
1569128773983.png
 
Ik ben op zoek naar een racezitje voor een R6 model 2003 - 2005.
Kleur maakt niet uit, wel graag zonder (grote) schade

Gaat wel om het dichte type, dus met een foam zitje.
Stuur maar een mailtje op wishmoor apestaartje gmail punt com
 
Terug
Bovenaan Onderaan