Racesport.nl

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.918
4.159
De Betuwe
Dames en heren,

Sinds kort heeft motor-forum een samenwerkings-verband met www.racesport.nl

Racesport.nl verzorgd al het nieuws op motorsport-gebied. daarom is dat een mooie aanvulling op dit forum.
In ruil staat op racesport.nl een motor-forum 'tracker', die de laatste 5 topics weergeeft.

Neem dus eens een kijkje op:
 
Laatst bewerkt:
Deze sportrubriek staat nu op de frontpage van Racesport.nl. Ik hoop dat er een leuke uitwisseling met onze site kan komen. In mijn ogen sluit deze rubriek perfect aan bij Racesport.nl

Joop, Raceport.nl
 
We zijn druk bezig met een "smoelenboek", daarna gaan we werken aan een frontpage!

En wat dachten de heren om op die frontpage te zetten?
Beetje dynamische content? Dan ga je al snel concurrentie vormen met b.v. racesport he.
Statische inhoud is dan weer oersaai.
 
Ik kijk vrijwel altijd op racereport zogauw ik op het net bent,een goede site. :} :} met altijd vers informatie voor de racefans.
 
We zijn druk bezig met een "smoelenboek", daarna gaan we werken aan een frontpage!

Dan doe ik eens vriendelijk en dan stel ik mijn site ter beschikking als zijnde een leuke site om voor de MF-er te bezoeken.

Een Saint is nooit een lullig iemand }) ;)

Vriendelijk he? :z :z

Maar die RACESPORT daar krijg ik toch altijd een update mailtje van? Die lees ik dan altijd ff :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb begrepen dat je ook met Mischa van de zac-site bezig bent?
Ik had het hem afgeraden,gezien de "mafkezen" die er niks te zoeken hebben.
Ik bedoel dus,of je je kan verzekeren voor circuitrijden e.d.
Stomme vraag.
Maak anders iets met dat Lelystad gedoe,ik ken er wel 1 die met Simon verkering wil.
(hoorde ik van "onze suntman")hahaha
 
Ik kijk vrijwel altijd op racereport zogauw ik op het net bent,een goede site. :} :} met altijd vers informatie voor de racefans.
Maar we hebben het hier over racesport.nl, niet racereport.nl :+ . Het is hier nl. een fietsenforum, geen koekblikken-zonder-dakje-forum :) Die laatste gaat nl. over de Formule 1 enzo (ook wel interessant hoor) maar we hebben het hier natuurlijk over :]
 
we gebruiken inderdaad crah maar ook motogp.com ama superbike.com en veel nederlands nieuws wat crash niet heeft, denk aan het ten kate team team molenaar en veel onk nieuws
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan