Racing on an old CBR600F: Part 8

Wat Phyllis en ik tot nu toe geboekt hebben:
1 april (Paasmaandag) - Croix-en-Ternois
9 mei (Hemelvaartsdag) - Zandvoort
20 & 21 juli - Ecuyers

4 dagen, velen zullen volgen :)
 
Dit zijn/worden onze circuitdagen 2013 (tot aan vakantie)

Vrij.19-04 Mettet- Racecracks
Dond.09-05 Zandvoort- MSL
Ma.20-05 Croix- Circuitdagen.be
Za.08-06 Zolder- MSH
Vrij.21-06 Mettet- Racecracks
Za/Zo 20/21-07 Ecuyers- Trackdays.be
Vrij.09-08 Spa- Bikersdays

Kom maar op met die zon! *O*
 
Hallo allen,

Ikzelf zal dit jaar ook met een Honda CBR 600 FS het circuit opzoeken en ervaring opdoen. Heb nog geen plaatje, maar dat zal te zijner tijd wel komen ;). Data komt ook nog.

Voor degene die tegen betaalbare prijzen leuk spul zoeken, ken ik ook nog een kleine, maar betrouwbare ondernemer. De tankdop die ik in dit topic voorbij heb zien komen is ook bij hem te bestellen. Ik heb geen aandelen of iets dergelijks in zijn bedrijf, maar heb vaker spullen bij hem besteld. PM me maar voor zijn gegevens.
 
Laatst bewerkt:
Cursusje circuitrijden geboekt. 15april op Zolder...
Heb er zin an!!
Nog een algemene vraag... Ik ben best nieuw met circuitrijden en heb vorig jaar
Alleen maar met motorsportschool gereden. Zijn vast ook andere... Zouden jullie mij
Wat tips kunnen geven?
Ferryruijsenaars apestaart hotmail punt com

Alvast bedankt!
 
www.racecracks.nl
www.motorsportlifestyle.nl
www.circuitrijden.nl
www.trackdays.be
www.circuitdagen.be
www.race-academy.nl
www.inter-track.be
www.bikersdays.com
 
Laatst bewerkt:
heb een complete f3 staan vol met leuke opties!
interesse??
Vriend van me ook opzoek naar circuitbike- stuur mij ff wat foto's/specs op mail asjewil Chris!? Goof was helemaal in orde nu toch??
Email in m'n profiel! Kan ik dat doorsturen... thanx!
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand behoefte aan een topkuip, onderkuip, zitje en voorspatbord? De set past op een PC35. De topkuip, onderkuip en zitje zijn aan de linkerkant beschadigd door een glijpartij. Heb het zo overgenomen en dacht dat ik er een winterproject van zou maken, maar kom er niet aan toe. Hoor het nog wel :)
 
Iemand de winterdip al zat? Zondag 17 februari heb ik 3 minibikes beschikbaar om eens te proberen in Anac Karting Nijmegen, small bikes BIG fun! ik rij nu voor de 2de winter om te blijven sturen.

totale kosten zijn 40 eu per bike de kosten zullen over de totale "opstappers" worden gedeeld het is goedkoper als karten je kan voor 40 eu 6 sessies rijden van 15 minuten, als je met 2man per bike bent kan je voor 20 eu 3 sessies rijden. heb je intresse stuur mij dan even een pb, het is van 9 tot 12;)
 
Heeft iemand behoefte aan een topkuip, onderkuip, zitje en voorspatbord? De set past op een PC35. De topkuip, onderkuip en zitje zijn aan de linkerkant beschadigd door een glijpartij. Heb het zo overgenomen en dacht dat ik er een winterproject van zou maken, maar kom er niet aan toe. Hoor het nog wel :)
Ik wellicht voorspatbordje! Is t van een F3?
 
Terug
Bovenaan Onderaan