Racing on an old CBR600F: Part 8

Haha lezen is voor mij ook een vak, iedereen veel plezier in Mettet. Ik ga zo de testbank op en daarna inpakken voor het race weekend te Berghem met de 50cc racer dus als iemand na mettet nog een bakkie wilt doen we hebben koffie!
 
Zo ook weer achter de rug, vandaag samen met anderen de CBR weer een uitgelaten.
Vanmorgen met oude profielbanden toch nog 1.17.61 weten neer te zetten. Tijdens de lunch nog ff gauw ingereden slicks gestoken, en mn PR verbeterd..... 1.16.41 Niet heel slecht met zo'n "oud hok" ;-)
 
Zo ook weer achter de rug, vandaag samen met anderen de CBR weer een uitgelaten.
Vanmorgen met oude profielbanden toch nog 1.17.61 weten neer te zetten. Tijdens de lunch nog ff gauw ingereden slicks gestoken, en mn PR verbeterd..... 1.16.41 Niet heel slecht met zo'n "oud hok" ;-)

Jij was goed bezig!!! Ben benieuwd naar de kwaliteit van je cam-beelden met die camera op je helm!!! Share ;)
 
Shakey, aan je avatar te zien heb ik je gisteren vastgelegd.. helaas is de foto niet scherp

img3406i.jpg
 
Iedereen hieroo klaar voor as. donderdag Zandvoort? Wie gaat nog?
Wij woe.aaf al die kant op- zijn met 10man, dus gezellige boel!
Gister bij Goof van Lieke demper weer erop gezet- in Mettet aan Anton (Antonk mf hierboven) meegegeven om op maat gemaakte db-killer in te maken door "Laser Exhaust Technology"... mooi werk geleverd (in Remus demper, dus zegt niks!)
Mijn 1000rr nog ff voorzien van nieuwe X-rac blokkies en nieuw PP rem/schakelset- donderdag vuurdoop "reverse shifting" :+
full

full
 
Alleen van Phyllis of heb je meer foto's? :)
Ik heb nog een paar foto's maar meer van groep 3 en 4, maar ook slechts 1 sessie. Heb je een duidelijkere foto?

Edit: heb 'em op je motorstek gezien. Zwarte 600f met witte wing. Ik ga effe kijken.
 
Laatst bewerkt:
Als je foto's hebt genomen van een WRX? :+ Nee ik heb al 5 jaar geen motor meer (helaas) Sinds kort een spiegelreflex aangeschaft en met regelmaat effe oefenen langs 't circuit.
 
Hmm daar heb ik geen foto's van gemaakt nee :P ook niet gezien :N
Als ik in de buurt van een circuit zou wonen zou ik ook wel vaker plaatjes gaan schieten.
 
Na mijn highsider op Assen afgelopen dinsdag, ben ik opzoek naar wat onderdelen voor mijn CBR600F4 uit '99.

Beelden van de valpartij, heb ik ook op youtube gezet:




Nu heb ik ondertussen al wat onderdelen verzameld. Alleen ben ik nog opzoek naar een set circuitkuipen. Dus mocht iemand wat kuipwerk hebben liggen, dan houd ik me ten zeerste aanbevolen. O-) Ook een kuipruitje en schetsplaatje (bevestiging van het stepje), ontbreken nog op mijn motor.

Mocht je dus iets hebben liggen, dan hoor ik het graag. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan