Radiale remklauwen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Red Devil

MF veteraan
12 jun 2005
18.712
0
Amersfoort
Ik heb 2 cilinder goud kleurige remklauwen van het merk Tokico met mono remblokjes.
Deze remklauwen komen van een gsx K5 voorvork af.
Nu ben ik op zoek naar zwarte radiale remklauwen. Ik heb nu 2 optie's:

1. ze zwart spuiten.
2. ruilen met iemand die goud kleurige wil hebben en zwarte heeft...

Wie o wie....
 
Hoi,

Die zwarte tokico klauwen heb ik liggen. (1000RR 2007) met remblokken etc, gewoon goed en compleet. Ik heb liever goud kleurige.

Goeie deal dus lijkt me.

Volgens mij zijn die klauwen het zelfde, ik zal als ik thuis kom ff googlen of de remzuigerdiameter en h-t-h afstand van de ophanging gelijk is etc.

Stuur me anders ff een mail:

Jasper.deBock@live.nl

Thanks.
 
Ghehe nee :P

Ik ben net terug uit Nice... nu is het slechter weer en heb ik tijd, dus ik begin dr eerdaags wel aan denk ik.
 
Hoi,

Die zwarte tokico klauwen heb ik liggen. (1000RR 2007) met remblokken etc, gewoon goed en compleet. Ik heb liever goud kleurige.

Goeie deal dus lijkt me.

Volgens mij zijn die klauwen het zelfde, ik zal als ik thuis kom ff googlen of de remzuigerdiameter en h-t-h afstand van de ophanging gelijk is etc.

Stuur me anders ff een mail:

Jasper.deBock@live.nl

Thanks.

Als jij de maten even op meet dan doe ik het ook...
Kunnen we kijken of ze gelijk zijn of niet......
 
Van h t h is het 11 cm. Hier wat piccies van de klauwen... Niet de aller beste foto's maar toch...

Afb034-1.jpg

Afb035-1.jpg

Afb036-1.jpg

Afb037-1.jpg

Afb038-1.jpg

Afb039-1.jpg

Afb040-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Klauwen zien dr goed uit :)

Mijne zijn h-t-h 108mm. En de remblokken zijn anders... + dat schotje dat in jouw klauwen zit tussen de remblokken heb ik er niet in zitten.

Verder lijken ze gelijk, behalve dat mijne zwart zijn dan ;)

Maar dit gaat 'm niet worden dus lijkt me.
 
Klauwen zien dr goed uit :)

Mijne zijn h-t-h 108mm. En de remblokken zijn anders... + dat schotje dat in jouw klauwen zit tussen de remblokken heb ik er niet in zitten.

Verder lijken ze gelijk, behalve dat mijne zwart zijn dan ;)

Maar dit gaat 'm niet worden dus lijkt me.

Dit zijn mono remblokken. Daarom zit dat tussen schot erin. 108mm kom ik ook wel op denk ik. Ik heb het globaal opgemeten met een rolmaatje. Misschien dat ik de poten wat makkelijker op kan meten....

~[edit] weer met het rolmaatje kom ik uit op 108 á 109 mm. Maar ik heb de poten los staan dus we kunnen het altijd proberen te passen. Moet ik alleen wel even bouten regelen |(
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel bouten...

Kom je anders ff langs in Zoetermeer ? Of is dat te ver voor je ?



Dit weekend heb ik alle tijd.
 
Tim,

de klauwen die jij hebt zijn van een Kawa ZX6R of Truimph.

Ik heb nog wel een setje GSXR1000 K5/K6 klauwen in het zwart te koop. Eventueel incl leidingen en rempomp.
 
Ik heb wel bouten...

Kom je anders ff langs in Zoetermeer ? Of is dat te ver voor je ?



Dit weekend heb ik alle tijd.

