Racer keuze

DoNirvana

Rookie
29 mrt 2010
26
0
Beste MotorRijders,

Momenteel ben ik in het bezit van een Suzuki GSX-R 750 uit 91 echter heb ik het idee dat ik hier maar weinig ruimte op en iets te klein is voor mijn lengte (ben zelf 1,98).

Nu ben ik opzoek naar een nieuwe (2de handse) racer die mij meer ruimte bied en meer past bij mijn lengte.

Iemand tips voor een bepaalde type ?

Ik hoor het graag.
 
Beste MotorRijders,

Momenteel ben ik in het bezit van een Suzuki GSX-R 750 uit 91 echter heb ik het idee dat ik hier maar weinig ruimte op en iets te klein is voor mijn lengte (ben zelf 1,98).

Nu ben ik opzoek naar een nieuwe (2de handse) racer die mij meer ruimte bied en meer past bij mijn lengte.

Iemand tips voor een bepaalde type ?

Ik hoor het graag.
soes 600/750/1000 tot en met 2003, die zijn groot
de soesjes 600/750 04 en 05 kan ook nog
verder zijn de 1000's altijd wel goed vanaf 2002
 
ik heb nu een 1000 van 2007 en suzuki was 1 van de weinige waar ik gelijk goed op zat.
ZX10 van 2007 ook op gereden en dat ging ook goed

R1 en Blade van 2007 ook al eens op gereden, gaat goed maar langere stukken zijn op de soes toch lekkerder met mijn lengte
+ dat ik op de R1 en de Blade met donkere ruit de tellers niet goed meer zie (bovenste helft)

komt ook door het model denk ik, de kawa en de soes van dat bouwjaar zijn spitser,
De Blade en zeker de R1 zijn wat breder maar platter in de kop :)

Maar ene 1000 ga je wel op passen,

Korte stukken gaat met een 600 ook goed hoor, :)
 
Proefrijden ga ik sowieso doen, maar het is wel fijn als ik van te voren alvast een beetje kan orienteren.

Bedankt voor al jullie reacties !
 
Terug
Bovenaan Onderaan