RAI Wie heeft gewonnen?

ben wel benieuwd ja! hoe 'door het lint' kan je gaan vraag ik mij af. en zijn er ook videobeelden van })
 
hej mijn foto :D

:)

Denk ook dat het gebrek aan slaap er iets mee te maken heb gehad btw
 
Je gaat voor zo'n MT-01 en je wordt afgescheept met een Fazer 600? :?

och. aan de andere kant. 4 dagen een beetje op de motorrai rondhangen en je hebt wel een gratis gloednieuwe motor. er zijn weinig mensen die in 4 dagen werken een nieuwe motor bij elkaar verdienen.
 
die controleert of ze niet loslaten (hoewel dat moeilijk gaat als je niet kijkt :+ )
 
Apart zeg, had gisteren juist een dicussie dat dit nog een probleem kon worden, is het ook geworden dus :z

ach alle vier een fazer is ook prima, maar wie was het nu??

s4s
 
tekst bij nader inzien toch maar verwijderd uit piëteit der deelnemers.



Wat wordt het volgend jaar?

Ik heb meerdere pics van 22.00uu donderdag daar stonden ze allemaal nog vrolijk en gezellig op.
 
Laatst bewerkt:
Tja sporiviteit is dan wel ver te zoeken.
Wat een neus is dat...
Ook heb je een tijd niet geslapen. Dan ga je zeker geen herrie maken en trachten van een balkon af te springen.
Dacht wel dat je elkaar inmiddels leert kennen als je 48uur opmekaars lippen zit.
Maar goed ze hebben in ieder geval wel wat gekregen voor de sportiviteit.
.
Niet te snel oordelen, we kunnen allemaal wel een nachtje doorzakken maar dit
is wel iets anders. :(
 
Laatst bewerkt:
quote:
welke dude is dan gediskwalificeerd? staat ie niet ergens op een piccie?


het is de jongen die op de foto boven aan de topic tegen de koplamp aanstaat...

Vermoeidheid doet gekke dingen met je, helaas.
 
NU op sbs6 kijken!!!

edit: en tis weer afgelopen :P

was ff een item over die actie op de rai op Hart van Nederland. Scheen dat ie van het parkeerdak wilde springen.
 
quote:
welke dude is dan gediskwalificeerd? staat ie niet ergens op een piccie?


het is de jongen die op de foto boven aan de topic tegen de koplamp aanstaat...

Vermoeidheid doet gekke dingen met je, helaas.
met dat zwarte jasje aan?

Mij lijkt het ook onwijs lastig hoor :P
 
och. aan de andere kant. 4 dagen een beetje op de motorrai rondhangen en je hebt wel een gratis gloednieuwe motor. er zijn weinig mensen die in 4 dagen werken een nieuwe motor bij elkaar verdienen.

Voor 60% motor verdienen, de andere 40% van de prijs mogen ze zelf betalen.......aan de fiscus :(

Lullige aktie trouwens om 4 dagen lang voor aap te moeten staan door een motor te bevingeren.
 
Het is gewoon een complot ! Ze hebben gewoon een acteur ingehuurd. })
Ze krijgen nl. alle 4 een low budget motor.
Do the math
:+
 
IK vraag me trouwens af waarom betrokkene als enige zo'n peppi jasje en petje op heeft, en de rest gewoon netjes in het door M73 verstrekte T-shirt?
 
Je wint of helaas, je verliest.. En dan moet je toch in staat zijn je verlies te incasseren als een echte vent/vrouw. En aanvankelijk zou er toch maar één winnaar zijn? Maar door dit incident gaan er nu vier gelukkige mensen met een bike naar huis. Mensen, geluk met jullie aanwinst :) en voor die persoon die doorflipte, helaas life is bitch '( en een excuusje achteraf naar de betrokkenen zou wel op zijn plaats zijn B| . En Yamaha zal het nu wel uit zijn hoofd laten in het vervolg nog eens zoiets te doen, dan is een simpel loterijtje toch wat gemakkelijker :+ .
 
Wat die vent is overkomen kan iedereen overkomen. Als je als mens nooit meer slaapt ga je uiteindelijk dood. Langere tijd geen slaap kan er voor zorgen dat mensen in een psychose raken en niet meer weten wat ze doen en dan dus inderdaad op een dak van het RAI gebouw gaan staan en willen springen als ze de motor niet krijgen.
Ik vind het een lachertje van de organisatie om zich dit niet te realiseren. Deze actie zal welniet worden herhaald :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan