Rampenweekend Moezel & Dropkicks crash

Dropkick

MF veteraan
1 nov 2002
2.274
1
Utrecht
Nu mijn versie van 'ons' rampenweekend bij Mullheim am Mosel.

Eerste dag TDMuts onderuit en naar het ziekenhuis. Gelukkig leeft ze nog en maakte ze het naar omstandigheden vrij goed. Je weet dat zoiets kan gebeuren, leuk is anders... maar je moet toch door.
2e dag is het minder weer. Wordt het droog of niet? Een groep wil toch gaan rijden en de andere groep wil gaan varen met rondvaart boot richting Bernkastel. Ik zat al te twijfelen wat ik zou gaan doen. Gerben gooit met een 2 euro muntstuk maar laat hem per ongeluk vallen op de grond en daardoor werd het alsnog munt. VAREN dus. Wij heerlijk gevaren en veel lol gehad nog in Bernkastel. Ondertussen klaarde het op en ik zag een gave tunnel, oohh daar moet ik doorheen met mijn herriepijp. Aangekomen op de camping gingen we rijden, dat ging echt lekker! Maar de pret werd achteraf wreed verstoord door het bericht dat Motorfreak/wouter de vangrails in was gegaan en was overleden. Ben eerlijk gezegd blij dat het munt was geworden '(
VERSLAGENHEID is het juiste woord.

Dan de terugweg...

Rustig gereden, want niet iedereen was er met zijn hoofd bij. De groep splitste zich op en wij gingen met een groepje over de A2 naar huis. Er sloegen er een paar af met tanken en uiteindelijk reed ik met Loesje en V Fred S naar huis.


Mijn Crash:
Ter hoogte van AC restaurant Weert:
Mijn stuur slaat ineens wat uit en ik kijk naar de weg maar ik zie nergens een riggel !!! SHIT NEE IK HEB EEN LEKKE BAND, EEN LEKKE BAND, dit heb ik voglens mij nog hardop geschreeuwd in mijn helm. Ik heb de motorfiets nog paar honderd meter weten te houden slignerend en wel. Net toen ik dacht dat ik het ging redden kreeg ik een slag naar rechts. Maar daar reed nog een caravan! Ik stuurde vol tegen, voor zover dat ging. shit shit houd hem nog heel even, totdat het wiel voorbij is dacht ik nog. Zodra het wiel voorbij was kon ik mijn motor weer zijn weg laten zoeken want die ging al bijna onderuit. Zijwaarts vol tegen de caravan aan met nog 80-90km/u ofzo. Ik zette me af met mijn voet, en met mijn shcouder en bovenarm tegen de caravan. De motor ging iets terug en net dat de caravan voorbij was vloog ie were naar rechts maar dit keer onhoudbaar.
BATS vol tegen het asfalt, ik rolde en gleed nog wat en stond uit reactie op en dook naar de vluchtstrook.
Check alles is veilig, maar ik stond te trillen op mijn benen.
Iemand die achter me reed gaf me vrijwel direct blikje drinken, hij reed ook zelf motor en zag alles gebeuren. Die meneer nog heel erg bedankt voor je hulp en opbeurende woorden en alles :} je was echt heel even mijn enige steun dat ik op de been bleef en niet in mekaar zakte.

Even later kwam dat andere gropeje eraan tussen de file door die ik veroorzaakt had. 2 mensen nog huilen. Ik had en heb het ook niet meer.

Hoeveel kan er gebeuren in 1 weekendje???????????? heel erg veel mensen....

Mijn motor heeft schuifschade, mijn pak ook op meerdere plaatsen en mijn fonkel nieuwe helm (Sete Gibernau Arai replica), waar ik zo trots op was ook. Foto's volgen nog.

MAAR IK LEEF NOG, das mijn enige vrolijke houvast nu '(
Wouter moge je rusten in vrede man... ik had graag hem nog 1 keer voor je in de begrenzer getrokken voor je...

maar dat lukt niet.... ;(
 
Ook hier maar even een reactie.......

