Rackless bagage voor de Tenere 660 2008

Bjornvolkers

Rookie
18 okt 2020
2
0
Hoi allen,

Ik ben op zoek naar rackless (zachte) waterdichte tassen voor op mijn Yamaha XT 660 Z Tenere 2008. Het internet staat natuurlijk bomvol met mooie tassen die volgens iedere site op mijn Tenere passen. Echter, ik heb Leovince uitlaten op m'n motor zitten waar geen beschermkappen op zitten. Hierdoor ben ik bang dat de tassen die ik zoek zullen smelten van de warmte. Mijn vraag: Welke rackless tassen passen op de Tenere 660?

Groet,
Björn
 
Hoi allen,

Ik ben op zoek naar rackless (zachte) waterdichte tassen voor op mijn Yamaha XT 660 Z Tenere 2008. Het internet staat natuurlijk bomvol met mooie tassen die volgens iedere site op mijn Tenere passen. Echter, ik heb Leovince uitlaten op m'n motor zitten waar geen beschermkappen op zitten. Hierdoor ben ik bang dat de tassen die ik zoek zullen smelten van de warmte. Mijn vraag: Welke rackless tassen passen op de Tenere 660?

Groet,
Björn
Ik rij zelf ook met LeoVince en Enduristan tassen, maar ik heb gewoon een bagagerek. Ik heb diverse keren gehoord en gelezen dat tassen zijn gesmolten door de uitlaten. Ik zou zo niet weten welke tassen dat probleem niet hebben.

Je zou eens een mailtje kunnen doen naar Peter van Bartang in Harskamp, die hebben volgens mij Kriega, Mosko Moto en Enduristan, misschien dat die weet welke oplossingen er zijn. Bartang.eu - Het startpunt voor motorreizigers - Bartang

Of kijk hier op het forum eens in het Tenere 660 topic, hoewel dat momenteel niet zo actief is. Ik zou zo niemand weten die rackless tassen op de Tenere heeft, maar misschien heeft iemand daar nog ideeën.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan