Racing-Clan Site officieel online !!!!!!!!!!


Zal het wel op uitdraaien ja!

Stainless_Steel_Padlocks.gif


Had je zoiets in gedachten??
 
Hopelijk heeft iedereen net zoveel plezier van het bekijken van deze site als wij hebben van het maken.. tuurlijk proberen wij alles goed bij te houden. in iedergeval zullen we na iedere race die biggelaar racing-clan rijd zo snel mogelijk een update neer zetten met zoveel mogelijk foto's en een verslag die ook leuk is om te lezen. in iedergeval veel plezier met de site...

greezzzzzz
A. Monstrius
webmaster www.racing-clan.com 8-)
 
1. Waarom staat er niet bij dat Maximum een R1 rijdt :?

2. En zorg ervoor dat je op dezelfde pagina door kan gaan naar de volgende pagina. Ik heb het hierbij over wheeliesm, burnouts onder Let's have fun.

3. Let er goed op dat je alle kentekenplaten goed wegwerkt!

4. Geef de site een title mee. Is makkelijk terug te vinden in je favorieten :}

Hé, daar hebben we Poca weer :}
Afgevallen meid })
 
Goed begin!!!

Ziet er niet slecht uit, wel door blijven gaan met de opbouw! Gebeurd echt te vaak dat er weinig nieuws komt op een site...

Suuk7
 
Het riekt hier naar SPAM... ;)

ff wat puntjes

Bij het klikken op Gallery staat er: galley clan ???

En zoals hierboven al opgemerkt is Motor-Forum met een streepje... *D
 
1. Waarom staat er niet bij dat Maximum een R1 rijdt :?

2. En zorg ervoor dat je op dezelfde pagina door kan gaan naar de volgende pagina. Ik heb het hierbij over wheeliesm, burnouts onder Let's have fun.

3. Let er goed op dat je alle kentekenplaten goed wegwerkt!

4. Geef de site een title mee. Is makkelijk terug te vinden in je favorieten :}

Hé, daar hebben we Poca weer :}
Afgevallen meid })
daarom zei ik al dat hij nog lang niet klaar is :z
 
Tis idd vette spam maar omdat Toine Redbull man ook veel voor het forum heeft gedaan (motorbeurs Utrecht) tolereer ik het wel. :)

Ik meende trouwens dat Unstable hier ook bijzat, deze club. :)
 
Tis idd vette spam maar omdat Toine Redbull man ook veel voor het forum heeft gedaan (motorbeurs Utrecht) tolereer ik het wel. :)

Ik meende trouwens dat Unstable hier ook bijzat, deze club. :)

en iedereen die er bij wil komen is welkom ,MAAR daar moet je wel wat voor doen
hier zijn drie mogelijkheden om er bij te komen
A: zoals wheely-freak en chief bij ons de deur plat lopen en mensen van hun werk af houden en veel slap ouwhoeren ,en soms ook wat nuttigs inbrengen
B: zoals max en rico elkaar van heel dicht bekijken onder het motorijden ,en dat zo doen dat we erna op terug kunnen kijken met een lach (letterlijk)
C: zoals max ,unstable,fastnappie ,en anderen een keer met ons gaan gassen op bv de baars of ergens anders ,en daarbij een wheelie ,stoppie ,of burnout maken liefst zo lang zo hoog en zo ver mogelijk .
andere opties om je eigen lid te maken van deze zeer exclusieve site worden nog bedacht maar dit is wel een begin denk ik
8-)
andere suggesties zijn trouwens ook welkom .
stickers van de clan zijn beschikbaar voor ieder die zich aan 1 van de bovenstaande eisen voldaan heeft .of gewoon als je een keer mee bent gaan rijden met zijn allen
dus doe je best en dat we veel info mogen krijgen op de clan site.
p.s iemand nog intressen om een keer circuit te rijden ik kan wel wat organiseren via een kennis van me die betrokken is bij motorsport school zolder ,zou wel gaaf zijn een motor-forum/clan circuitdag op zolder
 
Terug
Bovenaan Onderaan