Rallyminded? gezocht: nog een paar vrijwilligers

Soorce

MF'er
25 dec 2001
161
2
Sterksel
Voor zaterdag 10 juni [edit] en zondag 11 juni[/edit] zoek ik nog enkele motorrijders die mee willen assisteren bij de ELE Rally in en om Helmond.

Wie o wie?
 
Laatst bewerkt:
geef eens wat meer info!


lekker een dagje chillen in de zon, officiele tijdwaarnemingsbriefjes vanaf de proef naar de centrale administratie brengen en rallyauto's volgen tussen de proeven door om er op toe te zien dat ze geen ongeoorloofde reparaties/hulp hebben tussendoor. Dat rallyauto's volgen is trouwens het leukste deel, die jongens gaan best hard 8-)
 
Bakkie heeft denk ik ergens overheen gelezen ;)

TS vraagt om motorbegeleiders (voor een auto-evenement), ik gooi 'm dus weer open.
 
Voor zaterdag 10 juni zoek ik nog enkele motorrijders die mee willen assisteren bij de ELE Rally in en om Helmond.

Wie o wie?

lekker een dagje chillen in de zon, officiele tijdwaarnemingsbriefjes vanaf de proef naar de centrale administratie brengen en rallyauto's volgen tussen de proeven door om er op toe te zien dat ze geen ongeoorloofde reparaties/hulp hebben tussendoor. Dat rallyauto's volgen is trouwens het leukste deel, die jongens gaan best hard 8-)

Klinkt leuk :P
 
jammer dat ik een motor zonder kenteken heb.. anders had ik graag geholpen lijkt me super...

wel triest trouwens om er gelijk een slotje op te doen is toch een motor sport evenement... en er word gevraagd om motoren dus dat vind ik wel zielig maar goed.
veel succes hoop dat jullie genoeg mensen vinden en dat er veel publiek komt want beter kan je de organisatie niet belonen he :-)
 
:^

Sterker nog, ik betwijfel of er hier mensen zijn die Sebastian Loeb bij kunnen houden over een industrieterreintje,. Ik alvast niet. :X

Of komt hij niet? :P


Soms best tricky... op een gegeven moment achter een rallywagen aan, gaat die asfaltweg over in een zandweg :+
 
Soms best tricky... op een gegeven moment achter een rallywagen aan, gaat die asfaltweg over in een zandweg :+
Lijkt me best lastig als je op een R6 rijdt ofzo. :+

Heb een tijdje geleden gekeken bij een rally in Rotterdam... Sommigen reden als een oud wijf, maar er waren twee luitjes, eentje in een Golf en eentje in een Lancer Evo, die aardig hun best deden. :P

Lijkt me best leuk om te doen, maar 't is zo duur... -O-
 
Voor zaterdag 10 juni zoek ik nog enkele motorrijders die mee willen assisteren bij de ELE Rally in en om Helmond.

Wie o wie?
Zoals al meer malen gevraagd in dit topic geef ff wat meer info.. :Y Wat word er van je verwacht, wat voor soort rijders zoek je? Eigen motor mee? Noem maar op.. Weet zeker dat je dan meer dan genoeg gegadigden vind.. *O*
 
Ik zal maar even wat info geven, Soorce aka Sander leest niet heel veel mee denk ik.

Er zijn 2 taken: Tijdwaarneming ondersteunen door het doorbellen van finishtijden (en starttijden ook nog steeds geloof ik) en na een rallyproef breng je de briefjes met de tijden van de auto's van de tijdwaarneming bij de proef naar het rekencentrum in Helmond.

Taak 2 is het in de gaten houden van rallywagens tussen de rallyproeven om te kijken of ze geen illegale dingen zoals sleutelen uitfreten.

Ik ben er zelf niet bij deze keer , heb het wel voorheen gedaan.

Het is wel mooi om te helpen, moeilijk is het zoiezo niet, is genoeg tijd om wel gezellig te kijken naar de rallywagens en te ouwehoeren met tussendoor flink gehaaste momentjes om het klusje te klaren. :P

Denk dat dit wel een aaridge omschrijving is. Aarzel dus niet en mail Soorce gerust. Benzine en belkosten kun je denk ik nog steeds declareren net als vorige jaren, maar daar ben ik niet zeker van, dat weet Soorce wel.

*D
 
Terug
Bovenaan Onderaan