Racer te koop

HansGSX-R

MF veteraan
1 nov 2001
6.243
51
In zeer goede staat verkerende circuitmotor. Deze motor
heeft zijn hele leven (1998) op het circuit doorgebracht en verkeeerd in een uitstekende staat van onderhoud. Vraagprijs € 3500. Eigendomspapieren aanwezig (verklaring Nimag), dus geen kenteken.

Aanpassingen (begin 2004):
- nieuwe racekuip, begin dit jaar gespoten
- WP vering (voor+achter)
- gedynojet
- gearing aangepast
- nieuwe koppeling
- remvloeistof vervangen
- olie en filter vernieuwd
- luchtfilter vervangen
- nokkenasketting, spanner en geleiders vervangen
- nieuwe bougies
- stalen remleidingen
- snelgas
- nieuwe accu

Bijgeleverde onderdelen :
- diverse tandwielen
- kabelboom
- tank
- kuipframe
- uitlaat
- clip-on
- achteras
- diverse lagers
- luchtkanalen
- diverse klein materiaal

Motor is geschikt voor circuitdagen, ZAC en KNMV cup. Ik doe hem weg vanwege de aanschaf van een nieuwe(re), maar hij is zeker onderhoudsloos tot einde seizoen te gebruiken.


Voor € 300 extra, doe ik er ook nog een set wielen met schijven en regenbanden bij ;) Edit:verkocht.

full
 
Laatst bewerkt:
Echt zonde Hans!

Aan deze heb je zoveel gedaan en is nu in perfecte conditie.
Het doet mij zelfs een beetje pijn '(
Maarre morgen ben je er toch nog wel bij?
 
Echt zonde Hans!

Aan deze heb je zoveel gedaan en is nu in perfecte conditie.
Het doet mij zelfs een beetje pijn '(
Maarre morgen ben je er toch nog wel bij?

Tuurlijk ben ik er bij, maar als het meezit heb ik deze week een GSX-R750 :X :X De fiets is perfect, alleen niet voor mij. Het verschil in gevoel met de 750 is te groot.

En ja, ik heb er veel aan gedaan, maar daar ben ik dan ook mooi de winter mee doorgekomen. Kan iig oprecht zeggen dat de motor in topconditie verkeerd.
 
Ahhhhh toch ?!
Niet gelukt met de vering naar je zin in te stellen?

Yep en de vering is nu gewoon goed. Ik verkoop hem omdat ik hem te lomp vind en er nooit hetzelfde gevoel op zal krijgen als op mijn 750. Ik kan er verder niets meer aan veranderen en kan heel voordelig een 750 K2 kopen, dus dat moet het dan maar worden ;)
 
Yep en de vering is nu gewoon goed. Ik verkoop hem omdat ik hem te lomp vind en er nooit hetzelfde gevoel op zal krijgen als op mijn 750. Ik kan er verder niets meer aan veranderen en kan heel voordelig een 750 K2 kopen, dus dat moet het dan maar worden ;)

Op naar de volgende dan maar ;)

Succes Hans !
 
Zijn die tandwielen nog goed? Hoeveel tands? Heb ik wel belang bij.

Succes verder, is een fraai (en goed!) ding. :)
 
Succes Hans,maar deze hieronder is volgens mij toch beter! :X
Aangeboden GSX-R600 wegracer

Hé bedankt he.... :(

[edit]
Om nog even inhoudelijk te reageren. Zonder afbreuk te doen aan die andere SRAD, denk ik dat jij niet kunt bepalen wat beter is. Wellicht beter in de zin van meer vermogen, maar voor de rest niet. Mijn SRAD is deze winter helemaal uit elkaar geweest en zo'n beetje alles is vervangen.

Maar doe mij een plezier en ga je maatje's motor in een ander topic lopen promoten.
 
Laatst bewerkt:
Hé bedankt he.... :(

[edit]
Om nog even inhoudelijk te reageren. Zonder afbreuk te doen aan die andere SRAD, denk ik dat jij niet kunt bepalen wat beter is. Wellicht beter in de zin van meer vermogen, maar voor de rest niet. Mijn SRAD is deze winter helemaal uit elkaar geweest en zo'n beetje alles is vervangen.

