racing strip op je velg rand

Blade257

MF veteraan
23 mrt 2004
1.816
0
Zuidlaren
Wie kan me vertellen waar ik het kan verkrijgen, ben namelijk opzoek naar die racing rand voor op je velg.

ik weet het, het heeft hier eerder gestaan, maar kan het niet terug vinden |(
 
bv motip tape verkrijgbaar bij automaterialen zaken. je weetwel die zaken waar de sjonnis ook hun dikke kachelpijpen stickers enzo halen. brezan, automat etc.
 
http://www.motor-forum.nl/forum/search.php?searchstr=striping&condition=and&on=topictitle&topicstarter=&user=&sortdir=desc&sortby=datelastpost&forum=&maxagetype=lastpost&maxagetopic=&topicstatus=any (Racy-strip)

Astu...zoekmachine ---> striping op topictitel en zie daar :P
 
Ik heb vandaag ook zon motip strip gekocht maar ik krijg het er niet op.
Elke keer als ik de folie er zeg maar afhaal en een stukje erop plak dan blijft de folie op een gegeven moment zitten aan dat plakpapier zeg maar. Hoe hebben jullie het gedaan?
 
Ik heb vandaag ook zon motip strip gekocht maar ik krijg het er niet op.
Elke keer als ik de folie er zeg maar afhaal en een stukje erop plak dan blijft de folie op een gegeven moment zitten aan dat plakpapier zeg maar. Hoe hebben jullie het gedaan?

Ik heb afgelopen week ook Motip striping aangebracht op mijn velgranden. Ging eigenlijk vrij simpel.

Ik heb het eerste stukje striping losgehaald van de folie en met mijn duim aangedrukt, de folie tussen de andere vingers en een beetje trekken aan de striping zodat eea strak blijft en er geen bobbeltjes ontstaan.



Tis even de slag te pakken krijgen en er de tijd voor nemen. Een paar uur....
 
Laatst bewerkt:
Voila

full
 
Net nog weer ff geprobeerd maar het is echt onmogelijk.
Het papier blijft op de sticker zitten word er helemaal sjaggie van gvd ;(
Haal wel wat anders dan die motip troep.
 
Autostriping van motip hebben wij hiervoor gebruikt.
Rikkie heeft het bij mijne gedaan..gewoon het opstaande randje volgen en plakken maar, s.i.m.p.e.l :+

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan