radiale rempomp gezocht

Frits!

MF veteraan
15 mei 2005
1.366
0
Den Haag
Ben opzoek naar een radiale rempomp. Liefst met zwarte handle.
Ik heb maar 1 vierzuigerklauw van Brembo, dus daar moet een 16mm op nietwaar?

Graag voor een mooie prijs uiteraard
 
Ben opzoek naar een radiale rempomp. Liefst met zwarte handle.
Ik heb maar 1 vierzuigerklauw van Brembo, dus daar moet een 16mm op nietwaar?

Graag voor een mooie prijs uiteraard
Klopt, 16mm is het beste. Heb een nieuwe 16x18 liggen, mag voor 195,- weg.
Winkelprijs 269,-
 
Je kan er beter voor zorgen dat je weet waar je het over hebt voor je zo sterk overtuigend zegt dat die niet bestaan ;)

Radial magura, gewoon verkrijgbaar in 11,12,13,16,18 etc etc...


geloof je me niet: http://www.controls.magura.com/prod....html?osCsid=fb124d3161e35ed7c2ba1d297ed381f2
Tja :$ , alleen niemand gebruikt ze. Tenzij je hem op je brommer(50cc) wil investeren. 13mm slaat nergens op voor dat bedrag, hij heeft zo weinig volume verplaatsing dat bij het minste de hendel al tegen je handvat aanzit.
 
Gast, en ik quote mezelf: Je kan er beter voor zorgen dat je weet waar je het over hebt


als je bijvoorbeeld supermotorad, of wat dat betreft een willekeurige motor met een enkele schijf racet is dit een nuttige investering. En wat betreft vloeistof verplaatsing, een enkele klauw heeft een stuk minder vloeistofverpl. nodig dan een dubbele

Wat hebben de kosten van de pomp eigenlijk met de zuigerdiameter te maken? De 20mm is dezelfde pomp als de 11mm, alleen is de 20 voorzien van een grotere remzuiger...


Oja, bij mij komt de rempomp op een cbr600FS, wat zeg je daarvan ;)
 
Gast, en ik quote mezelf: Je kan er beter voor zorgen dat je weet waar je het over hebt


als je bijvoorbeeld supermotorad, of wat dat betreft een willekeurige motor met een enkele schijf racet is dit een nuttige investering. En wat betreft vloeistof verplaatsing, een enkele klauw heeft een stuk minder vloeistofverpl. nodig dan een dubbele

Wat hebben de kosten van de pomp eigenlijk met de zuigerdiameter te maken? De 20mm is dezelfde pomp als de 11mm, alleen is de 20 voorzien van een grotere remzuiger...


Oja, bij mij komt de rempomp op een cbr600FS, wat zeg je daarvan ;)
Veel plezier ermee.
 
Rempompdiameter is afhankelijk van 1 of 2 schijven, 2 of 4 zuigerremtang, zwevende of
vaste schijf, vaste/losse 2 of 4 zuigerremtang en combinaties ervan. Maar goed, ik lul maar wat :+.
 
vin je vergeet wel te zeggen dat ie voor je achterrem wordt gebruikt :W

maar 11,12, en 13 mm worden veel gebruikt hoor voor 1 schijf !
 
wat, ik meen het! Enlighten me, als het echt zo is wil ik de theorie erachter weel eens weten.

Als het niet zo is quote ik mezelf maar weer eens _O- _O-
 
gezellig hier,
ik had op mn cbr600 uit 1995 een radiale brembo en die had dikke vette overcapaciteit.
een pomp voor 12 remzuigers op 4 remzuigers gebruiken? geen goed plan.
wil je weten wat er het best op kan? zoek iemand die ook een 4-zuiger remklauw heeft met dezelfde diameter zuigers als dat jij hebt en die er een radiale pomp op heeft en vraag het gewoon aan hem/haar.

van dat ge-welles-nietes word je ook niet wijzer toch?
 
dit welles nietes gaat meer om het principe.

Hij kan veilig de 16mm die beemerracer heeft liggen kopen, heb je een priiima rempomp aan. Mocht hij op het circuit ermee gaan willen rijden kan de diameter wat kleiner voor een wat aggresievere rem.

16mm, 4zuigers, straatgebruik: de beste combi!
 
Terug
Bovenaan Onderaan