Rampenweekend Moezel & Dropkicks crash

het woord geluk is er voor bijna niemand geweest dit weekend

Ik heb misschien nog wel het grootste geluk (bij een ongeluk) van jullie allemaal denk ik. Want het scheelde allemaal niet veel....echt niet...

en door die munt ging ik niet mee met de 'verkeerde' groep
 
Ik reed dus samen met IkBenGek en CrazyEelko tussen de file door totdat we voor ons bekende motoren op de pechstrook zagen staan, de motor van Dropkick die een flinke schuiver had gemaakt, maar gelukkig was je verder Oke, nah jah de blauwe plekken, en de stijve spieren zul je nu overal wel voelen.

Veel sterkte ook voor jou uiteraard, ben blij dat jou beschermengeltje op je schouder zat.


John.
 
Dropkick, ik wens je heel veel sterkte met alles
neem de tijd om alles te laten bezinken en te verwerken want dit zal ongetwijfeld een hele impact op je hebben


nogmaals sterkte
 
Sorry, ik ben er even stil van als ik dit lees.......

Heel veel condolaties aan de familie, vrienden, kennissen van Wouter. En als ik ook namens MF mag spreken, heel veel sterkte met het verwerken van alle gebeurtenissen, wat volgens mij voor een mens zo'iezo net iets te veel is in 1 weekend. We leven allemaal heel erg met je mee als ik dat zo zeggen mag.



Edward Dekker
 
Wat een ongelooflijke berg ellende in zo'n korte tijd.

Ik wens jullie allemaal veel sterkte en dat je er (snel) weer bovenop kan komen.
 
Inderdaad een ongelofelijke berg ellende in één groep in één weekend. Wat zo'n relaxed weekend had kunnen zijn eindigde in een drama. Shit zeg. Hou je haaks.
 
Ik vind het erg voor je maar er zijn zeker toch mensen die echt erger getroffen zijn. Beetje raar dat je zelf een topic over je eigen crash opent. Op deze manier vind ik dit niet gepast ook voor de nabestaanden. Ik begrijp dat het voor jezelf ook zoveel impact maakt, maar kan je beter later een keer neerzetten. De twee ongelukken staan los van elkaar, dus moet je dit niet in 1 topic gaan noemen. Denk goed na voordat je iets plaatst, omdat nabestaanden dit forum ook lezen en daarmee zonder bedoeling kunt kwetsen!
 
Verbijsterd heb ik de laatste 2 dagen de topics mbt tot het afgelopen weekend gelezen. Op zulke momenten gaat er van alles door mijn kop wat ik zou willen zeggen, maar eigenlijk weet ik het ook niet meer. Ik wil iedereen die erbij betrokken is geweest, op wat voor manier dan ook, alleen maar veel sterkte toewensen met de verwerking van deze nare ervaringen.

M91
 
Ik vind het erg voor je maar er zijn zeker toch mensen die echt erger getroffen zijn. Beetje raar dat je zelf een topic over je eigen crash opent. Op deze manier vind ik dit niet gepast ook voor de nabestaanden. Ik begrijp dat het voor jezelf ook zoveel impact maakt, maar kan je beter later een keer neerzetten. De twee ongelukken staan los van elkaar, dus moet je dit niet in 1 topic gaan noemen. Denk goed na voordat je iets plaatst, omdat nabestaanden dit forum ook lezen en daarmee zonder bedoeling kunt kwetsen!

Dropkick wil zijn verhaal kwijt, net als alle anderen.

Ik vind dit absoluut niet misplaatst en wie zegt dat de nabestaanden hiermee gekwetst worden?
Dan zouden alle topics met goede afloop gedelete moeten worden...
Zij kunnen immers alles lezen.
Daarbij heeft alles nu een dubbele betekenis.

Het is allemaal niet eerlijk nee.
De 1 overlijdt en de ander overleeft het.


Nabestaanden kunnen dit ook lezen alszijnde zij niet alleen staan in hun verdriet, maar dat het een grote impact heeft op iedereen. Waar zij steun en kracht in kunnen vinden.

Er zijn zelfs topics waar het niet goed is afgelopen, waar directe familieleden zelf hebben gepost...om hun ellende/belevenis met "ons" te delen.

Voor Dropkick staat dit niet los van elkaar.

Eerst kreeg hij het verlies van Wouter te verwerken en of dat niet genoeg was, kreeg hij zelf een ongeluk.
Dat ongeluk zal nu een grotere impact hebben dan wanneer het een weekend eerder was gebeurt.

Ik vind het zijn groot recht om zijn verhaal te posten.

Alles schijnt altijd erger te moeten zijn, maar ik heb gisteren tegen een direct betrokkene ook gezegd, dat ik het daar niet helemaal mee eens kan zijn.

Iedereen ervaart en verwerkt zaken op zijn/haar eigen manier.
Iedereen heeft zijn eigen rugzak met levensbagage op de rug...
Iedereen "leegt" die rugzak op de eigen manier als ie te vol wordt.

Dropkick doet het op deze manier en jij zal het op jouw manier doen.

Ongepast vind ik het dus zeker niet.
 
@LCB: je bent een wereldmeid met een prima EQ :} je snapt wat mensen beweegt

Edit: Ik snap Dropkick ook en wat me het meeste raakte: dat ie z'n motor nog wel een keertje de begrenzer in wilde trekken voor Wouter. Ik heb dropkick nu een paar keer ontmoet en dit is 'm ten voeten uit! En na alle berichten wilde ik ook wel even weten hoe het met hem was, vind zijn topic absoluut niet misplaatst
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het erg voor je maar er zijn zeker toch mensen die echt erger getroffen zijn. Beetje raar dat je zelf een topic over je eigen crash opent. Op deze manier vind ik dit niet gepast ook voor de nabestaanden. Ik begrijp dat het voor jezelf ook zoveel impact maakt, maar kan je beter later een keer neerzetten. De twee ongelukken staan los van elkaar, dus moet je dit niet in 1 topic gaan noemen. Denk goed na voordat je iets plaatst, omdat nabestaanden dit forum ook lezen en daarmee zonder bedoeling kunt kwetsen!

. <-- censuur.


en bedankt he dat je me de grond in probeerd te trappen....misselijke grappen maak jij. :(

denk goed na voordat je iets plaats. BAH :r
Heb je dit ooit meegemaakt? en dan crash jezelf ook nog eens even en heb je echt vette mazzel dat je net neit overreden bent?

NOU HET IS MIJ TEVEEL GEWORDEN HOOR

%$@&^^%$@&@^%$&@^%$&
 
Laatst bewerkt:
Dropkick wil zijn verhaal kwijt, net als alle anderen.

Ik vind dit absoluut niet misplaatst en wie zegt dat de nabestaanden hiermee gekwetst worden?
Dan zouden alle topics met goede afloop gedelete moeten worden...
Zij kunnen immers alles lezen.
Daarbij heeft alles nu een dubbele betekenis.

Het is allemaal niet eerlijk nee.
De 1 overlijdt en de ander overleeft het.


Nabestaanden kunnen dit ook lezen alszijnde zij niet alleen staan in hun verdriet, maar dat het een grote impact heeft op iedereen. Waar zij steun en kracht in kunnen vinden.

Er zijn zelfs topics waar het niet goed is afgelopen, waar directe familieleden zelf hebben gepost...om hun ellende/belevenis met "ons" te delen.

Voor Dropkick staat dit niet los van elkaar.

Eerst kreeg hij het verlies van Wouter te verwerken en of dat niet genoeg was, kreeg hij zelf een ongeluk.
Dat ongeluk zal nu een grotere impact hebben dan wanneer het een weekend eerder was gebeurt.

Ik vind het zijn groot recht om zijn verhaal te posten.

Alles schijnt altijd erger te moeten zijn, maar ik heb gisteren tegen een direct betrokkene ook gezegd, dat ik het daar niet helemaal mee eens kan zijn.

Iedereen ervaart en verwerkt zaken op zijn/haar eigen manier.
Iedereen heeft zijn eigen rugzak met levensbagage op de rug...
Iedereen "leegt" die rugzak op de eigen manier als ie te vol wordt.

Dropkick doet het op deze manier en jij zal het op jouw manier doen.

Ongepast vind ik het dus zeker niet.

dank je...
 
Ik vind het erg voor je maar er zijn zeker toch mensen die echt erger getroffen zijn. Beetje raar dat je zelf een topic over je eigen crash opent. Op deze manier vind ik dit niet gepast ook voor de nabestaanden. Ik begrijp dat het voor jezelf ook zoveel impact maakt, maar kan je beter later een keer neerzetten. De twee ongelukken staan los van elkaar, dus moet je dit niet in 1 topic gaan noemen. Denk goed na voordat je iets plaatst, omdat nabestaanden dit forum ook lezen en daarmee zonder bedoeling kunt kwetsen!
Wat lul je nou, man?

Hij opent toch een apart topic? En Dropkick was ook in Duitsland. Het gebeuren met motor freak heeft zijn ongeluk een heel andere kleur gegeven dan het anders had, zowel voor hem als voor de leden van de groep die er achterop kwamen. Dat snap je toch ook wel. Hoe kan hij hiermee de nabestaanden kwetsen?

Je bedoelt het misschien wel goed, maar over de gepastheid van dit topic kunnen alleen de nabestaanden en de groep oordelen.

Dropkick, sterkte en wat ik al zei: "Ik denk niet dat veel mensen het je na zouden kunnen doen!"

Edit: ik zie dat LCB het al beter verwoord heeft!
 
Ja Drop, je liet iedereen flink schrikken!
We waren met zn vieren in Geel in Belgie, Kaasszje, Karin, Arckira en ik, toen we het hoorde.
Gelukkig is alles oke met jou!

Wat keek ik op tegen de rest van de rit, vanuit Geel naar Den Haag, maar gelukkig ging het allemaal goed.
 
Laten we elkaar nu niet verkeerd begrijpen en dit vooral een vredig topic houden. Dropkick heeft dit blijkbaar nodig en dat moeten we hem ook gunnen vind ik.
 
Dropkick wil zijn verhaal kwijt, net als alle anderen.

Ik vind dit absoluut niet misplaatst en wie zegt dat de nabestaanden hiermee gekwetst worden?
Dan zouden alle topics met goede afloop gedelete moeten worden...
Zij kunnen immers alles lezen.
Daarbij heeft alles nu een dubbele betekenis.

Het is allemaal niet eerlijk nee.
De 1 overlijdt en de ander overleeft het.


Nabestaanden kunnen dit ook lezen alszijnde zij niet alleen staan in hun verdriet, maar dat het een grote impact heeft op iedereen. Waar zij steun en kracht in kunnen vinden.

Er zijn zelfs topics waar het niet goed is afgelopen, waar directe familieleden zelf hebben gepost...om hun ellende/belevenis met "ons" te delen.

Voor Dropkick staat dit niet los van elkaar.

Eerst kreeg hij het verlies van Wouter te verwerken en of dat niet genoeg was, kreeg hij zelf een ongeluk.
Dat ongeluk zal nu een grotere impact hebben dan wanneer het een weekend eerder was gebeurt.

Ik vind het zijn groot recht om zijn verhaal te posten.

Alles schijnt altijd erger te moeten zijn, maar ik heb gisteren tegen een direct betrokkene ook gezegd, dat ik het daar niet helemaal mee eens kan zijn.

Iedereen ervaart en verwerkt zaken op zijn/haar eigen manier.
Iedereen heeft zijn eigen rugzak met levensbagage op de rug...
Iedereen "leegt" die rugzak op de eigen manier als ie te vol wordt.

Dropkick doet het op deze manier en jij zal het op jouw manier doen.

Ongepast vind ik het dus zeker niet.

:^ had het niet beter kunnen zeggen
 
Einde discussie.

Drop, enig idee hoeveel de schade is, uitgedrukt in Euro's?
Want het is voornamelijk schuifschade toch?
Echt zo zonde van je helm, je liet m nog vol trots zien int restaurantje 'mit bradwurst'
 
Terug
Bovenaan Onderaan