Dat zal dan sowieso zondag worden. Mail je adres en telefoonnummer maar even dan neem ik zondag even contact met je op. brunt@casema.nl
 
Maar dat is er wel, als je jouw klauwen op de vork monteerd met een voorwiel erin zonder afstand bussen zal de klauw de busjes van de remschijven raken. Het zelfde als de Nissin klauwen van een CBR 1000 RR (SC57)

maar goed.......
 
Maar dat is er wel, als je jouw klauwen op de vork monteerd met een voorwiel erin zonder afstand bussen zal de klauw de busjes van de remschijven raken. Het zelfde als de Nissin klauwen van een CBR 1000 RR (SC57)

maar goed.......

Hier snap ik het even niet :? Je bedoeld dat deze klauwen niet op een GSX-R K5 poot kunnen ivm de remschijf?? Maar hoe kan je zien dan dat dit geen GSX klauwen zijn dan? Door die mono blokken?? En bedoel je dan zijn of mijn klauwen? Hij heeft klauwen van een 1000RR uit 2007. Dus passen mijn klauwen dan op zijn voorpoten zonder afstandsbussen?? Dat het op de mijne niet past is opzich niet erg want ik moet toch afstandsbussen laten maken ivm met mijn TLS velg en remschijf.....
 
Laatst bewerkt:
Zoals je weet ben ik best wel thuis in de Suzuki's en heb zelf ook een K4 750 gehad. Het waren zulke lekkende kut klauwen dat ik ze wel herken. Ik heb hier ook een K5 600 staan.

De ZX10 en ZX6RR van de laatste jaren hebben 4 remblokjes per klauw.

Controleer maar met je velg of heb je geen velg erbij?
 
Zoals je weet ben ik best wel thuis in de Suzuki's en heb zelf ook een K4 750 gehad. Het waren zulke lekkende kut klauwen dat ik ze wel herken. Ik heb hier ook een K5 600 staan.

De ZX10 en ZX6RR van de laatste jaren hebben 4 remblokjes per klauw.

Controleer maar met je velg of heb je geen velg erbij?

Nee want ik gebruik mijn eigen velg van mijn eigen motor en ik moet sowie so afstandsbussen maken.

Passen deze klauwen wel op een 1000rr uit 2007 zonder afstandsbussen??

PS ik twijfel ook niet aan je kunde....
 
Laatst bewerkt:
No offence,

M.i. zijn de klauwen die jij hebt en de CBR1000 klauwen het zelfde op een schotje in de klauw na. Dit omdat Honda twee blokken per klauw heeft....

Leuk he alleen maar over remklauwen ouwehoeren...
 
No offence,

M.i. zijn de klauwen die jij hebt en de CBR1000 klauwen het zelfde op een schotje in de klauw na. Dit omdat Honda twee blokken per klauw heeft....

Leuk he alleen maar over remklauwen ouwehoeren...

Oké das mooi dan zou de ruil in ieder geval door kunnen gaan.

Nog ff een vraagje heb ik met deze (of die van die 1000RR) nog afstandsbusjes(voor op de remklauw dan he) nodig als ik K5 voorpoten heb en een TLS velg en schijf?
 
ik heb op dit moment een gsxr 600 k4/5 voorvork in mijn SV1000 zitten. de normale goudkleurige tokico remklauwen zijn voor een 300mm schijf. ik heb nu de zwarte van een k6/k7 600 gemonteerd zitten, resultaat ik moet eigenlijk een 320mm schijf moeten monteren. dus even wisselen zit er niet zo in zonder enige aanpassingen
 
Oké das mooi dan zou de ruil in ieder geval door kunnen gaan.

Nog ff een vraagje heb ik met deze (of die van die 1000RR) nog afstandsbusjes(voor op de remklauw dan he) nodig als ik K5 voorpoten heb en een TLS velg en schijf?

Ja die heb je nodig, busjes die origineel bij de honda er tussen zitten + 10mm busje om de 320mm schijven te monteren ipv 300mm. Zorg dat je goede stalen inbus bouten hebt met een borst. Die kan je bij Fabory shop byv. halen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan