Radiale Rempomp voor TRX850 gezocht

EM1983

Rookie
12 jan 2011
5
0
Amersfoort
Beste Motorrijders,

Kan iemand van jullie mij adviseren welk Type Radiale rempomp ik moet hebben voor mijn TRX850. 16, 19 mm en/of 19 x 20. Ik snap niks van die maten.

gebruikt mag ook. liefs met silver hendel.

Groet,

EM1983
 
Aangezien een trx 2 schijven heeft zou ik gaan voor een 19 mm pomp,ik heb hem voor mijn srad gehaalt :nissin,werkt perfect.
Aangezien ik ook een triumph daytona 675 heb,waar deze standaard opzit heb ik hem hier gehaalt,was ook gelijk(nog steeds) de goedkoopste.
Betrouwbaar adres,netjes geleverd,snelle levering

Brabant Motors - 404 ergens onderin

189 euro(ik heb er een jaar geleden 20 euro minder voor betaalt,inflatie :? .

Er staat er anders nog 1 op marktplaats voor 175 euro,beide nieuw.

Als je wat geduld hebt,komen ze hier ook wel eens langs voor onder de 100 euro,uiteraard 2e hands ;)

Je zou ook nog eens hier kunnen kijken,weleenswaar geen zilveren handle,maar wel brembo *D ,leuke gast goede service en betrouwbaar snelle levering

http://www.racing-discounter.nl/ (Race-Shop.nl | Dé Website voor en door motor(sport)liefhebbers!)
 
Laatst bewerkt:
19x20 is iets makkelijk/beter te doseren en 19x18 is iets feller (meer circuitgebruik)
je moet denk ik idd 19mm rempomp hebben. Een R1 04-08 radiale rempomp (16mm) kan ook want die is schuin en werkt hetzelfde
 
ik krijg binnenkort een brembo radiale pomp binnen, prijsje is €150 :9
laat maar weten of je interesse hebt

het is een Brembo PR19-20 pomp, dus 19mm zuiger, 20mm slag
helaas niet zilver, maar dat moet je smaak zijn
full
 
Beste Motorrijders,

Kan iemand van jullie mij adviseren welk Type Radiale rempomp ik moet hebben voor mijn TRX850. 16, 19 mm en/of 19 x 20. Ik snap niks van die maten.

gebruikt mag ook. liefs met silver hendel.

Groet,

EM1983
kijk hier anders ff www.4ubikes-parts.nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan