Radio inbouw Silverwing 650

Savage2007

Die hard MF'er
26 mei 2007
879
0
Sassenheim
Ik wil graag een radio inbouwen in mijn Silverwing, nu zijn er standaard consoles geleverd geweest, die kan ik dus nergens vinden :-(

Heeft iemand zo een console en wil die aan mij verkopen, of heeft iemand plaatjes van hoe een radio is ingebouwd. Technisch begrijp ik best wel hoe dat moet, ik wil alleen liever eerst zien hoe anderen het hebben gedaan.
 
kijk even bij de silverwing of honda cx club staan genoeg voorbeelden ...of

de silverwings die te koop worden aangeboden op MP
 
Dat heb ik al geprobeerd, het valt nogal niet mee om aan zo een console te komen. Anders had ik er al een gehad ;-) Maar wel bedankt voor het meednken!

kijk even bij de silverwing of honda cx club staan genoeg voorbeelden ...of

de silverwings die te koop worden aangeboden op MP
 
Volgens mij zie ik dat je al geprobeerd hebt bij de silverwingclub, stond iig een vraag in hun forum, maar geen antwoord....
Sorry, heb ook niet het juiste antwoord voor je, maar wel leuk dat ik nog een gl650 in de schuur heb staan. Wordt al lange tijd niet op gereden, maar omdat hij geen inruilwaarde heeft en misschien ooit als restauratie project gaat dienen (bovendien al bijna een old-timer en dus geen/minder houderschapsbelasting..) laat ik hem maar lekker in de schuur staan.
Kun je trouwens niet gewoon zelf een beugel maken in het vakje in de kuip?
Heb trouwens zelf ook wel eens onderdelen gevonden bij motorsloperij-en. In Arkel zat er ooit eentje maar weet niet of die er nog is hoor.
Succes ermee.
 
Ik kan wel een beugel maken in een van de zijvakken, maar ik weet dat zulke consoles bestaan. Ze zijn alleen niet meer nieuw te krijgen, althans niet op de mij bekende adressen. Arkel, is dat Piet Kruis niet? Ik heb wel al Roukama en Branie geprobeerd helaas zonder succes :-( De waarde van een GL650 is inderdaad niet erg hoog, ik vind het nochtans een prettige tourfiets.
 
Ja, was inderdaad piet kruis, die had een winkel en een stukje verderop zat een sloperij in een loods aan de andere kant van de weg.
De Gl650 is inderdaad een lekker fietsje. Heb er heel wat fijne km mee gemaakt. Hongarije, kroatie, oostenrijk... Nooit grote problemen mee gehad, alleen ooit de spanningsregelaar moeten vervangen.
Have fun en nogmaals succes met het vinden van de radio-console.
 
@ Savage 2007 heb je het al geprobeerd bij Jan Hoogelander in Dronten heeft een schuur vol onderdelen, en misschien ook nog wel een radio..

Had zelf een orginele in het linker kuipdeel zitten, zal een kijken of ik nog een foto heb ...

of misschien bij bikers best de goldwing dealer.. maar is is niet goedkoop.....

suc6
 
Ik wil graag een radio inbouwen in mijn Silverwing, nu zijn er standaard consoles geleverd geweest, die kan ik dus nergens vinden :-(

Heeft iemand zo een console en wil die aan mij verkopen, of heeft iemand plaatjes van hoe een radio is ingebouwd. Technisch begrijp ik best wel hoe dat moet, ik wil alleen liever eerst zien hoe anderen het hebben gedaan.

Ik heb nog een complete radio van een GL1100 Aspencade liggen. Heb ik ooit duur gekocht, maar nooit gebruikt. Ik weet niet of de orginele speakertjes er nog bij heb.....
Laat maar horen als je interesse hebt.
 
Als die ook in de kuip van een GL650 past heb ik daar zeker wel belangstelling voor, mail mij anders even?

Ik heb nog een complete radio van een GL1100 Aspencade liggen. Heb ik ooit duur gekocht, maar nooit gebruikt. Ik weet niet of de orginele speakertjes er nog bij heb.....
Laat maar horen als je interesse hebt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan