Ram's XS750E Scrambler / Tracker project

Nog niet veel gedaan aan de tank, wel nieuwe onderdelen binnen gekregen:
IMG_20170321_174642_zpsyjhm1hat.jpg


Duimschroeven voor de zadelpan:
IMG_20170321_175107_zpsibd97xyi.jpg


Zo kan het zadel, ook zonder gereedschap, gedemonteerd worden indien nodig. Kan wel praktisch zijn, aangezien de zekeringhouder onder het zadel zit :Y

Laters! :W
 
Ik zou er wel een borgring tussen zetten anders ben je ze zo kwijt door de heerlijke driecilinder trillingen!
 
Ik zou er wel een borgring tussen zetten anders ben je ze zo kwijt door de heerlijke driecilinder trillingen!
Komt in orde :t

Hey oma! Oprotten! :W Aangezien ik niet verder kan met de XJ (in afwachting van veren + keerringen) en de XL (in afwachting van een schroefdraad reparatieset), nog maar eens wat tijd in de XS gestoken :Y De rempomp gaf vorige keer wat problemen, dus van de motor afgehaald:
IMG_20170413_181842_zpshe3u0zss.jpg


Het leek er op alsof hij lekte tussen het metaal en het plastic reservoir, dus maar uit elkaar gehaald:
IMG_20170413_182544_zpssdjnmssl.jpg


Ik verdenk deze O-ring:
IMG_20170413_182548_zps0bj5jnl4.jpg


Zoals te zien steekt die extreem weinig uit, dat kan natuurlijk geen goede afsluiting verzorgen:
IMG_20170413_182658_zps86lbuwpx.jpg


Even gezocht online en daar (http://www.yamahatriples.com/index.php/how_tos/front-master-cylinder/) gevonden dat dat de seal buitenmaat 50 mm heeft en een doorsnede van 3mm. Die had ik toevallig liggen, makkelijk!
IMG_20170413_183646_zpstfzzrl9b.jpg


Serieus verschil :o Jammer genoeg zo'n groot verschil dat ik met alle moeite van de wereld het reservoir er niet terug in krijg -O- Daar ga ik van het weekend dus nog wat mee worstelen, genoeg voor vandaag, tijd voor eten! :9

Laters! :W
 
Vaker deze rempompen uitelkaar getrokken en schoongemaakt. Nog nooit problemen gehad met de seal. Gewoon groef schoongemaakt en met wat ATE-vet opnieuw gemonteerd en het was dicht.

Hij kan dan wel beperkt uitsteken, maar als het verwijderen al niet gemakkelijk gaat dan dicht hij voor mij voldoende af (heb daar nog nimmer lekkage gehad).
 
hmm 1 van die 2 seals heeft dan geen doorsnede van 3mm :+

ik zou ook dat bovenvlak eens navlakken.. vel schuurpapier op vlakke ondergrond en dan er overheen of zo, zodat je weet dat het mooi vlak aansluit. Ziet er niet zo fris meer uit.
 
Hey oma! Lang geleden! De motivatie om aan de XS te werken stond op een laag pitje, maar onlangs weer wat actie ondernomen. De rempomp zit terug in elkaar en lijkt lekvrij te zijn :t

Verder was er nog de brandstoftank, de fix die ik had geprobeerd na het lekken van remvloeistof (stickers afplakken en bijspuiten) was niet naar mijn voldoening. Dus de tank er af, stickers er af, lijm er van af:
A61Jz9v4_qgYaaC_ILDhXdNuy1z5sBKo3lb8bcoH6SidXt3xrVsf6JeIBaZv5XYpxGMmEQ-wDmkefPo-Y2ZGuDgfVSTXaAMgA-1CLfZIw7iB24yTtg1pjWFwq2LZ8n88XYDNXEbX5gh-JDRIecdV-ZlMqA9K95jZ1jybPCJ-mDrOsrkZ5ldYGoTS0xlMNclom_3xmYddLUbZp5-yBg9dfUVKX8CbfX5IgBb9eOeE3zPTJxjeffJEKbHMDNexJ52eQOBNEzsBEyvLvc_k9seU-PGEDzgUY5P_1m-6IJd-yIpgWYP0TW5rV8P6Xw9HpKAdIdU9ydRS_IBWwhvq2qK4giDIXQSs5Bk1oCjaCZnLLL_5PTMWGBNOq8PHK5449IKYLD2471cGF_wgX5fugZ5jBTljcQ92gLkCs1kbu5D4E08FgAMQUMRI4QtVlQeq9PnQAyALzmJIn0z3NPV_5IPCTL__hMcXL2amJia7hScRciUoP7J_mEdw1e4ciVdqh44n0gr0srls63_EG7ipnZhi3GZzVlJJOMTxDWF17x0otU6WYm7MifY9sRAAYGzN0ieoUFlIGHw8iZWaP9BSJO4tTCDNW6KTsEcfB9M1HGRu8QeZGlfB-m_Od_Q01g=w1000-no-tmp.jpg


Nieuwe stickers zijn onderweg, als die er zijn komt er een nieuwe laag grijs over de buitenkant zodat die weer mooi effen is, dan de nieuwe stickers er op en aflakken met 2K blanke lak :)

Ander puntje was nog het kenteken, die hing namelijk wel érg schuin en gaf ook wat problemen bij inveren. Dus, ondanks dat het niet de mooiste oplossing is, een sidemount gemonteerd:
IA4f17HWtsi214khUxOed69n6SPtsjfJ6E9GEINU-rP_dwDFI2wO2A42OzxG6VpgOd7L3kBuYQEO71XO8pSH2OrM5DlaGp2Y_4E9bTMFK50Zn0iLDCqYAPwp6z-pz2RBQPHgTUeTBf6o2Rl36nDjCnvusEt5j7Hz7AtVxTV3AGhfaCZZAGssYAjoxPmydlWvUIHRxg8Kda_3qKL_iXLsNU5XJlrSiNC7upDnKfW8x2Gt_xIGpDb3U3JVzn3W3-3FDSsHg3ouWNUyiHNTZEOwPO-FnDNG0Et6ir2P1gSnjyTynvvA7wFx8TcmqOkoEoBZwEDvMWXD1krCL1OH_gSCf5XtSND0ahrd06LL8Hq--S0PQvOSzGSt2uxinWpEncLNnDEeyi38u3mRLZyYsJ5GwR8kOzTeWDzA295gXnMx6bz8rKQq7EK0i0KTZT7D-4ziBPLEPTnOsnD6qFQ4_yvNg1W2Ynjk5ASM-VOKZJFn_MXKgzhrfBM0A5KR_kc4SwYcq6TbH0q_fTxIIkg7DdOYS_S3R8LkvFizVaEMNIqi7yvlF4lAXBuJ6dm8Rq0r00SsvSIUvYQDftiuJe71WZytvkUtsJlwyXSY91vQAnvORDfJ0hT-OJVpulkufw=w1000-no-tmp.jpg


84tBdgr__WWFZKYdN5lhlf8YeTjBAnwE4E0FE6ZY4o4s1BUhPcCakdSZVYE7Z904Kyr0roYP48lFmg9jPKS6XTpSaPC03vkRfQ2goAAXuQ-mqArL_E1pSkta7LkDsBJDEjwhmrSrOiasxffkMUTo-Zh15W4JaE7gm32DE2Rc9DEyLKMNunraUPC2geMUhx98ewO2W_jkRwlLjH-RfKb9rnCxe9kCDxR4IfZuxm7MWQ6wa7I6hBmNtisnGmuYt8WNzQuB1blv29hAAtR2NbwqPi_9ORPMWdeBbHuCx2c_DJyiN_ZB69YWSLoDz3gRLJPs4qmVKV7yoq_1F5Gmk2xjd5FXHafU7lYIOGP0ik4HMFUS1eeox6upLgCTRHAZ491lAlTtvgLBOgsQY48TfNKoxgrU8xZXXLFNkqjFephkJhgZR9VBpYK5mZDzr00hB8NIWcS6MLyZXTIy_dxWJirAGA0_PR91IKJ3pJaRb2gdTtIe105u123R7JEEOA-i2CbPkgdFllwUHXgU55axVa-34f9GC2jZB_dkKHaoQq6faTFVdy2tR2kGRCtLXjaM-zSI22VajM6JfmXrnGjhVSiA4MZw618bjkdJWLtUl6fk9hDUoDamSTuSE5FuJQ=w1000-no-tmp.jpg