Maar doe mij een plezier en ga je maatje's motor in een ander topic lopen promoten.

:^


Slaat weer nergens op !
En zou ook niet inzien waarom die beter is.


Iedereen: DEZE IS OOK HEEL GOED ;)
 
Succes Hans,maar deze hieronder is volgens mij toch beter! :X
Aangeboden GSX-R600 wegracer

En waarom zou dit dan beter zijn? Het is gewoon een andere racer die te koop staat. Over prijzen valt te praten...

|(

( :X )
 
Laatst bewerkt:
He Hans succes met de verkoop had ik nog niet verwacht na alle tijd en onderdelen die je er hebt ingestoken. maar nu kan iemand voor een hele leuke prijs een 100% goede racer kopen
 
Hans ik loop morgen wel ff naar je toe met mijn portemonee ... als je toch van je geld af wilt geef het dan maar aan mij :P


je gaat toch niet je racer 100% maken om hem vervolgens weer te verkopen :?
 
Hans ik loop morgen wel ff naar je toe met mijn portemonee ... als je toch van je geld af wilt geef het dan maar aan mij :P


je gaat toch niet je racer 100% maken om hem vervolgens weer te verkopen :?

Die eerste zin begon goed... alleen een beetje rare wending aan het eind..
De intentie is dat het geld mijn kant op komt :+ ;)

Tja.... hij is nog niet weg en ik rijd er gewoon mee, maar zoals hierboven al vermeld, het is gewoon mijn fiets niet.
 
Sorry hoor,maar die fiets van John is qua vering en power echt waanzinnig,hij reed er een 1.27'er mee op Assen :}
Maar het is idd lullig om te vermelden hier,dus die van jou is beter!PUNT
Ik vind een srad een hele fijne fiets,voorlopig zelfs fijner dan mijn R6!
Wat voor WP zit eronder?
Is dat de full-race spec achtershock(high/low speed) en race setup voorvork net als bij John :?
In dat geval zal de volgende eigenaar er een superfiets aan hebben :} ;)

enne Martin,wat is er zo dubieus aan mijn artikelen?
Mijn banden en jerrycans zijn anders bij heel blije mensen aangekomen!
Overigens heb ik weer banden voor de handel ;)
En Hans,ik heb nog een leuk 600 blok voor je srad,kan je 750/1000's mee pesten!
 
He Porky, bedankt voor de promotie. Het is echter de fiets van Gonnie uit 2001, 2002, 2003, deze heeft nooit 1.26 gereden. Het is wel mijn KNMV-CUP kampioensfiets van 2000. Echter sinds die tijd is alles wat maar een beetje beweegt aan de fiets vernieuwd.
Dus:
Wiellagers,
voorvorkbinnenpoten
voorvorkgeleidebussen
balhoofdlagers
Carters, krukas, drijfstangen, zuigers, kleppen, versnellingsbak,
versnellingsbaklagers.
achterbrug lagers
achtervering lagers
Schokbreker gereviseert afgelopen winter door WP Uden.
Remmen gereviseert (klauwen en hoofremcilinders)
In winter 2002/2003 is frame opnieuw gemeten. (was niets mis mee).
 
...

enne Martin,wat is er zo dubieus aan mijn artikelen?
Mijn banden en jerrycans zijn anders bij heel blije mensen aangekomen!
Overigens heb ik weer banden voor de handel ;)
En Hans,ik heb nog een leuk 600 blok voor je srad,kan je 750/1000's mee pesten!

Heb wel eens zoiets gehoord ´in de wandelgangen´ O-) (voor zover mogelijk vanaf een forum)... (Zal het ook wel ff voor je weghalen nu.)

Maar goed, dit is tenminste weer netjes. :)
 
Oke, genoeg gezwets, back to topic ;)

Ik heb vanmiddag een GSX-R750 K2 gekocht, dus wie maakt me los ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan