RAI Wie heeft gewonnen?

Spyke

MF veteraan
30 jul 2002
1.448
0
Noord-Holland
Op de RAI 2004 kon je een Yamaha winnen indien je langer dan 48uur de motor kon vasthouden.
Mij benieuwe wie het gehaald heeft en dus de fiets mee heeft mogen meenemen?

Bijgaand een picie van een ander MF-r.
(Nick)Naam is mij ff ontschoten.


Uit Piëteit foto imgatt aangepast........

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/132966/01073e9151de9f49e88eaeb8e27197ba (DSC02728B.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
zeik gewoon tegen de motor aan :? en s'avonds een happie van de voorband. Wordt een lekkere bende dan daar })
 
Er zijn 4 winnaars:

Man door lint tijdens MotoRAI
AMSTERDAM De wedstrijd hand-on-the-bike tijdens de MotoRAI is op een tumultueuze manier geëindigd. De wedstrijd werd zaterdagnacht voortijdig gestaakt nadat een deelnemer volledig door het lint ging.
Bij de wedstrijd moesten tien deelnemers zolang mogelijk hun handen op een motor houden. Diegene die dat het langst volhield, mocht de motor mee naar huis nemen. Om twee uur 's nachts waren er nog vijf deelnemers. Een van hen viel af en ging totaal door het lint.
Om verdere problemen te voorkomen werd de wedstrijd gestaakt. De laatste vier deelnemers kregen ieder een motor.

bron:
http://www.rtvnh.nl/nieuws/laatstenieuws.asp#item37048
 
Er zijn 4 winnaars:

Man door lint tijdens MotoRAI
AMSTERDAM De wedstrijd hand-on-the-bike tijdens de MotoRAI is op een tumultueuze manier geëindigd. De wedstrijd werd zaterdagnacht voortijdig gestaakt nadat een deelnemer volledig door het lint ging.
Bij de wedstrijd moesten tien deelnemers zolang mogelijk hun handen op een motor houden. Diegene die dat het langst volhield, mocht de motor mee naar huis nemen. Om twee uur 's nachts waren er nog vijf deelnemers. Een van hen viel af en ging totaal door het lint.
Om verdere problemen te voorkomen werd de wedstrijd gestaakt. De laatste vier deelnemers kregen ieder een motor.

bron:
http://www.rtvnh.nl/nieuws/laatstenieuws.asp#item37048

dat heet dus onsportief... wel leuk voor de andern 4 :)
 
wat moet ik me voorstellen met door het lint gaan? huilen? of matten? of heeft ie alle andere deelnemers omver gegooid?

of schopte hij alles inelkaar? of rende hij weg, om vervolgens zich te verstoppen en maar met een andere motor ervandoor te gaan?

ik snap het niet
 
wat moet ik me voorstellen met door het lint gaan? huilen? of matten? of heeft ie alle andere deelnemers omver gegooid?

of schopte hij alles inelkaar? of rende hij weg, om vervolgens zich te verstoppen en maar met een andere motor ervandoor te gaan?

ik snap het niet

:^
 
wat moet ik me voorstellen met door het lint gaan? huilen? of matten? of heeft ie alle andere deelnemers omver gegooid?

of schopte hij alles inelkaar? of rende hij weg, om vervolgens zich te verstoppen en maar met een andere motor ervandoor te gaan?

ik snap het niet

net op AT5:

de deelnemer viel in slaap en werd gediskwaliviseert.
daarna begon ie wild om zich heen te slaan, te schoppen en dreigde uiteindelijk van het balkon af te springen :X
de politie heeft hem gearesteerd en heeft de wedstrijd afgeblazen. daarna werd besloten dat de 4 overgebleven mensen allemaal een nieuwe motor krijgen, maar niet het model waar de wedstrijd om ging.

gisteren keken ze nog best vrolijk vond ik....
 
net op AT5:

de deelnemer viel in slaap en werd gediskwaliviseert.
daarna begon ie wild om zich heen te slaan, te schoppen en dreigde uiteindelijk van het balkon af te springen :X
de politie heeft hem gearesteerd en heeft de wedstrijd afgeblazen. daarna werd besloten dat de 4 overgebleven mensen allemaal een nieuwe motor krijgen, maar niet het model waar de wedstrijd om ging.

gisteren keken ze nog best vrolijk vond ik....


haha lol

welke dude is dan gediskwalificeerd? staat ie niet ergens op een piccie? lol, wat een verhaal, wel jammer dat niemand de MT01 mee krijgt, die zal de hoofdredacteur wel innen nu dan :P
 
Hmm.. Lekker onsportief :r !!

Je weet wat de regels zijn, je weet ook wat er gebeurt als je deze regels niet opvolgd...
Ok, het is niet leuk on te verliezen, maar om nu zo te reageren??

Groetjes,

Willi

** Ik lijk wel een moraalridder zeg, met al die regeltjes O-) **
 
klauwopmotor.jpg


wie zou er helemaal de weg zijn kwijtgeraakt?
 
Ik zal jullie precies vertellen wat er gebeurde: Ik was scheidsrechter bij hands on the bike wedstrijd. Ik heb de betreffende jongen gediskwalificeerd omdat hij de regel overtrad doordat hij zijn voeten van de grond losliet. Dit helaas 3 seconden voor de pauze. Aangezien hij al een waarschuwing had moest ik hem wegsturen. Erg sympathieke kerel. ik stond een uur eerder nog met hem te praten over wheelies en R1's. Een uur later was hij compleet de weg kwijt en niet meer tot rust te manen na zijn diskwalificatie. Toen werd het grimmig en kwam de beveiliging en politie erbij. Erg jammer want het is een aardige vent, maar regels zijn regels. Nu heben de overige 4 deelnemers allemaal een fazer600 gewonnen.


wie was het van de pics?

is er niet stiekem iets extremers gebeurd? waarom is er besloten om de rest van de wedstrijd af te lasten dan? en waarom moest de politie erbijgehaald worden? was hij zo erg aan het schreeuwen? of was hij gewoon zo stil dat jullie dachten dat ie dood was?
 
Terug
Bovenaan Onderaan