Ramp weekend?

Tja.. de weg is koud en vaak ook nat, bandjes komen niet op temperatuur dus moet je voorzichtig zijn. Als je ook nog een beetje pech hebt... ;(

(Komt ook doordat er hier veel users zijn, dan zie je ineens een aantal topics waarbij het mis is gegaan terwijl het procentueel gezien ws niets vaker is dan deze periode in andere jaren.)
 
Och, het forum is groot. Daarnaast is er dagelijks wel een ongeluk met een auto. Dus stel dat dit auto-forum was....


... dan was je lijstje veel groter!
 
Meen dat er landelijk iets van 60 ongeluk(jes)ken per dag plaats vinden :?
Maar dan nog: vind het momenteel wel meevallen, al is elk ongeluk er één teveel natuurlijk.
 
Ach dat zal de komende maanden wel rustiger worden met dit soort topics }) ;)
en als het seizoen begint...dan kunnen we er wel een apart onderwerp op de mainpage aanwijden..ben ik bang...

leuk is het zeker allemaal niet...sterker ...tis en blijft ongelovelijk kl*te...
 
Kijk ook eens naar de oorzaak van die ongevallen, niet iedereen gaat op zijn/haar plaat door eigen schuld........elke ongeval blijft er 1 teveel ;(
 
zelfde geldt voor het brommerforum.nl ik heb zelf vrijdag mijn brommer in de soep gereden (buiten mijn schuld om) en was de zoveelste al deze week...
ik vat niet hoe het kan.. zo kut was het weer nou ook weer niet...
 
Terug
Bovenaan Onderaan