Racing on an old CBR600F: Part 8

Phyllis, ik heb er twee, eentje is voor voor een F4(i) en de andere past volgens mij ook op een F3, maar kan dat niet met zekerheid zeggen. Heb helaas geen foto van de voorspatbordjes. Kan komend weekend wel een foto maken. De rest van de kuipset is voor een F4(i), of het op een F3 passend te maken is weet ik niet. Hieronder volgen foto's:

2lbf2h4.jpg

1562upw.jpg

30ikr5z.jpg

qybe3b.jpg

10gzkax.jpg

2udvw4n.jpg

k05afs.jpg


Vraagprijs, 40 euro. Het liefst ophalen.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben wel geïnteresseerd in hèt F4 i kuipwerk, waar is het op te halen??
 
@Bviep, het kuipwerk is op te halen in Utrecht.
@Phyllis, dat is goed, ik maak komend weekend foto's van het spatbordje waarvan ik denk dat het ook op een F3 past.
 
Iemand de winterdip al zat? Zondag 17 februari heb ik 3 minibikes beschikbaar om eens te proberen in Anac Karting Nijmegen, small bikes BIG fun! ik rij nu voor de 2de winter om te blijven sturen.

totale kosten zijn 40 eu per bike de kosten zullen over de totale "opstappers" worden gedeeld het is goedkoper als karten je kan voor 40 eu 6 sessies rijden van 15 minuten, als je met 2man per bike bent kan je voor 20 eu 3 sessies rijden. heb je intresse stuur mij dan even een pb, het is van 9 tot 12 ;)

Niemand interesse?
 
@Bviep, het kuipwerk is op te halen in Utrecht.
@Phyllis, dat is goed, ik maak komend weekend foto's van het spatbordje waarvan ik denk dat het ook op een F3 past.
Dat is dichtbij, is het goed als ik volgende week een keer langs kom??
 
Niemand interesse?
Hey Erik, lijkt me echt TE GEK! Ik heb zelf ook (zo'n chinese imitatie Blata watergekoeld), maar nooit op kartbaan ofzo kunnen rijden... mail me 's wat meer info aub!? Thanx!
Lijkt me ook wel wat voor Phyllis & Joost btw- hoeven ook geen 1,5u te rijden zoals mij.

@Joost... nee andere jongen
@Chris... heb nog geen mail gehad!?

@rest... ik heb nog steeds die Wilbers shock liggen- iemand interesse voor zacht(er) prijsje?? PM maar aub!
 
Hey Erik, lijkt me echt TE GEK! Ik heb zelf ook (zo'n chinese imitatie Blata watergekoeld), maar nooit op kartbaan ofzo kunnen rijden... mail me 's wat meer info aub!? Thanx!
Lijkt me ook wel wat voor Phyllis & Joost btw- hoeven ook geen 1,5u te rijden zoals mij.

@Joost... nee andere jongen
@Chris... heb nog geen mail gehad!?

@rest... ik heb nog steeds die Wilbers shock liggen- iemand interesse voor zacht(er) prijsje?? PM maar aub!

Is best lachen,ik heb vorig week zo`n fietsje aangesschaft.
Alleen hadden we regen binnen op de kartbaan -O-
Stuifsneeuw onder de dakplaten en begon te smelten :/
 
@tim, ik heb je een mail gestuurd op je e-mail adres dat in je profiel staat...
ik stuur je wel een PM want je mail doet het niet of ik sta in je spam-folder...
 
Nu of nooit aanbieding... Wilbers achtershock pc25/pc31 200euri! Als nie binnen 2weken weg is gaattie weer onder Goof van Lieke!

Reacties via mail aub (in profiel)
 
Sinds kort staat er bij mij ook een CBR600 uit 99 in de garage :)
Samen met een collega gekocht en we gaan dit jaar meedoen aan de no budget cup.

Zijn erg benieuwd hoe dat gaat bevallen met het oude beestje. Er zitten best wel een paar leuke upgrades op, maar het blokje is wel standaard.

20 maart trainen en dan 23 maart al de eerste race.

Hier alvast een plaatje van de vorige eigenaar... Binnenkort meer.
1499wcz.jpg


En dan meteen een vraag:
Zijn er mensen die met een andere rempomp rijden?
En zo ja welke?
 
Sinds kort staat er bij mij ook een CBR600 uit 99 in de garage :)
Samen met een collega gekocht en we gaan dit jaar meedoen aan de no budget cup.

Zijn erg benieuwd hoe dat gaat bevallen met het oude beestje. Er zitten best wel een paar leuke upgrades op, maar het blokje is wel standaard.

20 maart trainen en dan 23 maart al de eerste race.

Hier alvast een plaatje van de vorige eigenaar... Binnenkort meer.
[afbeelding]

En dan meteen een vraag:
Zijn er mensen die met een andere rempomp rijden?
En zo ja welke?

Top fiets! ;)

Ik heb ook een F4 en er zit bij mij een rempomp op van een nieuwere RR. Werkt voor mij prima.


Ik heb overigens geen vergelijkingsmateriaal want deze pomp zat er bij aanschaf al op. Zie ik het goed dat bij jou de clipons onder de kroonplaat zitten? Want dit is bij mij niet mogelijk, aangezien de kuip dan in de weg zit... Zijn er dingen aanpast om dit mogelijk te maken?
 
Sinds kort staat er bij mij ook een CBR600 uit 99 in de garage :)
Samen met een collega gekocht en we gaan dit jaar meedoen aan de no budget cup.

Zijn erg benieuwd hoe dat gaat bevallen met het oude beestje. Er zitten best wel een paar leuke upgrades op, maar het blokje is wel standaard.

20 maart trainen en dan 23 maart al de eerste race.

Hier alvast een plaatje van de vorige eigenaar... Binnenkort meer.
[afbeelding]

En dan meteen een vraag:
Zijn er mensen die met een andere rempomp rijden?
En zo ja welke?
Welkom, en volgens mij heeft Phyllis een GSX-R 1000 rempomp
 
@slimmirik: dat is mooi want ik heb van mijn 2008 RR nog wel een rempomp liggen incl reserve hendels...
Heb jij nog de orginele clipons? Dat scheelt wellicht?

Wel grappig detail. Dit is zeer waarschijnlijk de ex ONK fiets van Barry Veneman uit 99.
 
Sinds kort staat er bij mij ook een CBR600 uit 99 in de garage :)
Samen met een collega gekocht en we gaan dit jaar meedoen aan de no budget cup.

Zijn erg benieuwd hoe dat gaat bevallen met het oude beestje. Er zitten best wel een paar leuke upgrades op, maar het blokje is wel standaard.

20 maart trainen en dan 23 maart al de eerste race.

Hier alvast een plaatje van de vorige eigenaar... Binnenkort meer.
[afbeelding]

En dan meteen een vraag:
Zijn er mensen die met een andere rempomp rijden?
En zo ja welke?

Toch stiekem weer een honda? ;)

Ik heb ook nog zo`n 99'er Goof,die heeft gewoon nog een standaard pompje erop zitten.
Remt op zich niet verkeerd,al zal de pomp van de RR wel al een lekkere verbetering zijn :Y
 
Laatst bewerkt:
@slimmirik: dat is mooi want ik heb van mijn 2008 RR nog wel een rempomp liggen incl reserve hendels...
Heb jij nog de orginele clipons? Dat scheelt wellicht?

Wel grappig detail. Dit is zeer waarschijnlijk de ex ONK fiets van Barry Veneman uit 99.

Er zitten bij mij wel andere clipons op. Daardoor staan ze wel een stuk lager dan de originele, maar ze kunnen niet onder kroonplaat.

Wat voor tandwielverhouding heb jij erop? Bij mij zit er 16-46 op, maar dit is wel te lang. Op Zandvoort kom ik niet eens in z'n 6. Ik denk dat ik een 15 tands voortandwiel ga proberen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan