radardetector

:? Ik ken geen motorrijder die niet regelmatig iets te hard rijd. En agenten rijden altijd te hard dat is wat mij opvalt vandaar mijn detector.
Omdat die daar een vrijstelling voor hebben om bepaalde verkeersmanoevres te maken die niet door de 'gewone verkeersdeelnemer' gedaan mag worden.

Dat 'eeuwige gezeik' over dat agenten (ook hulpdiensten) meer mogen dan een gewone verkeersdeelnemer :Z :z

Btw: ik rij regelmatig niet te hard :] , wil niet zeggen dat ik nooit te hard rijd trouwens, maar geen abnormale snelheden :N
 
Omdat die daar een vrijstelling voor hebben om bepaalde verkeersmanoevres te maken die niet door de 'gewone verkeersdeelnemer' gedaan mag worden.

Dat 'eeuwige gezeik' over dat agenten (ook hulpdiensten) meer mogen dan een gewone verkeersdeelnemer :Z :z

Btw: ik rij regelmatig niet te hard :] , wil niet zeggen dat ik nooit te hard rijd trouwens, maar geen abnormale snelheden :N
Zolang er geen zwaailicht of sirene gebruikt wordt is ook een agent in een dienst auto een gewone verkeersdeelnemer.

En even over het "gezeik",wie begint er over dat er een zielig agentje meekijkt?
 
Laatst bewerkt:
Zolang er geen zwaailicht of sirene gebruikt wordt is ook een agent in een dienst auto een gewone verkeersdeelnemer.
Dat is volgens mij niet helemaal waar, als ik programma's als 'Blik Op De Weg' en 'Wegmisbruikers' mag geloven.

Als ze iemand in de gaten hebben, en willen kijken wat ie allemaal doet, wordt er ook over vluxhtstroken gereden of over doorgetrokken strepen zonder dat er een sirene/zwaailicht wordt gebruikt(maar ik kan me vergissen.

Dat 'over dat gezeik' was niet speciaal tegen jou bedoelt, maar in het algemeen :Y



En over het leven op kosten van de gemeenschap: horen daar ook asielzoekers, uitkeringsgerechtigden en meer van dat soort lieden bij :?
[edit]
Je hebt al weggehaald dat agenten leven van et geld van de gemeenschap ;)
[/edit]

;)
 
250 euro boete: dan mag je niet mopperen!
Hier in België wordt je vehikel verbeurd verklaard als men je betrapt met een radardetector.
Nu is dit alleen nog maar;voor zover ik weet; toegepast op vierwielers maar dat zal niet anders zijn voor motoren indien betrapt.


Mvg,

Paul Siemons
P.S.Moest ik fout zitten verbeter me dan.

Je voertuig verbeurd verklaren omdat je een detector aan boord heb gaat wel heel erg ver. Dat geldt volgens mij alleen wanneer de waarde desbetreffend voertuig niet opweegt tegen de boete.
Lijkt me sterk dat als je bv. een porsche heb, en je wordt gesnapt, dat je dan je bolide permanent in moet leveren.. O-) .. :N
 
Omdat die daar een vrijstelling voor hebben om bepaalde verkeersmanoevres te maken die niet door de 'gewone verkeersdeelnemer' gedaan mag worden.

Dat 'eeuwige gezeik' over dat agenten (ook hulpdiensten) meer mogen dan een gewone verkeersdeelnemer :Z :z

Btw: ik rij regelmatig niet te hard :] , wil niet zeggen dat ik nooit te hard rijd trouwens, maar geen abnormale snelheden :N
correct.

dat heet bijvoorbeeld 'inhalende surveillance"

en m.b.t dat "eewige gezeik" ben ik het ook meer dan eens met je :Y
 
Zolang er geen zwaailicht of sirene gebruikt wordt is ook een agent in een dienst auto een gewone verkeersdeelnemer.

En even over het "gezeik",wie begint er over dat er een zielig agentje meekijkt?

Politie mag gebruik maken van de aan hun verleende vrijstellingen,ook zonder O&G...
:W
 
Lijkt me uitermate verstandig om dit te bespreken op een forum waar één van de moderators politieagent is.....

Je moet de goden ook niet verzoeken....

[me]Tr@x die wel eens het idee heeft dat er op dit forum iets te actief meegelezen wordt.... :X [/me]
Tuurlijk, de pliesie heeft toch tijd zat, die gaan nu verkeersovertreders individueel via internet opspeuren :Y
 
Je voertuig verbeurd verklaren omdat je een detector aan boord heb gaat wel heel erg ver. Dat geldt volgens mij alleen wanneer de waarde desbetreffend voertuig niet opweegt tegen de boete.
Lijkt me sterk dat als je bv. een porsche heb, en je wordt gesnapt, dat je dan je bolide permanent in moet leveren.. O-) .. :N

sorry..... maar in België is dat idd zo,
een tijdje geleden is dit ook weer gebeurd,
en deze man heeft zijn auto (bmw 5-serie) aan de overheid beschikbaar moeten stellen,omdat deze een radarverklikker aangesloten had + nog een boete.
Als je als nederlander in België rijdt met radarverklikker mogen ze je voertuig niet invorderen, maar er is geen schikking voor, dus meteen rondje rechtbank
 
Heb nog radardetectoren liggen, 2x nieuw en 1x gebruikt..

Iemand interesse, mail staat open aan deze kant :9
 
ik heb er nog 1 liggen waar ik niks meer mee doe, ik zal ik is kijken waar ik dat ding gelaten heb.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook op zoek naar een radardetector, een inbouwmodel. Mag ook enkel de antenne zijn!!!
Iemand nog zo'n ding ergens liggen thuis?
 
Terug
Bovenaan Onderaan