Woorden kunnen niet beschrijven wat jullie meemaken. Heel veel sterkte met de geestelijke en lichamelijke schade en gecondoleerd met jullie maatje '(
 
Potverdorie jongens, meer pech kan je op een weekendje niet hebben volgens mij.. ;(
Je zult wel ontzettend in een dip zitten, eerst Wouter overleden waar je al goed ziek van bent, en dat gebeurt je dit!

Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen, en hoop dat je snel de draad weer oppakken kan. Als ik het zo hoor heb je ook wel een engeltje op je schouder.... ;)
 
Jezus man, wat heb jij een hoop meegemaakt dit weekend.
Houd vol, neem rustig de tijd om alles te verwerken en heel veel sterkte.
 
Heel veel sterkte Drop. Ik hoorde het gister avond bij christa wat er allemaal gebeurd was dit weekend... Woorden schieten me er gewoon te kort voor...
Mocht ik je ergens mee kunnen helpen. hoor ik het wel...
 
bah, heb net dit topic en die over wouter gelezen.. rillingen over mijn hele lijf. zit bijna te janken achter de computer..

Sterkte allemaal
 
Ik zit de hele dag al bijna met tranen in m'n ogen.
Hoeveel ellende kan je in één weekend over je heen krijgen.

Normaal zou ik zeggen: "Gelukkig dat het zo goed is afgelopen", maar geluk hebben jullie dit weekend niet gehad...

Beterschap en heel veel sterkte met het verwerken.
 
Tjonge, wat een geluk en een drama tegelijkertijd

Ik las ook het stukje over Motor freak ;(

Ik kan jullie alleen maar sterkte wensen in het verwerken van deze ellende
 
Dropkick, heel veel sterkte man. Verwacht niet dat ik je zie komende zondag bij de OBT 8. Neem de tijd om bij te komen en dit te verwerken.

Frans

En zo te lezen heb je gelukkig net niet te hard gereden voor je bescherm-engeltje
 
Lucas, serieus, ik leef met je mee jongen! Ook jij sterkte, ik begrijp uit je verhaal dat je zelf lichamelijk in orde bent? Gelukkig maar, in dat geval.

Als ik je ergens mee kan helpen dan doe ik dat graag. Ik heb je ondertussen een aantal mailtjes gestuurd naar je "ziekekop" account, maar op deze manier kan ik de boodschap ook overbrengen:

Ik weet niet of je in je eigen stekkie vertoeft, of in Arnhem bij je ouders, maar als je het leuk of fijn vindt als ik even langs kom moet je het zeggen. Ook als je vervoer nodig hebt vanwege de "nasleep" (als ik het zo maar even mag noemen.) van alle ellende in duitsland dan kan en wil ik je graag uithelpen. Je hebt m'n e-mail adres en telefoon nummer als het goed is.

Rustig aan en houd je taai dude!

Carlo.
 
Ik kan me voorstellen dat na de ervaringen dit weekend het echt allemaal te veel wordt als je ook nog zelf een ongeluk krijgt (en dit geldt ook voor de andere betrokkenen).

Sterkte er mee...
 
Droppie heb je gisteren al heel veel sterkte gewenst over de telefoon, deel je mening hoeveel kan iemand in 1 weekend verdragen?? ;(


Als het niet meer gaat je weet me te vinden he?
 
hoeveel kan een mens hebben vraag ik me af.
jij ook heel veel sterkte drop.
ben niet veel op msn of mf chat, maar als je behoefte hebt aan een luisterend oor dan weet je mijn mail adres.

kop op, hoe moeilijk ook.
 
Dropkick, ook jij nogmaals heel veel sterkte.

Moet voor jou nu een dubbele lading hebben '(
 
Dropkick... ik had je al een SMSje gestuurd, maar nogmaals.... STERKTE!!
Praat erover en probeer het te verwerken, een plaats te geven.
Gelukkig mankeer je zelf weinig zo te horen. Ik hoop je snel weer eens
te zien!
Hans
 
de tandjes wat een k*t weekend zeg, drop doe het rustig aan zou ik zeggen.

Dit weekend is een zwarte bladzijde voor het MF ;(
 
Jeemig wat een rampspoed in één weekeinde. '(
'kWens jou en iedereen die dezelfde ervaringen moet delen heel veel sterkte!
 
Terug
Bovenaan Onderaan