Radio wekt me nu als iemand op mijn erf loopt.

CeeBeeX

MF'er
16 jan 2015
109
8
Heb een halogeenlamp met bewegingsmelder gekocht voor nog geen 20€ en 5 meter 3 aderig netsnoer bij action heb de contrastekker eraf geknipt alsook de stekker en deze vlakbijelkaar weer verbonden.
In de contactdoos heb ik de 3 aderige netsnoer aangesloten waarbij ik de aarddraad heb aangesloten op de draad die eigenlijk de schijnwerper van stroom voorziet.(dit om onverlaten op heterdaad te betrappen zonder dat ze het merken)
De contrastekker heb ik ook verbonden met de aarddraad en de nul draad zodat als ik daar de stekker van mijn radio in steek de radio gaat spelen zodra de bewegings melder wat waarneemd
20181002_221622.jpg

Ben benieuwd wat voor gespuis er s'nachts naar mijn motor komt kijken daarvoor mogen ze me altijd wakker maken.
 
Idd er lopen er hier een paar van rond maar ik kan de bewegings melder zo hoog afstellen dat ie alleen alles boven een halve meter hoogte pakt.
 
Idd er lopen er hier een paar van rond maar ik kan de bewegings melder zo hoog afstellen dat ie alleen alles boven een halve meter hoogte pakt.
Dan zou je pech hebben met mijn kat.
Die heeft zichzelf tot waakkat benoemd. Hij zit heel graag boven op de buddy-seat van mijn motor om alles in de gaten te houden.

Het is dat ik het beestje 's nachts binnen houd, anders zou je weinig slapen met steeds weer de radio op volle sterkte.
 
Mijn radio heeft zijn eerste deuntje al gespeeld was iemand die met zijn warme hoofd boven het hek achter mijn erf door de steeg liep moet de bewegingsmelder dus nog wat lager richten.
Last van een kat op een buddy zal ik niet krijgen want mijn motoren staan natuurlijk zoals het hoort droog in een berging waarop ik de melder heb gericht.
 
Als er iemand langs komt wordt je in ekl geval gewekt. Door je radio of door geknetten en een brandlucht.
 
Heb een halogeenlamp met bewegingsmelder gekocht voor nog geen 20€ en 5 meter 3 aderig netsnoer bij action heb de contrastekker eraf geknipt alsook de stekker en deze vlakbijelkaar weer verbonden.
In de contactdoos heb ik de 3 aderige netsnoer aangesloten waarbij ik de aarddraad heb aangesloten op de draad die eigenlijk de schijnwerper van stroom voorziet.(dit om onverlaten op heterdaad te betrappen zonder dat ze het merken)
De contrastekker heb ik ook verbonden met de aarddraad en de nul draad zodat als ik daar de stekker van mijn radio in steek de radio gaat spelen zodra de bewegings melder wat waarneemdBekijk bijlage 1331909
Ben benieuwd wat voor gespuis er s'nachts naar mijn motor komt kijken daarvoor mogen ze me altijd wakker maken.

Wel aardig van je dan heeft de brandweer wat achtergrondmuziek als ze de tent proberen te blussen. Zolang het duurt dan.
 
Los van het gepruts met de kabels is het wel leuk bedacht!

Doe eens een lasdoos of wat je er ook voor nodig hoort te hebben zodat het mooi netjes is en je niet in fik vliegt wanneer er een kattengevecht in jouw tuin plaats vindt.
 
En doe iets aan die aarddraad waar je spanning op zet. Maar eigenlijk blijft het gepruts. :+
 
Mijn radio heeft zijn eerste deuntje al gespeeld was iemand die met zijn warme hoofd boven het hek achter mijn erf door de steeg liep moet de bewegingsmelder dus nog wat lager richten.
Last van een kat op een buddy zal ik niet krijgen want mijn motoren staan natuurlijk zoals het hoort droog in een berging waarop ik de melder heb gericht.

Ehhhh. ik heb ongeveer de zelfde bouwlamp denk ik, maar als je 2 ingangen bij je schuur heb, hoe los je dit op dan??
In mijn tuin hangt de bouwlamp, en springt nog net niet met regelmaat aan doordat een kat rond sluipt, mensen voorbij lopen
(voordeel, die zien dan uberhaupt niet meer waar ze heen gaan:+).
 
Terug
Bovenaan Onderaan