Binnenkort dus weer meer :Y :W
 
Mag je in België nog wel een sidemount hebben ?
Hey Nop, goh, dat hangt er weer een beetje van af hoe je de wet leest. Er staat blijkbaar nergens in dat hij in het midden moet hangen. Wel dat hij van achter leesbaar moet zijn en niet te schuin mag staan. Dat schuin staan is nu opgelost, de zichtbaarheid van achter was en blijft ok. Moesten mijn blauwe vrienden er alsnog moeilijk over doen, dan is mijn finale oplossing zoiets:
yamaha-xsr700-side-mount-license-plate.jpg
 
Hier mag het definitief niet meer. Ik zou persoonlijk de finale oplossing mooier vinden dan een sidemount.
 
Ben je daar wel zeker van Nop?
Ik dacht dat de uitspraak door die bepaalde rechter nogal wat discussie opriep.
Hij ging er vanuit dat een plaat precies in het midden moet zitten maar dat klopt niet.
Er zijn genoeg caravans die de plaat ook niet in het midden hebben zitten en wat te denken van Alfa Romeo? Die plaatsen hun plaat ook uit het midden.
Bovendien had betreffende motorrijder een bekeuring gekregen voor het ontbreken van kentekenplaatverlichting.
Hoe het verder is afgelopen weet ik niet maar ik heb mijn plaat lekker langs het frame zitten op mijn bobber in aanbouw, wel aan de linkerkant overigens.
 
Voor zover ik het begrepen heb is het nu verboden, of een beroep nog wat uithaalt moet nog blijken. Ik kan me iig voorstellen dat links naast het achterwiel de "zichtbaarheid" bij een flitscontrole niet ten goede komt als het flitsapparaat rechts in de berm staat. En dat het dus daarom niet toegestaan is.
 
Sów! Dat is al even geleden dat ik hier nog eens een update heb geschreven :o Maar er is weer eens wat te melden: weer wat motivatie gevonden om verder te werken aan de XS, zo kan hij misschien "klaar" zijn tegen volgend motorseizoen. Een mens mag dromen :+

Punten die nog aangepakt moeten worden:
- Zadelpan bekleden
- Tank herspuiten
- Remreservoir voor (kijken of alles lekvrij blijft)
- Lekkende carburateurs
- Lekkende benzinekranen

Het laatste puntje heb ik deze week aangepakt. Er staan verschillende handleidingen online, waarvan ik er dus 1 gevolgd heb om de kraan van vacuüm om te bouwen naar manuele bediening. Kraantjes uit de tank gehaald:
rGJnBYAMNShZ6uNmG8FjPC8DMmDUyhDDPvaTM8l15ITdAekJ1rpACqfcibSvwxaxJanBMZAqZi4XwK8Llu52n170fWZUNybuENCxEX2uvtjlIROjSp-vD4NI4T-I-A_P28iDy_tEuN6UW0Pq1KPsPEJUriDzZ6FdeRxAaxuqsVkW8T0nEGiPRguZ2Q1Sx_8HgVZ3DlCK9Y1p5N8Xl5r-7TcaT1oAdeDAYjmAKvTN5GTb_O8uoaq4JBpdh-iWJEoe3RjWJi2reVpINIvToKXOdMez24vceSJZVKaPuLlyU6Rwa6ztO3L-0TtnF_Fkv48Zp6l3WIPcn3R9H7DVIBLacTQ9tKLkJPzHK1yby3JwZE2pJojThG8cQXfdflvlWhqGSlJKQgESJZpqM1xqjHDqeJ4eHcDPv1QilgDJP7kIPUeFqvBGy9-ErcM3VS9xfTNnWdrp2RPD_HxyfWD6iRHaKVER0j9PXF2ofWhtv9YMNeco1mEyNYUKHIAyfM6pCVTLTb9KuEDVI91ctkpBnCEwwBZ117EMzpcvOHypijaVnEw-F2VjzP7Qy45VPMVomQ103O44BemRyoWndvUeY5XKDr9GTlAF_Z829kTbNs1X2W8=w847-h635-no


