Racen voor het Autismefonds

Ninjabiker

Die hard MF'er
12 dec 2002
943
0
Helmond
Dit seizoen ga ik mezelf inzetten voor het autismefonds. Via [NORML]EarRacing.nl[/NORML] en tijdens mijn deelname aan de Go Fast Sprintraces wil ik bekendheid geven aan dit fonds en hoop ik zoveel mogelijk geld in te kunnen zamelen.

Waarom het autismefonds? Er is al veel onderzoek gedaan naar autisme. Maar er is nog veel meer onderzoek nodig. Ten bate van onszelf, onze kinderen en onze kindskinderen. Want de mogelijkheid dat bij autisme ook erfelijkheid een rol speelt, is aanwezig.

Mede hierom heeft de Nederlandse Vereniging voor Autisme het AutismeFonds opgericht: fondsenwerving voor meer en uitgebreider onderzoek, betere voorlichting en gerichte educatie.
Dit laatste is voor Marion (mijn partner) en mij het belangrijkste. Noël, een zoon van Marion, heeft autisme. Dankzij de voorlichting van oa de NVA zijn we veel te weten gekomen over wat voor Noël de beste aanpak is om hem een zo prettig mogelijke jeugd en toekomst te geven.
 
Laatst bewerkt:
As donderdag 8 Mei is de eerste racedag van de GoFast sprintraces op Zolder.
Vanaf die dag ga ik actief bezig met inzamelen voor het Autismefonds.
Via mijn website zal ik er regelmatig aandacht aan besteden om op een leuke manier geld in te zamelen. Ik wil oa via de school van Noël zijn klasgenoten de mogelijk geven om eens op het circuit te komen kijken bij een GoFast race om ze een leuke dag te bezorgen!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan