racers vaak gek in koppie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

support81

Banned User
20 nov 2003
234
0
oirsbeek
waarom rijden racers vaak meer met rechterhand dan met verstand?
haalde hele tijd terug iem.in racer vond het nog nodig om mij ook in te halen ,dit op 2 baans weg,er zitte mafketels tussen,de mazzel
de goede wil ik buite beschouwing laten natuurlijk
 
waarom rijden racers vaak meer met rechterhand dan met verstand?
haalde hele tijd terug iem.in racer vond het nog nodig om mij ook in te halen ,dit op 2 baans weg,er zitte mafketels tussen,de mazzel
de goede wil ik buite beschouwing laten natuurlijk

Ja, de mazzel he.
 
Och, dat soort volk kom ik ook wel eens tegen als ze in van die opgefokte koekblikken met tractorbanden zitten. Ze zitten niet alleen op racers dus.
Zolang ze mij niet hinderen, dan doen ze maar. Ik zal overigens geen medelijden met ze hebben als ze zich vervolgens vakkundig in een boom of huis boren.
 
Wacht even................dus jij haalde iemand in op een tweebaansweg en toen hij jouw weer in haalde was hij ineens de gevaarlijke gek! :? Duhh

Natuurlijk!!!

Iedereen haalt toch wel eens in(op een tweebaansweg)? Hangt allemaal een beetje van de omstandigheden af.............toch?

De groeten.
 
Waarom heb ik dr nou weinig last van dat ik door al die mafketels word ingehaald :?
 
waarom rijden racers vaak meer met rechterhand dan met verstand?
haalde hele tijd terug iem.in racer vond het nog nodig om mij ook in te halen ,dit op 2 baans weg,er zitte mafketels tussen,de mazzel
de goede wil ik buite beschouwing laten natuurlijk

en als je nou wat vaker in het telefoonboek kijkt, dan zul je zien dat de moorkoppen wat vaker in de aanbieding zullen zijn.
 
Voordat je gaat inhalen moet je ook eerst ff in je spiegel kijken of je zelf ingehaald wordt, en zo nodig voorrang verlenen.

Die ander zal zich wel dood geschroken zijn dat jij zonder kijken ging inhalen :(
 
Ik denk dat de beste gast bedoelt dattie werd ingehaald op een tweebaansje terwijl hij zelf iemand anders aan t inhalen was...
ofzoietszoongeveerdenkikdanmaarzo....

hhehehehe

}) }) }) }) })
 
Hij legt het ook niet handig uit, maar denk ook dat ie dat bedoelt.
 
beter lezen,voor de duidelijkheid ik haal een auto in op 2 baansweg ik zit naast de auto,dan komt er zon maf mij nog links passeren
 
moet je eens kijke naar sommige antwoorden,zegt toch genoeg
Tja, de meeste motorrijders willen nou eenmaal een beetje door rijden.

[me]Bandito Bob die denkt dat jij rustig met 100 een auto inhaalde op een 120 km/h snelweg, en daarbij ook nog een beetje ver aan de rechterkant reed.[/me]
 


Door support81 op 23-11-2003 19:27



moet je eens kijke naar sommige antwoorden,zegt toch genoeg

_____________________________________________________________________________


HUH? ik snap niet waar je het over hebt })
 
reactie op bandito,support 81 haalde normaal in ,maar toch bedant voor je meedenken haaaaaaaaaaaaaaa mazzel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan