Racen/vrij rijden op een ZX-10R!

Een keer een andere uitlaatdemper als akrapovic, leovinci ??

Iemand nog interesse in een carbon race demper van KRtuned?
Incl DB killer,carbon beugel, aansluiting 58 mm

20160124_160258_zpssmpuwju1.jpg


20160124_160153_zpsuqrzfhzu.jpg


20160124_160309_zpsc2y8ewlq.jpg


20160124_160316_zpsjztfhwtd.jpg


Demper 35 cm
 
Laatst bewerkt:
zo een beetje alles :D

Full titanium akrapovic systeem, carbon demper
Rem / Schakelset lightech
Quickshifter dynojet
kit evo ecu
Kit kabelboom
MWR luchtfilter
Lichtere accu
Brembo remmen/ rempomp / remklauwen
Stalen remleidingen met snelkoppelsysteem
PVM alu 5 spaaks wielen, plus snel wisselsysteem voor en achter
Custom subframe
Clipons
JVP kuipwerk, gewrapt door motowrap
Ohlins TTX achter, aangepast binnenwerk voor
AIM laptimer

Goed voor een 1.42.7 op Assen.

Michiel, heb je wat meer info over het snel wissel systeem dat je gebruikt?
 
Michiel, heb je wat meer info over het snel wissel systeem dat je gebruikt?

Met vaste bussen (standaard op pvm) en de remklauwhouder vastzetten aan achterbrug kom je al een heel eind :y

Voor idem met de busse. Ik heb andere schijven voor waardoor klauwen kunnen blijven zitten
 
Met vaste bussen (standaard op pvm) en de remklauwhouder vastzetten aan achterbrug kom je al een heel eind :y

Voor idem met de busse. Ik heb andere schijven voor waardoor klauwen kunnen blijven zitten

Ja klopt, dat heb ik al maar ik was benieuwd of er nog meer te verbeteren was ;)
 
Zag bij Rafael Sinke zijn fiets dat ze links en rechts aan binnenzijde achterbrug een geleidertje gemonteerd hebben.Dus bussen van wiel rusten op geleider waardoor asgaten van bussen precies op hoogte zit van asgaten in brug.
 
Zag bij Rafael Sinke zijn fiets dat ze links en rechts aan binnenzijde achterbrug een geleidertje gemonteerd hebben.Dus bussen van wiel rusten op geleider waardoor asgaten van bussen precies op hoogte zit van asgaten in brug.

Hier zie je bij team van Rafael hoe je met zo'n simpele oplossing snel je wielen kunt wisselen.
Niet zo snel als fabrieksteams(die hebben iets duurdere systemen)maar voor een stelletje amateurs en veel geimproviseerde oplossingen niet slecht.
 
Laatst bewerkt:
fast frank verkoopt die snelwissel systemen. Voor het achterwiel is het reelijk eenvoudig. Voor het voorwiel iets complexer
 
Zag bij Rafael Sinke zijn fiets dat ze links en rechts aan binnenzijde achterbrug een geleidertje gemonteerd hebben.Dus bussen van wiel rusten op geleider waardoor asgaten van bussen precies op hoogte zit van asgaten in brug.


Ik heb nu toch de zooi uit elkaar....
heb je daar plaatjes van hoe en wat?

Ik zit ook altijd te kutten met de achterremklauw met wielenwissel....

*D
 
Ik heb nu toch de zooi uit elkaar....
heb je daar plaatjes van hoe en wat?

Ik zit ook altijd te kutten met de achterremklauw met wielenwissel....

*D

Heb nu geen plaatjes van maar zal Rafael eens vragen of hij foto's van heeft.
En anders is dit een oplossing.Jaren geleden al ontdekt op site van Harris.
Je ziet dat ze hier aan de binnenzijde zo'n rand hebben zitten alleen is die in het freeswerk meegenomen.


full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan