Radardetector?

17 nov 2002
198
0
Hilversum
Weet iemand of een detector in Belgie toegestaan is, want ik moet dit weekend naar Belgie toe. Als het niet mag ga ik nl geen boete riskeren. Ik ga niet op de motor helaas omdat ik 3 man mee moet nemen en ik krijg mijn motor pas vrijdag.
(niet dat is ze dan kan meenemen ;) )


Alvast bedankt,

Arthur
 
Weet iemand of een detector in Belgie toegestaan is, want ik moet dit weekend naar Belgie toe. Als het niet mag ga ik nl geen boete riskeren. Ik ga niet op de motor helaas omdat ik 3 man mee moet nemen en ik krijg mijn motor pas vrijdag.
(niet dat is ze dan kan meenemen ;) )


Alvast bedankt,

Arthur

Het is helaas zwaar verboden, staan zware straffen op en je bent je toestel bovendien kwijt. |(
 
nope...ook niet...ze moeten namelijk een vrij zicht op het wegdek hebben...anders moet je iets van een stinger kopen ofzo...maar doe zijn alleen interresant als ongeveer iedere week een boete binnen hebt liggen
 
heb gehoord dat flikken de signalen van je toestel ook kunnen opvangen en je dus traceren :(

Dat lijkt me wel erg sterk...kan me niet voorstellen dat bijv. een quintezz een signaal uitzend...ik denk dat jij het over blokker hebt, die dingen zenden geloof ik een tegen signaal uit die bijv een laser gun ontregelen.
 
heb gehoord dat flikken de signalen van je toestel ook kunnen opvangen en je dus traceren :(

Klopt! Aangezien je eigen detector ook uitzendt, ben je even zichtbaar voor hen als zij voor u. Dus, niet aan te raden in België zou ik zo zeggen.
 
jop, als ze dat vinden mag je afstappen. Ik dacht dat het ongeveer gelijk stond als zonder nummerplaat rijden. Ze kunnen er alleszins niet mee lachen. Ter illustratie, als er controles worden gehouden, en de uitkomsten staan in de krant, staat er bij hoeveel mensen met een radardetector zijn tegengehouden, naast het aantal met verboden wapens.... :?
 
heb gehoord dat flikken de signalen van je toestel ook kunnen opvangen en je dus traceren :(

Klopt, ik heb gehoord dat ze in Frankrijk radardetector detectors inzetten. Nu dus naast je radardetector een radardetector detector detector bouwen, en dan wachten tot de pliesie een radar detector de..... laat maar :z

ps, niemand een radarjammer uit een F16 liggen voor weinig. :9~
 
heb gehoord dat flikken de signalen van je toestel ook kunnen opvangen en je dus traceren :(

ff opgezocht...is inderdaad zo dat ze toch wel een signaal uit zenden...zit nl zo:

Een RDD vangt het calibratiesignaal op wat je detector uitzend. Stel dat het calibratiesignaal 34GHz is en je moet de 34.3GHz band meten, dan hoeft de detector maar met 300MHz te werken.
De 966, 9x5, 330 en 550 zijn afgeschermd, die zal de VG2 dan ook niet vinden. Let op dat de Quintezz detectoren NIET afgeschermd zijn en hun calibratiesignaal op honderden meters te ontvangen is.
 
Helemaal gelijk!!

In België is het niet eens toegestaan om het ding in een ongeopende verpakking in je kofferbak te hebben!!!

Dus inderdaad: thuislaten!~

Have fun!

Greetz, D.
 
Terug
Bovenaan Onderaan