Sender
MF veteraan
Inmiddels een setje remklauwen van een GTR 1400 gescoord op Ebay (zelfde als ZX6 va '09);
Ben benieuwd
Ben benieuwd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Inmiddels een setje remklauwen van een GTR 1400 gescoord op Ebay (zelfde als ZX6 va '09);
Ben benieuwd
Die carbon blokken remmen ook voor geen meter als ze niet warm zijn. Eerst een paar keer flink aanremmen. Dan werken ze goed!
Vandaag eerste ritje op de 10 gedaan. Met die klauwen.
Ze voelen erg goed aan zeker in combinatie met de Braking rempomp.
Alleen die dual carbon remblokken zijn een wat minder succes.
Die carbon blokken remmen ook voor geen meter als ze niet warm zijn. Eerst een paar keer flink aanremmen. Dan werken ze goed!
Goedendag, blijf toch een beetje last houden van trillingen tijdens het remmen. Inmiddels zijn vervangen de schijven, remklauwen en remblokken. Maar het is nog steeds aanwezig. Iemand een idee waar het hem in kan zitten?
Heb er maar twee verschillende voorbanden op gehad maar bij beiden hadden ze het.Is je band erg gecupt?
Heb er maar twee verschillende voorbanden op gehad maar bij beiden hadden ze het.
Wat is het verhaal met de remmen? Ik heb een radiale Brembo rempomp erop zitten, is dat standaard?Mooi ding!
Zelf nog steeds content met de '03, alleen de remmen zijn drama.
Circuitkuipen zou ik op termijn ook nog willen.
Door de kleine remschijven en constructie met de 4 kleine blokjes idd oververhitten ze snel.Wat is het verhaal met de remmen? Ik heb een radiale Brembo rempomp erop zitten, is dat standaard?
Vindt de constructie met 4 kleine blokjes per klauw wel bagger...
Is er voor de remtangen een makkelijke upgrade?
met mijn Brembo RCS rempomp en Brembo GP4-RS klauwen heb ik ook nergens last meer van. Maar m'n remmen setup is dan ook nu zowat meer dan de dagwaarde van de motor
Voordeeltje van waar ik werk kon het niet laten!Haast overkill op een 600.
Maar het remt echt voortreffelijk.
Voordeeltje van waar ik werk kon het niet laten!
Door de kleine remschijven en constructie met de 4 kleine blokjes idd oververhitten ze snel.
Zelfs van een straatrijder gehoord dat ze bij rijden in de bergen de remmen begon te ruiken.
Ik mis daarbij zelf wat remkracht, moet behoorlijk hard knijpen om te vertragen. De Bremo pomp is dus niet standaard helaas.
Heb ook last van trillingen maar dat kan ergens anders door komen.
De remmen zijn up te graden met klauwen van een nieuwer of ander merk/model (meeste klauwen met 108mm hoh passen er direct op), radiale rempomp en evt grotere schijven (05 model). Heb er zelf Nissins van een 09 model op en dit geeft een kleine verbetering (geen fading meer).
Waarschijnlijk lossen die schijven het probleem op. Wat voor bussen heb je tussen de remklauwen en vork zitten?Ik heb op de mijne ('03) schijven van een zx10r gelegd. Ben dus van 280mm naar 310mm gegaan maar heb nog wel de originele klauwen en gesinterde remblokken van Braking. Remt in mijn ogen als een dolle en heb nergens last van fading. Maar misschien rem ik niet hard genoeg ;-). Afgelopen weekend op Ecuyers nergens last van gehad iig.
Waarschijnlijk lossen die schijven het probleem op. Wat voor bussen heb je tussen de remklauwen en vork zitten?
Waarschijnlijk lossen die schijven het probleem op. Wat voor bussen heb je tussen de remklauwen en vork zitten?