Ralfonso heeft zijn eerste motor gekocht

Ralfonso

Die hard MF'er
3 jan 2002
529
0
Gouda
Aloha allemaal,

Eindelijk is het zover. Ik heb zaterdag m'n eerste motor gekocht, vandaag was de officiële aankop, papierwerk, etc. Het is een gele Suzuki SV650S met volle kuip, bj. 1999, sportsetje(moet nog gemonteerd worden) en 5700 Km op de teller. Ben er hartstikke *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D mee. Mag er alleen nog niet op rijden, want ik moet op 10 oktober 2002 voor de 2e x afrijden :( . Nog ff geduld dus. Hier alvast een plaatje van m'n moto

full
 
Mooie fiets! Heb er ook 1 gehad. Met veel plezier op gereden.
Gefeliciteerd!
Maar eerst zorgen dat je die stempel krijgt natuurlijk.

1 tip: onderkuip eraf en sportdemper erop!
 
Mooie fiets! Heb er ook 1 gehad. Met veel plezier op gereden.
Gefeliciteerd!
Maar eerst zorgen dat je die stempel krijgt natuurlijk.

1 tip: onderkuip eraf en sportdemper erop!

Why(onderkuip eraf)?

Tuurlijk komt er een sportdemper op-> Blueflame :}
 
Laatst bewerkt:
Op woensdag 04 september 2002 11:53 schreef Ralfonso het volgende:Why(onderkuip eraf)?

Zonder kuip komt de V-twin veel meer tot zijn recht. Lekker brutaal en stoer uiterlijk. Zo is het een 13 in dozijn-fiets, beetje standaard.
Een klein puntbakje zou nog kunnen. Meestal passen de kuipen niet precies op een SV en zijn ze ook niet precies de kleur. Soes-kleuren zijn heel moeilijk.

Maar ieder zijn smaak natuurlijk!
 
Mooie fiets zeg! :9~
Ik hoop wel dat je je rijbewijs meteen haalt, anders staat hij daar zo zielig en alleen in het schuurtje, of laat je hem buiten staan onder een dekbedje?
Succes de 10e!!
 
Op woensdag 04 september 2002 12:11 schreef **Lara** het volgende:
Mooie fiets zeg! ;9~
Ik hoop wel dat je je rijbewijs meteen haalt, anders staat hij daar zo zielig en alleen in het schuurtje, of laat je hem buitenstaan onder een dekbedje?
Succes de 10e!!

Thx Lara, hij staat af en toe in de schuur en af en toe onder dekbedje.
 
Goeie keuze - je zal er geen spijt van krijgen. Vergeet na de 10e al je andere hobbies maar, daar zul je geen tijd meer voor hebben!!

Tip voor het buiten stallen van de SV: zorg dat alles wat kan oxideren ingespoten is met WD40 o.i.d.. Het is een fijn motortje maar op de materialen is wat bezuinigd (het moet ergens vandaan komen). Boutjes en allerlei aluminium spul is na een paar weekjes slecht weer en vochtigheid gegarandeerd aangetast.
 
Aloha allemaal,

bedankt voor jullie reacties. En Tommy, ik wil zo’n anticorrosiehoes kopen, helpt dat ook? Heb me btw al aangemeld voor de SVclub. 22 september gaan jullie de najaarstocht rijden, kan helaas nog niet mee ;( . Moet nog ff wachten.
 
Gefeliciteerd!

Ik wou dat ik het geld voor die motor had, ook in het geel, zwart ruitje en mooie sportuitlaat.
Onderkuip vind ik zelf niet zo mooi maarja, het is helaas jou motor en niet die van mij (maar ik gun het je wel hoor! ;) )
Heeeeel veel plezier ermee en nu moet je wel slagen!!!
 
ik heb vandaag mijn motor ook gekocht,maar die van jou is ook heel wijs.
ik heb vorige week woensdag mijn stempeltje gekregen,ik hoop dat jij dat geluk de volgende keer ook hebt.
heel veel succes en veel plezier met je machine
 
Proficiat met je nieuwe motor. Ziet er inderdaad fantastisch uit!

Heb jij trouwens enig idee waar je hier ergens in de lage landen de Blueflame uitlaten kan verkrijgen? Ik ben namelijk ook geïnteresseerd voor mijn TL 1000 S.
 
Goede keuze! Je hebt meteen mijn droommotor gekocht... alleen issie in het blauw toch mooier, sorry :P
 
Aloha allemaal,

bedankt voor jullie reacties. En Tommy, ik wil zo’n anticorrosiehoes kopen, helpt dat ook? Heb me btw al aangemeld voor de SVclub. 22 september gaan jullie de najaarstocht rijden, kan helaas nog niet mee ;( . Moet nog ff wachten.
ja ik heb je emailtje gelezen
ik weet ook nog niet zeker of ik mee ga
mooie fiets hoor
nu nog even je rijbewijs halen
ik zie trouwens dat er stickers van wp opzitten
zou betekenen dat er stuggere veren inzitten in de voorvork
is opzich al een hele verbetering

met vr gr svpeter
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan