Tr@x
MF veteraan
- 1 aug 2002
- 6.825
- 403
Ondertussen heb ik de eerste dag met de Honda weer gereden.
Aan de positieve kant:
De vering is fantastisch (Oude Dholda WK spec), het blok is fantastisch (ook WK spec).
Sturen en remmen is prima voor het bouwjaar van de motor. Liep op het rechte eind harder dan een aantal 600RR's
Aan de minder positieve kant:
Aan het einde van de 4e sessie vond de Honda het een goed idee om het oliefilter een dag vrij te geven. Gelukkig pas bij het afrijden van de baan en ook gelukkig had ik gelijk door dat er iets niet klopte. Was ook niet moeilijk met een enorme wolk rook om je hoofd... Motor uit en aan de kant.
Als je dus een grote olievlek achter de Hugenholz op het asfalt ziet, dan was dat mijn olie (geen nood, keurig zelf weggehaald met de spullen van de baanpost Hugenholz).
Nu tijd voor winteronderhoud en volgend jaar weer gaan.
Mochten er hier mensen zijn die nog foto's hebben van Christophe Cogan op de 2002 BKM Honda dan hou ik me aanbevolen. Ik wil de motor terugbrengen naar die livery
Aan de positieve kant:
De vering is fantastisch (Oude Dholda WK spec), het blok is fantastisch (ook WK spec).
Sturen en remmen is prima voor het bouwjaar van de motor. Liep op het rechte eind harder dan een aantal 600RR's
Aan de minder positieve kant:
Aan het einde van de 4e sessie vond de Honda het een goed idee om het oliefilter een dag vrij te geven. Gelukkig pas bij het afrijden van de baan en ook gelukkig had ik gelijk door dat er iets niet klopte. Was ook niet moeilijk met een enorme wolk rook om je hoofd... Motor uit en aan de kant.
Als je dus een grote olievlek achter de Hugenholz op het asfalt ziet, dan was dat mijn olie (geen nood, keurig zelf weggehaald met de spullen van de baanpost Hugenholz).
Nu tijd voor winteronderhoud en volgend jaar weer gaan.
Mochten er hier mensen zijn die nog foto's hebben van Christophe Cogan op de 2002 BKM Honda dan hou ik me aanbevolen. Ik wil de motor terugbrengen naar die livery