Racen op een R6 '99 - '02 Deel 2

Mwah...ik ga alleen nog maar met een orginele uitlaat naar Zolder hoor....werd er gewoon afgehaald omdat ik net bij de paal iemand moest inhalen en dus teveel naar links zat...
 
gewoon niet inhalen dan :P
maar ik snap je, je wilt natuurlijk gewoon zonder erbij na te denken knallen en niet voorzichtig lopen doen voor geluid
ik had laser hotcam met db-killer en ging ook prima.
 
Mwah...ik ga alleen nog maar met een orginele uitlaat naar Zolder hoor....werd er gewoon afgehaald omdat ik net bij de paal iemand moest inhalen en dus teveel naar links zat...

Als je iemand inhaalt telt de meting niet !
Als er binnen een bepaalde tijd 2 transponders geregistreerd worden door de meetpaal telt de meting niet, dus als je vlak achter iemand rijdt ben je safe ;) .

In de NBC worden weinig R6-en er afgehaald omwille van het geluid.
Wil je safe spelen kan je ook gewoon heel even het gas constant houden. Uiteraard wel gans rechts rijden aan de 1e meetpaal en links bij de 2e :) .
 
de 2e geluidspaal (tunnelleke :) ) is nooit een probleem, als er mensen af gehaald worden is het altijd bij de 1e paal. maar idd uiterst rechts en dan komt het wel goed
 
~
@Rayduc: Wat is dat voor pak?? Je kniesliders lijken me niet echt op de juiste plek te zitten? Ben wel erg jaloers op jullie mooie Cartagena tripje :) Staat hoog op het verlanglijstje voor volgend jaar. Ik moet dit jaar veeel aftikken voor de Supercup incl licentie etc... Dus geen voorjaarstraining ;)

Het is een pak dat word in Pakistan of zo gemaakt(isra) ,heb het via via gekocht
Vond de prijs wel goed,maar ja ik kom er nu achter dat de kniesliders wel een beetje verkeerd lijken te zitten,ging in Cartagena heel vaak met mijn knie aan de grond en zag dat ze wel heel vreemd afslijten,ga wel een keer terug of ze het misschien anders kunnen maken.

Ja,was echt super daar ,ging ook voor het eerst zo ver,en lang weg maar het beviel wel erg goed daar ,lekker 4 dagen knallen en super gaaf weer (19 graden)

Zou wel leuk zijn als er volgend jaar nog meer jongens met een R6 mee gaan :P


@Snillis ook nog gefeliciteerd met je verjaardag *O*
 
Laatst bewerkt:
Voor in mijn kuip heb ik een heel klein gaatje geboord en dan met klittenband vast gemaakt ,zo dat ik hem er ook makkelijk er af kan halen ,en dat werkt (binnen op de airintake vast gemaakt)

En achter op ook met klittenband vast gemaakt en een duc tapeje er over heen voor het los trillen.
Ok, ik moet nog ff kijken wat ik ga doen.
 
heb een vraagje,

lange tijd geleden heb ik tijdens het surfen op internet een modificatie gezien van het ram air systeem (r6 99/02)

je zou een gaatje vooraan in de ram air moeten maken en een darm ergens op de carburators moeten bevestigen en deze in dat gaatje steken

zodat de benzine ook onder druk in de carburator word geduwd

had er ook een tekening van gezien

maar ik vind dat nergens meer -O-
was ook een onderdeel van YEC (kon je zo kopen) of zelf maken...

iemand linkje?
 
moet je ff kleinelars1 mailen (hij en een andere teammaat van ons, langelars1 hebben beiden de 'tuinslang'modificatie erop zitten)
ik dacht dat het gewoon een tuinslang idd van de luchtopening voorin naar het luchtfilter (of carbs??) was idd. de slang zie je duidelijk bij hem zitten zonder tank erop
 
MeXion, als je een antwoord hebt post die dan ook even hier.
Ben ook wel benieuwd.

Ook hangen mijn luchtinlaat buizen los tegen de kuip aan, volgens mij hoort hier nog iets van een rubber bus aan te zitten.
Heeft iemand deze nog eentje liggen?
 
moet je ff kleinelars1 mailen (hij en een andere teammaat van ons, langelars1 hebben beiden de 'tuinslang'modificatie erop zitten)
ik dacht dat het gewoon een tuinslang idd van de luchtopening voorin naar het luchtfilter (of carbs??) was idd. de slang zie je duidelijk bij hem zitten zonder tank erop
Ik heb ook intresse in een foto. :P
 
MeXion, als je een antwoord hebt post die dan ook even hier.
Ben ook wel benieuwd.

Ook hangen mijn luchtinlaat buizen los tegen de kuip aan, volgens mij hoort hier nog iets van een rubber bus aan te zitten.
Heeft iemand deze nog eentje liggen?
die hangen toch zowiezo los?

hangen vooraan op een beugel aan de kuipsteun en dan aan de andere kant aan de luchtfilter?
 
*O* *O* *O* gevonden

na laaaang zoeken -O-

maar ik denk dat je u wel lid moet maken van dat forum om de foto's te kunnen zien (midden van de 1ste pagina)

op de volgende pagina's staat ook nog een ZIP map om te downloaden daar zit een schema in hoe je dat juist aansluit

ben benieuwd of je hiermee enige winst maakt...
carbs liggen nu eigenlijk uit elkaar om grotere sproeiers in te steken omdat ik K&N heb met akra lijn...

99-02 Airbox modification? - R6Messagenet.com
 
Wat vinden jullie hier van?:

GroteFoto-GCBZPW8I.jpg
 
*O* *O* *O* gevonden

na laaaang zoeken -O-

maar ik denk dat je u wel lid moet maken van dat forum om de foto's te kunnen zien (midden van de 1ste pagina)

op de volgende pagina's staat ook nog een ZIP map om te downloaden daar zit een schema in hoe je dat juist aansluit

ben benieuwd of je hiermee enige winst maakt...
carbs liggen nu eigenlijk uit elkaar om grotere sproeiers in te steken omdat ik K&N heb met akra lijn...

99-02 Airbox modification? - R6Messagenet.com
Dank je!! :} :} :} :}
 
En hoeveel voordeel geeft die modificatie?
En zou die invloed hebben op het aanzuiggeluid? Op Zolder is niet het uitlaatgeluid maar wel het inlaatgeluid de oorzaak van geluidsovertredingen, vandaar mijn vraag ;) .

Mag volgende week mijn blok op halen, mekanieker is de versnellingsbak aan het reviseren. Dus als ik die mod. wil uitvoeren is het wel het moment :Y .
 
En hoeveel voordeel geeft die modificatie?
En zou die invloed hebben op het aanzuiggeluid? Op Zolder is niet het uitlaatgeluid maar wel het inlaatgeluid de oorzaak van geluidsovertredingen, vandaar mijn vraag ;) .

Mag volgende week mijn blok op halen, mekanieker is de versnellingsbak aan het reviseren. Dus als ik die mod. wil uitvoeren is het wel het moment :Y .
ik weet dat dit op de R6 2001 van Barry veneman zat en is samen met een dynokit afgesteld bij Mad racing.
Die haalde er toen toch wel extra uit!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan