racer Yamaha R6 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fanthom

Die hard MF'er
20 aug 2005
855
0
Roosendaal
te koop schadevrije
Yamaha Yzf R6 racer zonder kenteken
bj. maart 2007.
voorzien van volgende opties:
-Stalen remleidingen
-radiale Brembo rempomp
-voorvork aanpassing dmv. linieare veren, achterveer orgineel
-slipperclutch
-valdoppen aan frame en achterbrug
-Racekuip met snelsluiters
- flip-up kuipruit
-ycc system (Yamaha chip controlled system)
-smalle ketting en tandwielen (half jaar oud)
-Pirelli Diablo supercorsa (1 circuitdag oud)
-sbs dual carbon remblokken

Motor is compleet met frame- en motorblok nummers en voorzien van 2 sleutels met de rode sleutel, dus niet van diefstal afkomstig.
Motor heeft net nieuwe olie en oliefilter Shell VSX half synthetisch
en nieuwe remolie Shell dot 5.1
Kan nog zeggen dat deze motor enkel voor circuitdagen gebruikt is en geen races.Dus niks geborgd enz.
Motor is nog op kenteken te zetten
Prijs 5750 euro
full
 
Laatst bewerkt:
ik zit momenteel op mijn werk, maar heb zeker wel interesse! Je krijgt morgen even een mail van me waneer ik thuis kom.

EDIT: Mailtje verstuurd ;)
 
Laatst bewerkt:
Merci Bien! Kom volgende week bij je langs en laat je dan ook direct weten hoe of wat. Het is eigenlijk wel wat ik zoek, dus mits in nette staat heb je zo goed als zeker een koper ;)
Na 2 wkn vast houden en zeggen dat ie verkocht is zegt deze jongen dat ie m niet meer wilt :(
om het uit te praten over de telefoon krijg je mail terug dat ie constant aan het werk is of op school zit en geen tijd heeft.
Had zelf een belgische koper die er 5750 euro voor wilde geven, deze hbeb ik gemaild dat de motor verkocht was.
Klinkt geloofwaardig dat de motor weer te koop is en dat de koop niet door is gegaan.
Rare manier Michael om zaken af te handelen.
ga nou niet reageren hierop maar bel mij op.

dus kickje op deze Bike is nog steeds te koop
 
Na 2 wkn vast houden en zeggen dat ie verkocht is zegt deze jongen dat ie m niet meer wilt :(
om het uit te praten over de telefoon krijg je mail terug dat ie constant aan het werk is of op school zit en geen tijd heeft.
Had zelf een belgische koper die er 5750 euro voor wilde geven, deze hbeb ik gemaild dat de motor verkocht was.
Klinkt geloofwaardig dat de motor weer te koop is en dat de koop niet door is gegaan.
Rare manier Michael om zaken af te handelen.
ga nou niet reageren hierop maar bel mij op.

dus kickje op deze Bike is nog steeds te koop
Altijd aanbetaling doen, gaat het niet door heb je toch 200E in de pocket. Simpel. :Y
 
Voor iedereen die deze week wil komen kijken.

Heb een klus aangenomen waarvoor ik in ploegen werk dus je kan deze week overdag komen kijken voor 14.00 uur :+
 
Na 2 wkn vast houden en zeggen dat ie verkocht is zegt deze jongen dat ie m niet meer wilt :(
om het uit te praten over de telefoon krijg je mail terug dat ie constant aan het werk is of op school zit en geen tijd heeft.
Had zelf een belgische koper die er 5750 euro voor wilde geven, deze hbeb ik gemaild dat de motor verkocht was.
Klinkt geloofwaardig dat de motor weer te koop is en dat de koop niet door is gegaan.
Rare manier Michael om zaken af te handelen.
ga nou niet reageren hierop maar bel mij op.

dus kickje op deze Bike is nog steeds te koop

Om ziek van te worden. Helaas zijn er nog steeds van die mensen.
Ook niet mijn manier van zaken doen.
Succes met de verkoop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan