Rallyminded? gezocht: nog een paar vrijwilligers

Mag je dan ook legaal hard rijden om de briefjes op tijd bij de rekencentrale te krijgen O-)
 
Viccie en Mr. Zed (die beiden dus in vorige jaren al eens geholpen hebben), bedankt voor info invulling!

ik had 't even opgelaten, de ware liefhebber meld zich toch wel...dacht ik;-)

iig; ik zoek met name mensen voor de tijden. Nog een persoon of 5 en dan zijn we er helemaal klaar voor.

Mag je dan ook legaal hard rijden om de briefjes op tijd bij de rekencentrale te krijgen O-)
Nope. Legaal. verantwoord...net zoals de rally auto's tussen de proeven rijden. Nee, ff serieus; helpen betekent natuurlijk helpen en niet van de drup in de regen brengen.

Heb je perse motorrijders nodig? Ik ken namelijk nog wel een paar "rallyminded" jongens zonder het geliefde A-rijbewijs die misschien wel mee willen doen.
Ja, heb ik. Bij de finish van een proef is 't dermate druk (publiek met name), dat je daar geen auto's kunt parkeren.

Dus; stuurt me vandaag nog ffkes een mailtje als je mee wil doen!

zie ook:
gezocht: nog een paar vrijwilligers
 
Laatst bewerkt:
Wat schuift het!?


:+


Nee, sorry. Ben autosportliefhebber en zou graag helpen maar door verblijf in buitenland helaas niet mogelijk. -O- ;(
 
hier nog een grote rallyfanaat!

Maar ik ga liever gewoon kijken, dan zie je toch veel meer.
Ele is altijd wel een zeer goed georganiseerde rally de laatste jaren!

Ik hoop dat Bijvelds m weer eens wint, die heeft afgelopen jaren heel veel pech gehad, (dit seizoen gaat t goed)
 
Wat ik nog niet gemeld had;
- bij meedoen hoort ook een brandstofkosten vergoeding;
- ook voor zondag 11 juni zoek ik nog mensen (heb net de schema's bekeken, we gaan 't nog druk krijgen)
- zaterdag kan 't wel laat worden;


mijn interesse is wel gewekt :Y *O*
thanx voor je mailtje, hopelijk werkt je agenda mee;


Maar ik ga liever gewoon kijken, dan zie je toch veel meer.

Kan kloppen, maar dat hangt af van wat je wil zien! En een dag meehelpen geeft veel meer 't rally gevoel dan toekijken, dat kan ik je verzekeren!
 
Kan kloppen, maar dat hangt af van wat je wil zien! En een dag meehelpen geeft veel meer 't rally gevoel dan toekijken, dat kan ik je verzekeren!

daar kan ik niets over zeggen,
Maar heb er al wel weer zin in om te gaan kijken!
Ik hoop dat je nog genoeg mensen kunt strikken!

succes, en veel plezier!
 
Topic nog eens nagelezen, blijkt wle een hoop onkennis hier over de rally wereld,

In Nederland zijn er slechts heel weinig proeven waar on verhard in zit (helaas)
Op de verbindingsroutes rijden de wagens gewoon over de openbare weg, en deze dienen zich dan ook gewoon aan de regles te houden net zoals de rest van het verkeer. (al gebeurt het niet altijd)

Ik denk dat er ook vrijwel niemand is die op een rally proef dezelfde tijden met een motor kan zetten, dan de top 10 rallyrijders/wagens in nederland (zelfs bij 100% verhard)
 
Terug
Bovenaan Onderaan