Uit elkaar:
f4i8-j5ANONCuZq4cakPru7zZekTwxMIZUvC4Utd8FiWBDTHWkw-RsmZcWp1ECQ7IHAU07MKz2Qdkc5qtmcDiIR1lvZz_F3K2WDYryR2mc06ypieRE30pedCUxwYxo8I351pEPYbKg1hirQOcefSvU290_AP2Gs6PTkmi2rVXs1LTX6JVJ00J9DBuup7L3qktqyuSOiBteSR3bmF21-TOCunNrQaqNKJQ7pawuFoeRhoqfENyw09TZ3NX1Gcv_8Lgb4cEfGynjBNQAbXapdca3B_Bj9tCIVw1n5GwL_7LMXFaWMZH2BWzXkesQ035zeYhnENDYIIl3JANhUL4v2xbNRwZPpgRqHsCdh5G08jET3VBVs038SBmIlPER01cYRTBp4jR4saJllz-VuacebaXhKYu4iLR25sn8id8f1Uxyo_j6d7_9204BhU71iN8Yap1qf-7prWUFAFU6Zwaix9aB3agB1oqgqwINjFD8y8d9vD7OuE17U_EL8ClGW8tKm3XaqqGAWGIOLTgdhSP1QKDUVCa6h84LFQAP0D4aUoIsr-m_SNLyVKdNmGDltGhhdQV1aN5mjEtUm6jQuKJZk-gHIDGADJayhPPBiSMYWgzZ4=w847-h635-no


Gat van 6,8 boren in het midden en M8 draad tappen:
_n_N1QXWv4i3bw90ukyirGaKEdFhTHr4Lj8SBcOJn_IUerrPxsiAuOTC4S_nyOkZeGVffBAXQLX00kQtmRd3Dtn4GRENiKbEENcPmCiWmA8UcdsEuBq4BsaLWchF2pO1O8hzHu2ezb2Y0WVFHH-DK8WRkAWqOXnNfMYPuD6XJY1q_GdSrFYrDnx4bTj36kY5okLuFCIuyd8-Y0eptJ1MdVqW9jAor83a4q-968Prm2wp2PgYZi2JOXoKUunB-nGg1b9sGEDs4mrzUIcBQij24skJ30K9chnRUoiLK4UF88YfmDabeg_BYA2POC5ShOmgqiBL7LDC7kK_h1A7GygnHXENmMcsDFfIJaFWKS2_6UwQQh5mH4c89hrzAG9P85UrjsDyH3b5fGBbwz5sgyg6MnmJ-WGEX5yGidVNuyKC_y2uwN4fh9LYYHqkkgJeVKc9n5EZgXueT2WnN87EKpWLAmKL9hVBT2NDmfNH2Ov_srMNjimYnFU4ueNe4AIQSt3-BQyiZc785-shBAoij5FwRc8R4lFqLbfNSWnNQyPB-IYWpSo5aBCij5T0URXdSRJv1Ujtl7Wb5FTC--PCLyV_TismSDrtsGvzwVQr-uDUdng=w847-h635-no

L7gjWauOsjhL3ztrv1_1SnQtont3PqyK7c2M_9wI9lR9v2QDUOikjS8y1MOXX1aOngCdSVV4E7NCQoybEjOsvq6tb32xo2TODsRU1KwN5XdFDkfrkzIV6QR5qai0pGNM-AHhoE-tqS4snGXOVpE70xTsDOcFbdPSZnU0kcqUN-cNzS4dKE-XAMHwnRJ0F8J87jDpKQ20YuBAwcY0_jlfeRXaT1shB_RQPKlQMKUiy5JxB6mr3HDanyX_1tG1A8X1qRt6VKIrKzY_OL51T5HtIhp0xi2SecHBBOor2SEbL7toj34EKHwJbWoSbaygthlJN6RSdKCaSZyutuo3Ru1Dq3FYWGTp96pOLhwcBEIf04zZbnFJ8DGTvSTWrQH_Ne_vX8E1uD2dW-OU4W2tX30hR5ogjUyO4SyJMkqtnAqrFctivKOc-GLHjQhFQfOxZWxmM54j4VctCMV8ckZLaBKef0alNd9k6O2Q9z9Y-PuhRSlDvE77QNQR5xaonhWTCAKOggunGU6Y-EJGq_EEXgHD08DdaxVNOW9Owfb1kCXJHHR_liVKaFluzq4fNUi9IUMES1f-pGwEyVvF_GpPn3-qho39XYnHtmpThKy9-R2sOR4=w847-h635-no


