Radiale remklauwen, Y-pipe en Shock R1 2005

FZRene

MF veteraan
4 mei 2004
5.352
3.298
Ridderkerk (ZH)
Te koop een set radiale remklauwen (Goldspots) van een 2005 R1 type rn12. Klauwen zijn in nieuwstaat, voorzien van splinternieuwe remblokken nog geen meter mee gereden.

Prijs 125 euro.

Tevens te koop een Y-pijp (of balanspijp) van dezelfde fiets, zonder katalysator. 30 Euro

En te koop een volledig instelbare schokbreker met linkssysteem, ook van een 2005 R1 met een paar kleine krasjes. 65 Euro

Af te halen te Ridderkerk, verzending mogelijk.

rvdwerff@zonnet.nl of 06-20004989 (graag na 17.00 u)


2e3b8345.jpg

ab199263.jpg

9dd98ca6.jpg

schokbreker.jpg
 
Goedkope remklauwen zeg, op de sloop hier in de buurt vragen ze 400 euro voor gebruikte radiale remklauwen :X
 
hmmmzz zal wel niet...maar zou de demper vd r1 op mijn fzr 1000 uit 92 passen??

ps blokkie van ben is prima, alleen onderin(3000 toeren) pruttelt hij een beetje voor 2 a 3 seconden en schiet dan ineens naar voren..thuis aangekomen laat ik hem nog ff draaien en geef ff goed gas in zijn neutraal, komt er een zwart rookpluimpje uit de uitlaat...

staat ie dus te rijk als ik het goed heb begrepen?
 
Goedkope remklauwen zeg, op de sloop hier in de buurt vragen ze 400 euro voor gebruikte radiale remklauwen :X

Tsja, ze hebben maar 1 klant nodig die ze koopt......

Maar ik vindt 400 euro een beetje overdreven, want mijn 125 euro is gewoon een gangbare prijs waar je ze met een beetje moeite wel meer voor kunt vinden, eerlijk = eerlijk.

Maar als je er met alle geweld 400 voor wilt geven hou ik je niet tegen. :X


:+
 
hmmmzz zal wel niet...maar zou de demper vd r1 op mijn fzr 1000 uit 92 passen??

ps blokkie van ben is prima, alleen onderin(3000 toeren) pruttelt hij een beetje voor 2 a 3 seconden en schiet dan ineens naar voren..thuis aangekomen laat ik hem nog ff draaien en geef ff goed gas in zijn neutraal, komt er een zwart rookpluimpje uit de uitlaat...

staat ie dus te rijk als ik het goed heb begrepen?


Nee, dat gaat niet passen kan ik je met een redelijke zekerheid vertellen, tenzij je een verloopstukje voor de onderkant kunt (laten) maken. De FZR-veer heeft een "vorkje" aan de onderkant van de shock, de R1 gewoon 2 ogen.

(Maar als je het wilt proberen kan ik wel een speciaal prijsje in elkaar bakken...)

Wat die afstelling van dat blok van Ben kan ik je niet helpen, ik weet een hoop van de mechanische kant van FZR-ren, maar afstellingen laat ik wel doen door iemand die er meer verstand van heeft dan ik.

(En dat is al gauw ;) )
 
Tsja, ze hebben maar 1 klant nodig die ze koopt......

Maar ik vindt 400 euro een beetje overdreven, want mijn 125 euro is gewoon een gangbare prijs waar je ze met een beetje moeite wel meer voor kunt vinden, eerlijk = eerlijk.

Maar als je er met alle geweld 400 voor wilt geven hou ik je niet tegen. :X


:+
400 euro vind ik goed, maar dan wel inclusief jou voorvork anders heb ik niets op ze op te schroeven :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan