RAI Wie heeft gewonnen?

moet je zien wat ik net lees

alst als spam word gedaan sorry.. maar..

http://www.telegraaf.nl/binnenland/15010881/Wedstrijd_MotoRai_op_medisch_advies_gestopt.html

waar praten ze over ? medisch advies me neus :R wrom verdraaid de media alles ook zow..
Op zich klopt het nog, ze hebben immers de wedstrijd gestaakt NADAT dat hele akkefietje zicht voordeed. Aan de andere kant laten ze wel een klein beetje wat liggen ja.

Ik vind het wel netjes zo, is tenminste niet zo sensatiebelust als normaal het geval is, en er zit geen fout in. Nou jij weer. Over verdraaien....
 
Op zich klopt het nog, ze hebben immers de wedstrijd gestaakt NADAT dat hele akkefietje zicht voordeed. Aan de andere kant laten ze wel een klein beetje wat liggen ja.

Ik vind het wel netjes zo, is tenminste niet zo sensatiebelust als normaal het geval is, en er zit geen fout in. Nou jij weer. Over verdraaien....
ik mis het hele gedeelte van die man die doordraaide.. ik bedoel als ze nu vertellen dat 10 minuten daarvoor idd die man zo deed ja dan snap ik het van de medische risico ik bedoel ze missen gewoon een heel stukje tekst denk ik..
 
Het is gewoon een complot ! Ze hebben gewoon een acteur ingehuurd. })
Ze krijgen nl. alle 4 een low budget motor.
Do the math
:+


ja 4 keer 8000 euries is nog altijd minder dan 1 keer 16000 :+

volgens mij komt het complot van de andere kant die vier mensen hebben die man een krat bier gegeven om te zorgen dat de wedstrijd gestaakt word :+ .



btw er zijn toch al vaker van deze wedstrijden gehouden (met auto's en dergelijke) :?
 
met dat zwarte jasje aan?
Het is inderdaad die jongen met het petje op en dat zwarte jasje aan.
Ook hij draagt kleding die iedere deelnemer heeft gekregen. Later hebben ze allemaal ook nog een trui gekregen voor als het fris was.
Als je zelf regelmatig bij de deelnemers bent wezen kijken dan had je kunnen zien dat hij ook maar een "normale" deelnemer was.
Want als hij ingehuurd zou zijn dan denk ik niet dat hij zijn leven op het spel zou hebben gezet.....

Het is gewoon heel erg jammer dat het zo gelopen is!!!
 
Als het echt die jongen in dat zwarte jasje is, dan ken je op die eerste foto zijn naam achterhalen....als je dat wil :+
Zijn kaartje met zijn naam erop hangt aan zijn broek (kwestie van ver inzoomen? ;) )
 
Ik weet zijn naam gewoon!

Maar ik vind het niet echt nodig om dat neer te zetten. Ik weet niet wat het belang daarbij is en het is al erg genoeg voor die jongen!!!!!
 
Ik weet zijn naam gewoon!

Maar ik vind het niet echt nodig om dat neer te zetten. Ik weet niet wat het belang daarbij is en het is al erg genoeg voor die jongen!!!!!
maakt mij ook niet uit! maar er zijn van die gasten.... :z

Kheb trouwens dat hele verhaal al gehoord op de RAI van die scheidsrechter die er zelf bij aanwezig was. Jammer dat t zo gelopen is...
 
inderdaad geen rare gozer om te zien ;)
slaap tekort kan mensen rare dingen laten doen.....

wat ik me afvraag: is dat nou de mfer waar de foto van is gemaakt :?
of staat de mfer er naast :?
 
ja 4 keer 8000 euries is nog altijd minder dan 1 keer 16000 :+


Voor wie dan ??

4 keer 8000 is bij mij nog steeds 2 keer 16000 ????

Vind het jammer voor die knul maar netjes van Yamaha dat ze het zo opgelost hebben
Denk dat mensen over dit soort wedstrijden te gemakkelijk denken
Je gaat sneller door het lint als je denkt in dit soort gevallen
 
Ik weet wel waarom ze een fazer gaven ipv een mt01, die hing nog met plakband in elkaar :+ ... als je goed onder het kontje keek van het demo model
 
Het officiele persbericht luidt:

PERSBERICHT
Amsterdam, 24 oktober 2004

Onverwachte ontknoping
Hands-On-The-Bike Marathon


Afgelopen donderdag begon op de eerste dag van de MotoRAI een van de meest bizarre motorstunts aller tijden. Yamaha en MOTO 73 - het grootste motorblad van Nederland – hadden 10 motorliefhebbers uitgedaagd voor een ultieme test: Hands-On-The-Bike. Om exact 14.00 uur legden de deelnemers één hand op hun droommotor, een nagelnieuwe Yamaha MT-01. Wie het langst – minimaal 48 uur – kon blijven staan zónder de hand van de motor te halen, zou de motor mee naar huis mogen nemen.
Zondagochtend om 04.00 uur kreeg deze ultieme diehards test een onverwacht einde. De 4 overgebleven deelnemers hadden er inmiddels 62 uur ‘op zitten’. 62 loodzware uren die inmiddels hun tol hadden geëist. Om het emotionele welzijn van de nog in competitie zijnde kandidaten niet in gevaar te brengen, is op medisch advies besloten de wedstrijd te staken.

Normaal gesproken zouden de overblijvers zonder de felbegeerde prijs naar huis hebben moeten gaan. Maar Yamaha en MOTO 73 hebben gemeend om – geheel in de spirit van het motorrijden – deze sportieve prestatie op sportieve wijze te belonen.
Dus gingen Remco Mulder (Middelburg), Monique de Koe-Pol (Abbekerk), Antoon van Kroonenburg (Liempde) en Rob van den Brink (Doornenburg) tóch naar huis met een spiksplinternieuwe motor: een spectaculaire Yamaha FZ6 - Fazer.

"Om het emotionele welzijn van de nog in competitie zijnde kandidaten niet in gevaar te brengen, is op medisch advies besloten de wedstrijd te staken."

Zo zie je maar dat ze in zo'n persbericht zetten wat ze maar willen want wat er eigenlijk had moeten staan was: het liep volledig uit de klauw, een van de deelnemers wilde zelfmoord plegen en van de politie moesten we stoppen.

Stel je voor dat die ene loser echt was gesprongen, dan was Yamaha dus echt flink de lul geweest he.
 
Overigens... vind het maar raar dat die dame teleurgesteld is.. ze krijgt 'gratis' een splinternieuwe motorfiets en dat terwijl ze toch al niet wist of ze uberhaupt zou winnen..

wees blij met wat je krijgt..

Wie het kleine niet eert...

pff.. |(
 
Het officiele persbericht luidt:"Om het emotionele welzijn van de nog in competitie zijnde kandidaten niet in gevaar te brengen, is op medisch advies besloten de wedstrijd te staken."

Zo zie je maar dat ze in zo'n persbericht zetten wat ze maar willen want wat er eigenlijk had moeten staan was: het liep volledig uit de klauw, een van de deelnemers wilde zelfmoord plegen en van de politie moesten we stoppen.

Stel je voor dat die ene loser echt was gesprongen, dan was Yamaha dus echt flink de lul geweest he.
Ach, er staat ook: "moto73 -het grootste motorblad van Nederland-", terwijl het algemeen bekend is dat niet M73, maar Promotor het grootste motorblad van Nederland is. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan