Racesport.nl

Aan de crash.net fans zij hebben VDG nog niet en ook nog niet alle Yamaha tijden van Jerez wij wel om bijna 1.25 \'s nachts

Dit bedoel ik nou heel vaak zie je op racesport.nl dat gewoon complete punten en comma's vergeten worden dat leest heel iritant snapje daarom begin ik er al niet meer aan om lage teksten te lezen daar omdat je knetter gek wordt :X
 
Op woensdag 22 januari 2003 21:01 schreef Redacteur racesport. het volgende:
(g=G) ga zelf dus eens kijken en vorm je eigen oordeel(hier komma of punt) (in geval van een punt, hier hoofdletter o)overigens zijn we soms ook sneller dan crash.net
En dat noemt zich redacteur ???? :X :X :X
:Z :Z :Z :Z
 
Laatst bewerkt:
Stond een stukje in de nieuwste editie van Motor over Racesport en Harry Haddering, nadien toch nog wel iets meer respect gekregen voor deze man en zijn website. :}
 
Ik vindt het een top site.
Ik volg het onk als het kan met eigen ogen en als ik een keer niet kan lees ik de uitslagen en het verslag daar wel.
ga zo door :}
 
En maar zeuren en zeuren, als onze goede Nederlandse teksschrijvers het zo goed denken te doen waarom komen ze dan niet verder dan dit forum. Als iemand denkt het beter te kunnen dan "onze" Harry doe het dan effe lekker zelf.

P.s Zijn de comma's goed geplaatst want ik was op school alleen maar goed in techniek
 
En maar zeuren en zeuren, als onze goede Nederlandse teksschrijvers het zo goed denken te doen waarom komen ze dan niet verder dan dit forum. Als iemand denkt het beter te kunnen dan "onze" Harry doe het dan effe lekker zelf.

P.s Zijn de comma's goed geplaatst want ik was op school alleen maar goed in techniek
wil toch ook even op merken dat racesport.nl een prima infobron is om de laatste nieuwtjes te volgen , en die kommaneukers moeten maar eens wat anders drinken dan azijn B| .
ga zo door Harry :} , de normale fans zijn je er dankbaar voor .
 
wil toch ook even op merken dat racesport.nl een prima infobron is om de laatste nieuwtjes te volgen , en die kommaneukers moeten maar eens wat anders drinken dan azijn B| .
ga zo door Harry :} , de normale fans zijn je er dankbaar voor .
Zo is het!!Goed werk Harry!!
 
bananenman.JPG
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan