Racing-Clan Site officieel online !!!!!!!!!!

p.s iemand nog intressen om een keer circuit te rijden ik kan wel wat organiseren via een kennis van me die betrokken is bij motorsport school zolder ,zou wel gaaf zijn een motor-forum/clan circuitdag op zolder
Strak plan, daarvoor wil ik ook wel even een stukje rijden. :]
 
Alle reaktie's zijn welkom zowel positief als negatief.. hier kunnen we alleen maar van leren en de site nog beter en interesanter maken.

en zal het streepje ff in orde maken... :+
 
en ze leefden nog lang en gelukkig eennnuh redbull man hoe kan ik de deur platlopen als hij altijd open staat :+
 
voor de circuit liefhebbers zal ik antonius monstrius een inschrijf formulier in laten scannen (of mischien rico als hij langs komt )
deze moet dan maar op motor,streepje,forum geplaatst worden ,dan vul je die in op de aangevinkte datums (vaak op een maandag) dat zijn namelijk de dagen dat ik er bij ben .
 
en iedereen die er bij wil komen is welkom ,MAAR daar moet je wel wat voor doen
hier zijn drie mogelijkheden om er bij te komen
A: zoals wheely-freak en chief bij ons de deur plat lopen en mensen van hun werk af houden en veel slap ouwhoeren ,en soms ook wat nuttigs inbrengen
B: zoals max en rico elkaar van heel dicht bekijken onder het motorijden ,en dat zo doen dat we erna op terug kunnen kijken met een lach (letterlijk)
C: zoals max ,unstable,fastnappie ,en anderen een keer met ons gaan gassen op bv de baars of ergens anders ,en daarbij een wheelie ,stoppie ,of burnout maken liefst zo lang zo hoog en zo ver mogelijk .
andere opties om je eigen lid te maken van deze zeer exclusieve site worden nog bedacht maar dit is wel een begin denk ik
8-)
andere suggesties zijn trouwens ook welkom .
stickers van de clan zijn beschikbaar voor ieder die zich aan 1 van de bovenstaande eisen voldaan heeft .of gewoon als je een keer mee bent gaan rijden met zijn allen
dus doe je best en dat we veel info mogen krijgen op de clan site.
p.s iemand nog intressen om een keer circuit te rijden ik kan wel wat organiseren via een kennis van me die betrokken is bij motorsport school zolder ,zou wel gaaf zijn een motor-forum/clan circuitdag op zolder

A ik loop elke dag binnen ,zit er dan ook nog heel de dag en ga meestal als 1na laatste weg ,en ik krijg er nog voor betaalt ook en dennis niet

B ik ga ook altijd marcel van heel dicht bij bekijken en lachen er daarna ook nog om(LETTERLIJK) alleen jullie durven weer niet mee te rijden maandag avond om 8 uur

C ik wil wel mee rijden met jullie en wheely's stoppies of burn-out maken alleen jullie durven weer niet op maandag avond om 8 uur

D Suggestie ik ben een monteur bij biggelaar(hoop ik) !!!!!!!!!

:( :( :( WAAROM BEN IK NOG GEEN LID *D *D
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan