Racing School Europe (voorheen T

ChristianV

MF'er
24 mei 2019
55
30
Hallo,

Ik dit er aan te denken om dit jaar in te schrijven voor een race cursus bij Racing School Europe (RSE) voorheen The Race Academy op Assen
Zijn er mensen hier die ervaring hebben op Assen met deze school ?
Het is voor 2 dagen rond de 800 euro ex lunch en pitbox etc, dit lijkt me wel veel geld, is het dat waard ?
Ik rij nu rond de 1:58 op Assen met mijn CBR 600, zal dit verbeterd worden tijdens de dagen bij RSE of is het vooral voor minder ervaren circuit rijders ?

Alvast bedankt voor de info !
 
ga je zeker profijt van hebben , de nadruk ligt op veiliger en sneller rond gaan , het effect ga je zien de eerst volgende keer dat je dan weer vrij gaat rijden of racen, tijdens de cursus dagen ligt de focus op rij en kijk technieken .
 
Hallo,

Ik dit er aan te denken om dit jaar in te schrijven voor een race cursus bij Racing School Europe (RSE) voorheen The Race Academy op Assen
Zijn er mensen hier die ervaring hebben op Assen met deze school ?
Het is voor 2 dagen rond de 800 euro ex lunch en pitbox etc, dit lijkt me wel veel geld, is het dat waard ?
Ik rij nu rond de 1:58 op Assen met mijn CBR 600, zal dit verbeterd worden tijdens de dagen bij RSE of is het vooral voor minder ervaren circuit rijders ?

Alvast bedankt voor de info !

wanneer is deze cursus?
 
Terug
Bovenaan Onderaan