Inbusbout in de draaibank aangepast om als "plug" te gebruiken:
j8XZUHJuS82BxDqYzyfCocq7RQwV6uGYAMtJ2ZFFD54wlA13IyFJzBnqigLx4gvnhSj5eZtdfWzoy6E84OQcFamvWTOVy1kCUJlboQ5WoZwQLjpWHHjC53mWcjv_m9laUWDbReXGzhoJvxaktno7We42_Bvy3BjIHHgnUfZMqd5MGg4KLpH8nxNStHngL9crM1mIUHaNr2pq_DL6R65xTs-pxfzOBsDURapLZQDU4DxfHD2GkB-OmXHWZYT0zONmkGaRaYRWxNqcEeXmrQzh-aoZXAMTmRtXkde8Ht-ZmyCKNEHL6GPYlGMq2qLFFZzfikqZti2-d3JuX_KWNYH7_XF1QOSlttnJiE68uKf1RUKDa0Jd3V5RyRQoKNJpQ-T5BUG8Yx4b1SRHC09vFMMyhS_1fuWWqqRapeKBgWKPr9qt15gU_Gw4hmCJz5gjr0M7KYK4Pw-fezMVEnL-uWjpuFzRA6XeWquHIbVnQ-4WtzZLnAlhjFfyDF3biFg3_Z87nXIjJbS_Nh1zj2-lwuy4xLM0PQdk98Pmt0OII4Rsy58mcKYzriqkmX3F9qCHyhYfj4ba6qJTPumicX9WlbqWXCkRe1vFxEnbhoxIww8rPlk=w847-h635-no

AgiYYc5L-ekSuECyInBrpWYndf8IynHdsr3EHd8BCwrFnn4pAOgEKiT8f9Yqrs3Dygtb_3FmJVS2KxtWk5BWpZCxRyaV_o3IrnjijwLqjAqfgoQHP0QrKNmRF-jKYDosA8lJnL_AaY-b70qKRyAdkS_ok6wSsvTAyDQ79-SU_2dJ4krYOYJ7RVqSHLQ_JCmD9hfcvJGFWeF38oYXOxhxJhUFVprftlendHfqsIMsLP6Jqn4eXh27sYT4D9AWE4gt1Qw_zxz8I7luY2lSUvaBjB_bz1tKHXfrEKKGbSAQwMEJyx_UI5X_EjuAbMS7Wlpx2MbTELgPJl_wX5W4LwWCyQ5IOotCapV-RCAn9-f9OtH-VwP7M2yxYBbzF0o4u75TxKIDl88F7Dywgzem-ZTvVY29dne9YGRMv847RdrSKgql4ZxZMd5j_rVA4dL5Eg_CShoLc2GZ4tt8wmrpBpLZNpEuHyvlIvSHSTRtEoXTEfowj4p5u2_NcNp0kjqkFI9WZSNlNEnhpQI_-V1qOEXYl2cnYZVm5MXqlvQbCS2EyPMXspCzZ7c8uqLp7VuvKyRuDNVcqNTu1GsGKM6QOX1vIY7er5oqsMAzy15g8tzGFRs=w847-h635-no

