Ralf Waldmann op Muz

TurboTeunis

MF veteraan
Donateur
26 mei 2001
4.000
17
Lunteren
Niet alleen MZ komt terug, ook Ralf Waldman

In 1999 maakte Jurgen van den Goorbergh met name in de trainingen furore op de MZ tweetakt, eigenlijk een Swissauto motor. Een echte MZ zoals in vroeger jaren was het niet. Nu is het voormalige Oost Duitse merk met een nieuwe GP machine op de proppen gekomen met als rijders Luis Cardoso en de grote verassing Ralf Waldman.

Denk je dat je alles hebt gehad, gaat Waldmann dit seizoen op een 4-takt Muz rijden in de MotoGP!
Volgens mij wordt dat niks.
 
Ralf Waldmann was altijd een uitstekend coureur, maar of een comeback op zo\'n Muz nu een goed idee is. :?
Waarschijnlijk wel voor z\'n portomonnee. ;)

508.jpg


Ralf heeft al een mooi IXS pakje aangeschaft, zonder knee-sliders, want hij wil het waarschijnlijk wat rustiger aan gaan doen.
 
Aan de maat van z\'n pak te zien is ie ook nog van plan er een flinke bierbruik bij te kweken om het project echt duits te maken.

Volgens mij is Waldmann wel een betere coureur dan Cardoso, maar ik zie er nog niet echt iets goeds uit komen.
 
Misschien wel geen wereld records of andere hoge noteringen.... Ze doen maar wel effies mee. Ik heb nog steeds de ( vergeefse ) hoop dat Moto Guzzi zich ook nog eens een keer met de racerij gaat bemoeien.

Ik vindt het stoer dat ze meedoen, en hoe meer merken, hoe beter natuurlijk....
 
Waldmann was een goede coureur wanneer ie op het goede materiaal zat. Vergeet niet dat ie twee keer op een haar na kampioen is geworden bij de 250cc, dat vergeten veel mensen meestal. Als ie er niet afvalt rijdt ie meestal wel goed, maar hij valt jammergenoeg best veel.
 
Misschien wel geen wereld records of andere hoge noteringen.... Ze doen maar wel effies mee. Ik heb nog steeds de ( vergeefse ) hoop dat Moto Guzzi zich ook nog eens een keer met de racerij gaat bemoeien.

Ik vindt het stoer dat ze meedoen, en hoe meer merken, hoe beter natuurlijk....
:^
 
Oja,Rossi is wel erg snel geweest afgelopen weekend op Sepang....bijna 2 seconden sneller dan de laatste poletijd vorig jaar.....word een makkelijk jaar voor hem helaas. :( ......of niet :?
 
Oja,Rossi is wel erg snel geweest afgelopen weekend op Sepang....bijna 2 seconden sneller dan de laatste poletijd vorig jaar.....word een makkelijk jaar voor hem helaas. :( ......of niet :?
misc.php

Dit is dus zijn outfit voor dit jaar,gezien de teksten op zijn pak.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/1060/5689314934f81cafe265e658d2dbaf56 (4334Rossisepang.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
En zo ziet ie eruit:

misc.php


:r

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/1070/5d3836502aedec72f40608f30dea0024 (4337.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
Gelezen op www.racesport.nl

Waldmann betwijfelt zelfs of het project in de baan zal komen “tot afgelopen donderdag had ik een adviseurs contract en dit was voor mij nieuw.” Daarnaast blijft bij MZ het probleem van de sponsoring terugkeren, het is geen geheim dat de verkopen dalen in de motorbranche, en ondenkbaar lijkt het dus niet dat MZ probeert wat aandacht te trekken.

Ook het blok zou alleen nog maar uit plastic bestaan en nog verre van productie klaar.

Leuke jongens daar bij MuZ ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan