chrisjemol
MF veteraan
Hoe bedoel je ‘bijgeplugd’?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bij pluggen op de draad van bobine naar de pulsgeverHoe bedoel je ‘bijgeplugd’?
Bij pluggen op de draad van bobine naar de pulsgever
Wow, daar vraag je wat. Lang geleden dat ik het aangesloten heb.Bekijk bijlage 1611476
Alleen op welke stekker bij pluggen op de bobine? Krijg op beide een signaal maar kan hem niet goed laten lopen omdat de tank eraf ligt.
Aansluiting rechtstreeks vanaf de tank. Pomp laten vervallen. Niet vergeten de brandstofkraan dicht te doen na het rijden.Gisteren mijn eerste keer vrij rijden gehad op mettet. Ook een sessie met wat nattigheid gehad dus weer genoeg geleerd! Rondetijden waren nog niet geweldig (1.28;8,)maar het gaat de goede kan op!
Alleen de 4de sessie een kapotte brandstof pomp en dit helaas niet meer kunnen fixen. Wat is aan de raden om dit op te lossen? AliExpress gebruikte of iets nieuws wat duurder is, zijn veel opties maar over 2 weken alweer de volgende dag gepland.
Heb je dan geen last van brandstof te kort hoog in de toeren? Pomp zal er niet niks zijn toegevoegd met de ram air.Aansluiting rechtstreeks vanaf de tank. Pomp laten vervallen. Niet vergeten de brandstofkraan dicht te doen na het rijden.
Ik rijd zelf al jaren zonder brandstofpomp.
Scheelt weer gewicht.
Check het onderdeelnummer en bel een paar sloperijen. Dat soort spul is best makkelijk te krijgen. Maar let op, de pomp van een F4i is anders.Gisteren mijn eerste keer vrij rijden gehad op mettet. Ook een sessie met wat nattigheid gehad dus weer genoeg geleerd! Rondetijden waren nog niet geweldig (1.28;8,)maar het gaat de goede kan op!
Alleen de 4de sessie een kapotte brandstof pomp en dit helaas niet meer kunnen fixen. Wat is aan de raden om dit op te lossen? AliExpress gebruikte of iets nieuws wat duurder is, zijn veel opties maar over 2 weken alweer de volgende dag gepland.
Nee nooit last van brandstof te kort gehad.Heb je dan geen last van brandstof te kort hoog in de toeren? Pomp zal er niet niks zijn toegevoegd met de ram air.
Probleem is dat er nu geen kraan tussenzit alleen een quick disconnect connector.
Heren, mannen, vrienden haha...
Sorry voor de topic vervuiling maar een vraag.
Ik heb een PC25 uit '92.
Een vriend van mij heeft een PC31 uit 96.
Met de welbekende ratelende naks.
We wilde de APE HT900 bestellen welke voor de PC31 wordt aangegeven.
Maar na controle begint het motor nummer met PC25E-....
Hoort dit bij een PC31 model of zit er gewoon een "ouder" type blok onder?
Ik ga er eigenlijk wel uit van het laatste maar misschien hebben jullie daar een bevestigend antwoord op.
Op het blok zitten wel al het nieuw type airbox en uitlaat op...
Pls let me know.
dit zijn de motorcodes:
PC25E-20 (1991)
PC25E-21 (1992)
PC25E-22 (1993)
All the way up to PC25E-27 (1998)
Ik heb ooit van een pc35 dholda de oliekoeler op de mijne gezet. Zat achter het filter een alu plaat met bevestiging voor 2 leidingen daarop die in en uitgaand vd koeler waren geloof ik...maar of daar nog aan te komen is 2e hands vraag ik me af....meeste spul is overleden inmiddels. Zelf maken zou kunnen als je handig bent. Kwestie van koeler onder radiateur ophangen met beugels en dan leidingen op lengte inschatten en maken en bevestigen. Maar wordt ie echt te warm dan?Weet iemand de lengte van de remleidingen van een cbr600f pc35 uit 99? Wil graag alvast stalen leidingen bestellen maar kom voorlopig nog niet in de buurt van de loods :p
Ook wil ik graag een extra radiateur plaatsen om de olie te koelen. Dit zodat het koelvloeistof niet te veel opwarmt omdat deze nu de olie koelt.
Heeft iemand daar toevallig ervaring mee? Bestaan er adapters voor de PC35 uit 99 waarbij je de olie vanaf het oliefilter door een radiator kan laten lopen?
Ja, de motor kookt over als ik op de paddock kom. De laatste keer dat ik reed was het wel behoorlijk warm buiten. De koppakking is goed, geen thermostaat, waterpomp is goed, vloeistof loopt netjes door het koelsysteem, grote puntradiator.Ik heb ooit van een pc35 dholda de oliekoeler op de mijne gezet. Zat achter het filter een alu plaat met bevestiging voor 2 leidingen daarop die in en uitgaand vd koeler waren geloof ik...maar of daar nog aan te komen is 2e hands vraag ik me af....meeste spul is overleden inmiddels. Zelf maken zou kunnen als je handig bent. Kwestie van koeler onder radiateur ophangen met beugels en dan leidingen op lengte inschatten en maken en bevestigen. Maar wordt ie echt te warm dan?