oJHvdbGxiEWai9lr343LnXivKGd50vgwtTmpMvLaSlgUCsjY0-CHVsuU-GidkCiSoe6Qa7nEwfuOYp1qttQfFC7HdM0yUXtu1C9oZZ-HD0I-7ZZcL0PA7YoEHpMVawe1Up5gNKhl0o33vnYhaiEBkUkzP0Xw7Eo_w2J1sA4MEII6UbjNNdT-c2tAHRW70j67Juf6rZc4mYZawQ7eKWAtkh_Tlg2d8GsVIUN_t9fabFHkP_CcaXiBiPNl8tCh228z0xKboX8pPIYdMGdQ0OGcOPv6WjAeXbaGKffq2lyaDFH4vLOctT4oG784JYF-P0sKon6AGrYWgWDopD8_HzBzQ0YuuM17JNCQ966GNrQZTm7oGzhxV-Hh-S9EHn15OPK_a3yxLGrb7GlZgwxvMZJfWY5Fh2Pb-VdPUzojJJHoN20zqtZ9sE857NPLnmZjuyytIKTY6sKrv9FCiy4alDGCZZAoUbPcWmmyfb9eBNJj1-aDHZuUuIj8IPybZNl1Wuz_i7B4OlUCKdlMv1Qi69qBh42AWR4ndR5mlzfTAlLSx6suVst7sRGL8YgbyGypnKwbkF4x8hiYmf8p5Rsz_I_g4tCIpb-qrTUMaDZd65ExivY=w847-h635-no

Q3xc587eWcbXhZaFlho-MS4P2B-qrTuAfkV1WtqodwZUVjoY5E9C-N7E23lCNahYlpqkqD7CzwkQd5FoDBE8wBL_z6G0L1dPgxAYJb5uWfbIxMpkDYqlB2VeqJ9PmTZLkvhwCKrVsQAwY50sLLI9Yz48yTMEWZkzs-g8IuP1MYDtM4B-J5c67-7PHaI2HH7n4B3aypTiUII95M09Oq46BN2uParhpULSPLNb4cySgLuavuMJFei69z_SXRiWkc2r9JHIzFxULRmBpIw8XNJ_DH4vUKaUeM4UN3znQv-S0TGfb56ab809FNrmB2RbLDH7hli9dIEpTRG6Ol5oLDwYcCJojkz5paIxb92n4jYErW5I10Oz0UTaz2Z1tSdggphR402qr2bP36bOgTmbNXtkQzZ6RfWL2iJervVX9qlN4DLO7LJLxrQvaxQ6tQm9-D3RI7MxZLlqgw8vpZznLHCRKoXKdTfly1oU1EtozVhPjFlbtFd8bn30OSrMHg5OyoVs2ze2PIGAQ4TFKVhk16yPXWaft5rZ79uP0R2PpsKgadgEru-EvwyV3D8HcNmUu_7aXkbwg_RdH2uF1FEOLkpI503b-uZDFEO0902HvSHV4-o=w847-h635-no


Achterkant afgewerkt met 2 aluplaatjes en inbusbouten. Die plaatjes maken was het meeste werk, want als je een freesbank hebt, dan moet je die natuurlijk ook gebruiken..
LnBKnmXiP2kcn77uG3V-ROaO1sXjadNNCGFhagkpwZRax-eVW4bD0z2Q97OWunrxG7WbKO1WMmu-yDRQ9GlIuS8T-ts0jZoe_ocnvn5DvvnRZkjxln_QGYXDY5jOmFqaoL3q6Zk1DcEHZvZ05claQEZMW84ywwb7KC9U36akVnqJXj82mjBkq_8suZl6fTprFQwR7YBfUSa8wQEINd-lxWIcqX0SOeOqBnbkAskD0TmnM0olE7r5VakB9niob9E2XUTJGmQkgQ-iGLr66mFPm1DCdED0UEFvTUdQmbwvWB2ncujUUBboPBGxZnB-t5fj3aT_fDyEtMH0FloRtj8irFTpBetNJmdM-zfGG9nWjZ3boFd6d-HHzPbwOYHo8DQx-mOYlXpjU-NbRekd4kQs3LkL7_cwVHtLrUTa9VT-YciVWJesF8jE0CSed86Pt0qrhgHEba2YhhpVY-WTy2zE1nD240wQSjypnqUivs4QLIpegsLjgP-rcla5RVUD8RQtTila9P2ISoXDMdFwFngH2VNMBfK9zxt-N2OI0TPc0GrMtextaw9-D4LI4_YSTevFAudocepYpC-LS2jLkn__K0NUJc7SMTSni7NvVWDiQbk=w847-h635-no


Laatste stap is het aanpassen van de bedieningshendel door het wegfrezen van een stukje tussen de 2 sleuven die er standaard al in zitten:
3YFReGwScccVlSjozkx0Kxjay3IczFEWXEZZwgnqUU69xgt0Vhk1KroTU-8ShY2cH-vjWoHt9SjAklLdWje_OaQMWtHzpVOfAO4equeAb42_58xkR94YLGrvRttpJJIgBE9y1AUEwZfF_UjjGF7jtYK37kmdEtEFA-y8NTZYosGSOKuOF8qmVeni4YJR94XMrNbkGlx7WMZAZ1asq0dpUecZD2Y_KVUGMEdvou7bnz0fBg1PtSFSht_ALTa0Y1CrpfRZP_YDpGgpWjNQpPH4OFzvVh7sjocFnWE5TEEiOyKx2SHoTBUJMqKN9XTJ2z5klk0E0UDrtlmYjZGm1HTyBTwyz8RNTl-xYEVTZDTovxx-liC18-Whk5I74oQcuP_9vWe8QBh4LiIHgSD6JUni2jtOgOWKRXow8zWzT9JBOZDaupxZVTt92YF9AZpAH5x92N6TuxIw8fKMNbRRVHTVqo42HzbgDFX7qoAalA5HhoHXbYHZqzoLYxblQSlteVtxYJiPKkC3Xvxmge5gDWkUfvuh-417pInE_bgtuX2KYNIONYGoUt-eM3oqnUmvrHt5Bc0jF1kGLdgOtxTx3Un-CTBMCvXcD0XSQGJiR0UeSV0=w847-h635-no


En weer in elkaar:
FlUb6P0Y8j2IF_5CyX4WH7bC5G_xhftPfKviPI5s6rP-uAQOOM_8CO2oSdVJQqreqc4SzeoCoOi27II-ef0JWBGtFPB6VlMdVsq9XQn9uuRBDj5Rc9Twj7yGjsByNXXZpbNj0eqilSKReSgC6KIdkdMqbayBTkvjTdK-wO4KNXjQwMqMe8XAX0isYHr7qVJU-S1y_BDnQhyN_mMjmpui9GpM5Op9DhzQspGYn8pZjy-tXLdF4CndWy8tgaomSccPAxioArObhC10UXsJWN_u6NtrXAKpav2pmH8KWbQ-UON7CBr4Eic6wjFOptirlOZVY6suOZAcMY53wrOyqkXDbnEUOROnj7bmcN6kRDoUfRoLfrj5lH4qCDDwiIRw4D7war9itbExddJV8BMdbMqmDVA1gmg8R6XgwCta4GZ2EpWAXQikImcoyVNakrl7doaETp6R-877NwcdLSGI6hGtw1CypCZ1B8pWPJj9QgJLJ1WXdAZUIyxTjJfqacSuzrsexOb9YkL_0suP6AzolNEGPp59gwauhXxSediZGdplaHFlqXaensXGcOk3MuehAiGEOpPrY7D-WptTTW2BW1O4JNXkDE4-s2RVtPuNDCg-VNg=w847-h635-no


"PRI" is nu omgevormd tot "OFF", verder blijft ON, ON. En RES, RES. Daarvoor moet je wel nog even de 2 voorplaatjes wisselen want links is nu rechts en andersom door de aanpassingen. Heb de kraantjes nog even getest met perslucht en dat werkt allemaal naar behoren :t

Hopelijk de volgende update niet over 3,5 maand :') :W
 
Zier er goed uit! Zijn de kranen nog makkelijk bedienbaar na deze modificatie? Heb eens gelezen dat ze erg zwaar kunnen gaan..
 
