radiator switch Sabre 1100

rockdeman

Rookie
23 nov 2007
22
0
Hallo,

de radiator switch (dat stukje bi-metaal) van mijn Honda Sabre V65 1100 is kapot.
Nu moet ik de Jos Schrugers kuip eraf halen om erbij te komen, en ik vraag me dus af: kan ik een radiator switch van een andere motor gebruiken?
Dit zodat ik deze vast kan bestellen bij een motor sloop -- voordat ik die hele kuip eraf ga halen. Zou handig zijn als ik dan in 1x ook hem kan vervangen, scheelt werk.
Enig idee iemand?
 
radiator?

dan moet je even de loodgieter bellen, die weten alles van radiators...

mocht je echter iets willen weten over radiateurs, dan zit je hier wel goed ;)

wat betreft je vraag; er kan verschil zitten tussen de schakeltemperatuur, wees dus een beetje voorzichtig. Je kan toch ook een nieuwe bestellen bij de dealer / winkel in de buurt? kosten het geld ook niet. Heb je zeker de goede...

EDIT: je kan ook de winkel bellen om alleen het type / artikelnummer op te vragen ;) Is natuurlijk wel een beetje schofterig...
 
Laatst bewerkt:
nee niet zomaar , er kan ander schroefdraad op zitten , zoals gezegd een andere temperatuur schakelpunt , verschillende lengtes etc. Let op er zit bijna altijd taps schroefdraad op dus vast is vast .
 
OEM#: 37760-MB4-770

sw-assy-thermo_big37760MB4770-01_e127.jpg


Staat niet bij welke types, maar ik kan me goed voorstellen dat er een aantal gelijk zijn.

Magna V65; 37760MB4770 :Y
V45: 37760MC7003 :N

Bel anders eens een dealer op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan