radiale rempomp???

Sinner 2stroke

MF veteraan
26 feb 2003
2.067
0
-
ik lees zoveel verschillende dingen hier op t forum of het als dan neit nut hebben an een radiale rempomp, dus ik vraag het nog maar eens :P .

wat betekent bijv een rempomp 19X20?
en hoe weet je welke maat je nodig hebt?

ik was een beetje aan t kijken op de beurs en ik kreeg ineens zin om wat aan mn moto te doen.. ik wil eerst met stahlflex beginnen en binnenkort prolly een nieuwe schijf. maar ik vroeg me dus af of een radiale rempomp echte voordelen biedt voor een straatridder. alvast bedankt, mannen! (m/v)
 
een radiaal pomp zorgt ervoor dat je minder kracht nodig hebt om te remmen,maar is ook vaak minder doseerbaar,een compromis dus...de maat pomp is afhankelijk van je remsysteem,nl of je 1 of 2 schijven hebt.de kleine diameter,20x16 is voor 1 schijf en de grotere 20x19 is voor 2,zijn trouwens best dure pompen en je hebt er ook weer verschillende kwaliteiten in.
 
een radiaal pomp zorgt ervoor dat je minder kracht nodig hebt om te remmen,maar is ook vaak minder doseerbaar,een compromis dus...de maat pomp is afhankelijk van je remsysteem,nl of je 1 of 2 schijven hebt.de kleine diameter,20x16 is voor 1 schijf en de grotere 20x19 is voor 2,zijn trouwens best dure pompen en je hebt er ook weer verschillende kwaliteiten in.

Minder doseerbaar? Echt nie :P :P

Maar eh, ArnoZX10R, ga je me nog bellen? You've got mail op je oude hotmail adres ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan