Radiale remklauwen 1000RR

Big Vin

MF veteraan
20 apr 2005
2.925
163
Rotterdam
Zolderopruiming:

setje radiale remklauwen in geweldige conditie, komen van een 1000rr af. De blokjes zijn nog de originele, zegt wat over hoe weinig ze gebruikt zijn. Inclusief de leidingen.
Ik heb eventueel ook de bijbehorende radiale rempomp,.

P1010538.jpg

P1010540.jpg

P1010539.jpg


prijs voor de klauwen: €100
voor de radiale pomp: €100

samen voor 185 inclusief verzenden.
 
Hi,

Wat zijn de volgende maten?
- H tot H afstand van de bevestigings bouten?
- Wat is de afstand tussen de lengte hartlijn (scheidingslijn van de twee remklauwdelen en de bevestigings bouten hartlijn......duidelijk?? :? ....hahahaha.

De eerste maat is om te zien of ze op een 2007 R6 vork passen, en de tweede maat is om te weten of ik de schijven van het voorwiel moet verplaatsen (naar binnen of naar buiten) om overeen te laten komen met de remblokken.

Gr. Paul
 
Ik ga zo even voor je meten. Uit het hoofd is de steek 108mm.

met betrekking tot vraag twee, de blokken hoeven niet eens perse in het midden van de klauw te staan, beetje naar links of rechts maakt niks uit, het is "zelfstellend" om het zo maar te zeggen.
 
Hallo,

Ik heb het even na gemeten bij een R6. En ja de maten komen overeen *O*

Ik heb alleen de klauwen nodig, zonder slangen of hoofdremcylinder.

p.s. heb je de bouten ook nog....toevallig, en wat vind je van 75 Euro incl. opsturen
 
Ik heb geloof ik nog 3 bouten liggen, hoef je er nog maar 1 te regelen.
Remcilinder niet nodig, check....
slangen niet nodig: krijg je er gratis bij...

Wat betreft de prijs, daar houd ik aan vast, dit zijn gewoon mega nette klauwen, met nog bijna helemaal geen kilometers. Je hoeft geeneens nieuwe blokken te kopen.
De prijs lijkt me best redelijk.
 
Hi,

Zijn zeker mooie klauwen op de foto, geen discussie. Maar ik moet ook een beetje gevoel van "onderhandelen" hebben, dat maakt het ook leuk om spullen te verzamelen voor de streetfighter.

Dussss.....Is er nog ruimte in de prijs, want anders wacht ik er nog even mee..

Gr. Paul
 
Hi,

Zijn zeker mooie klauwen op de foto, geen discussie. Maar ik moet ook een beetje gevoel van "onderhandelen" hebben, dat maakt het ook leuk om spullen te verzamelen voor de streetfighter.

Dussss.....Is er nog ruimte in de prijs, want anders wacht ik er nog even mee..

Gr. Paul

Wat een gelul ...

bied iemand iets aan voor een hartstikke mooie prijs , maar omdat je dan alsnog wil onderhandelen neem je ze niet ???

Hij had dus beter 125 kunnen vragen dan had je ze wel voor 100 gewild ??
 
Wat een gelul ...

bied iemand iets aan voor een hartstikke mooie prijs , maar omdat je dan alsnog wil onderhandelen neem je ze niet ???

Hij had dus beter 125 kunnen vragen dan had je ze wel voor 100 gewild ??

Koop jij ze toch, hihihihi _O- _O- . Staat nergens dat je niet mag onderhandelen....... ;)
 
ik zit in krimpen aan den ijssel.

Ik kan ze eventueel meenemen een keer richting Brielle, Rotterdam of Dordrecht.
 
ik zit in krimpen aan den ijssel.

Ik kan ze eventueel meenemen een keer richting Brielle, Rotterdam of Dordrecht.

Ik beloof ff niks, maar is ook wel weer een leuk ritje met de fighter, of oldtimer.

Mail anders je telefoonnummer naar:
paul_ammerlaan@hotmail.com

Dan bel ik zaterdag of je thuis bent... of zondag.... :W
 
Heb je de remklauwen nog ?
Zo nee laat dan de Topic op slot gooien !!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan