Randje bij de kuipruit

Ja, en 36 euro verzendkosten, als je naar "afrekenen" gaat _O- . Denken ze dat we achterlijk zijn, soms...
Ik ben naar zoiets op zoek om langs de rand van de topkuip van mijn Diversion te doen (een van de 2 strips is weg) en het leek inderdaad ook precies wat ik nodig had. Maar niet voor 45 euro (de zwarte trim kost 9,05 ipv 4 euro) :N

Bij Louis zijn de shippingcosts Netherlands €4.95 :+
 
Heb je dan ook een foto gezien van hem bij precies dezelfde crash met zo'n strip? :s

:^

Zo'n randje had ook niet geholpen tegen het breken van de ruit hoor ;)
Ik zit ook wel eens bedenkelijk te gluren naar mijn ruitje tijdens het rijden moet ik bekennen.
"Daar moet ik toch maar niet dóórheen gaan bij een klapper, brrrrrr "
 
Rubbermagazijn.nl en Carmat.nl hebben ook van die randjes... :Y ( en een metertje heb ik ook wel liggen :W )
 
Laatst bewerkt:
@ moderator..
Gaarne even afbeelding op pagina 1 als externe link maken met NFSW melding of iets ;)


:W
 
Hmmmm.... zo vreselijk vind ik die afbeelding nou ook weer niet.
Pijn = fijn
Bloed = goed
Schaaf = gaaf

Inderdaad, geen probleem. En als je deze afbeelding achter een NSFW waarschuwing gaat zetten, krijg je meteen weer alle medici achter je aan, voor hun is dit bij uitstek SFW!
 
Pijn = fijn
Bloed = goed
Schaaf = gaaf
Pus = Knus

Inderdaad, geen probleem. En als je deze afbeelding achter een NSFW waarschuwing gaat zetten, krijg je meteen weer alle medici achter je aan, voor hun is dit bij uitstek SFW!


Even een kleine aanvulling gemaakt! :+
 
Vorige maand een nieuwe MRA ruit gekregen en het zat het erbij plus 2 klemmetjes voor de uiteinden.
 
Zet je ruit ook altijd vast met wellnuts en niet muurvast met gewone bouten en moeren. Zie ik ook vaak genoeg (bij circuitfietsen met name)...
 
Terug
Bovenaan Onderaan