Ienie-mini update:
Afgelopen week de tank opgeschuurd zodat ik hem opnieuw kan lakken:
mEcFUqytEoHz8cuIKlgNQNWOLu6lh6K_ljzz-De447MITqb4UwuMq6R_1bu8EXml35G8qGvARVb3TuAZyxdWcjTeTMWin9XcDY2XDGxDDbHowWVHwqlghKTCTk2pPiE5HhxVo-HqBvZ0NwQXdnz1fwHSq_dD4bzwfKhr7hPQMZA0BC1k6nO_KPzNUPngyyWmwzi6pe5gTsFhmtDItHi721qRv6hK2WfZamcsyGlsC_UvFcNU8-A46TkwEUE2IrB0tvVFjpddCguWfUOCwZbsPs5Tfn2k8J81crx91vPL1NGxgt_e9mDAt8FsgKqNNgqcZEgnveihHMJv9QC7HwT78QPPtXiR3Ct3Dr5OShAoXB_ZX4hJzrwN9DjH_0T6p1KO8SkITuMryWlCWnIcU7pQFYRo6_wwfT4Poc2EcCHp8SrSvaOytOwk_6S8uOzvSfRmLp9yxaqYLjvNVKFWdlSC1G6d9-fWLrk_cD09pHR6l4yRUFwCWnPuouqVyNq2DE4qFNuhO3HSj6pEc7mdaJCUQT5CVk6MQEKugC8oofFwjsMQPVr7PC4vaMGlgo-7aNkjv3JAGiK8YGgNwMnQNmsMckFezhJ4VJ3PHMYLEQNg7yI=w883-h662-no


Alleen is de brandstof van mijn garagekachel op, dus daar moet ik eerst nieuwe voor halen voor dat ik de garage warm genoeg kan krijgen om de tank te lakken. Binnenkort dus meer :W
 
Hey oma! It's been a while! :z

Weinig vooruitgang de afgelopen weken/maanden, te koud om de tank te spuiten, andere projecten, .. Maar in de tussentijd wel de zadelpan opgestuurd naar Nopper om te bekleden en ik kreeg vandaag volgende foto binnen:
20x39bVCeXexUOfLM7IxsdOimJXSNJrFi9D0t-TmThtE71q4SmrvIC-ZD4Z6XKGthelI8_uB5GcAd_LTdHZooTMznhl6dOoLOGXIdk6UwtTBf4djxLo-EkFB86DivFDDoX9TzS8xA1ga4Za8VexznuM03hy7bmaj2fke6Qoj51RdY9PzBr4R99VLWqo223UHWpIFr7V_aL6spY42OTW_mUBbyCZJGxajfdGKZWgN2X24xo27_9vAUzasR6OoZZJfP2MsjZcgbFaKa-LpbOuQVlKg7xp3kUPtd3KLOAVOj2YqCkPIxiGFaE1gZEpuh2npm2mx4rFCUMldIw62CdhxZSzWGuYmKgD1_TeZ-OVR-xIJQsZl9OW3NjyFjjRjHfCnVxs-Z6xCiskDwm5L8UI76jm2XvSouii6uofot-5T4kHLo53FJzOTNyGdm0Y6ea4r5TNGG3t6qRWHLt3w3yxN71ZIUHhHlKDHDQxYi8v-C3ynv7S9mfdPy-dQQ8ZygJdDTceWTPdWiHmwGm_sS-OwJn39kIEC0xzaDEOkOAZiIC7mv659d4qVFCLPBunWnIufuOroeTZkYbbujwN-iW9Lt8LtGowg_W3_vfVC70UR=w883-h662-no


Dat ziet er puik uit! :t *D Des te meer reden om verder te werken, dus in de loop van volgende week maar eens een soort van spuitcabine maken, de garage warmstoken en dan de tank herlakken.

Prettig weekend! :W
 
Laatst bewerkt:
Mooi zadeltje! Hopelijk is Nopper lekker warmgedraaid voor mijn zadel dan, dat gaat deze week naar hem toe.

Ik hoop dat je XS dit jaar ook af komt en je er probleemloos mee kan rijden, want een goed lopende Triple is echt heel leuk.. Daar kan een gewone 4 cilinder toch niet aan tippen qua beleving.
Dat "probleemloos" is soms wel even zoeken maar dat moet toch goed komen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan