Rally Report Raid de l'amitie

Dat zijn nog eens verslagen!Ik ben geen lezer maar zoiets is smullen. En dan met een motor waar je 100% op vertrouwd. :+
In 3 woorden, geweldig.
 
heb je helemaal geen gegevens van jou redder?

woonplaats?
type motor?
kenteken van de camper?

Ik heb echt geen flauw idee.

Ik vind het wel echt jammer. Een hoop mensen die mij geholpen hebben, hebben hun naam met stift op mijn motor geschreven en ik had het leuk gevonden als hij als laatste iets op mijn motor kon schrijven.
 
:} Geweldig verhaal en hulde aan de hulpvaardige vreemdelingen tijdens jouw reis :}

Btw; foto's doen het niet.
 
Laatst bewerkt:
Een ontzettend leuk reisverslag! In één ruk uitgelezen. Een prestatie deze rit. Aan doorzettingsvermogen heeft het niet ontbroken, aan mazzel ook niet volgens mij. Maar zonder geluk vaart niemand wel.

(Als je problemen hebt met hosten wil ik ze best even onderdak bieden.)
 
Bedankt voor het aanbod. Ik heb de foto's maar ondergebracht bij MF zelf. Niet de beste kwaliteit, maar goed genoeg voor het verhaal.
 
Laatst bewerkt:
mooie plaatjes hoor!
Ziet er wel stoer uit, moet wel een mooie herrinering/ervaring zijn...
 
Super om te lezen! Heb het wel in twee delen gedaan, want man wat een verhaal *O* :Y

En ik droom lekker verder om ooit ook zoiets te doen !
 
Super vet! erg mooi verteld ;) heb me helemaal ingeleeft...
 
Prachtig verhaal Jouke,

Ik snap ook wel dat het om de rally in Marokko gaat maar dit stukje zie ik zo voor me op een filmscherm.

-------------------------------------------------------------------------------
Mijn tank was leeg, mijn geld was op, mijn accu was leeg en mijn beltegoed was op. Niet dat dat laatste iets uitmaakte, want de batterij van de telefoon was ook leeg. Ik heb al mijn zakken ondersteboven gekeerd en daar kwam nog voor zo’n 20 euro aan Dirhams uit rollen. Nouja, er zat nu niks anders op om net zo lang te wachten tot er een Marokkaan het tankstation zou binnen komen lopen, die wel geïnteresseerd zou zijn om de Dirhams te ruilen.-----------------------------------------------------------------------------------

:}

Dusseh: niet uitgeven maar verfilmen!!! zeggik
 
Ik ben in die periode (29e april tot 9 mei van Amsterdam naar zuid-Spanje gereden, ben ik je net niet tegen gekomen :P Je was voor mij spanje door en na mij weer terug. Mooi verhaal. Denk dat je veel off-roaders op ideeën brengt ;)
 
Prachtig verhaal Jouke,

Ik snap ook wel dat het om de rally in Marokko gaat maar dit stukje zie ik zo voor me op een filmscherm.

-------------------------------------------------------------------------------
Mijn tank was leeg, mijn geld was op, mijn accu was leeg en mijn beltegoed was op. Niet dat dat laatste iets uitmaakte, want de batterij van de telefoon was ook leeg. Ik heb al mijn zakken ondersteboven gekeerd en daar kwam nog voor zo’n 20 euro aan Dirhams uit rollen. Nouja, er zat nu niks anders op om net zo lang te wachten tot er een Marokkaan het tankstation zou binnen komen lopen, die wel geïnteresseerd zou zijn om de Dirhams te ruilen.-----------------------------------------------------------------------------------

:}

Dusseh: niet uitgeven maar verfilmen!!! zeggik

Precies, dat dacht ik ook toen ik in bed lag ;)
 
Ik ben in die periode (29e april tot 9 mei van Amsterdam naar zuid-Spanje gereden, ben ik je net niet tegen gekomen :P Je was voor mij spanje door en na mij weer terug. Mooi verhaal. Denk dat je veel off-roaders op ideeën brengt ;)


Niet alleen veel offroaders ;)
 
Hier trouwens nog twee foto's van mensen die op de helling onderuit gingen:
017110.jpg


016610.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan