Randje bij de kuipruit

Moto_Marcel

Die hard MF'er
6 apr 2012
472
75
Beste mede-forummers,

Bij veel motoren zie ik dat mensen een soort rubber-plastic achtig randje over de rand van hun kuipruitje hebben.
Zelf vind ik dit er erg verzorgt en netjes uitzien maar heb nog geen plek kunnen vinden waar ik deze opzetstukjes kan kopen.
Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kon even snel geen antwoord vinden.

Hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Even ter verduidelijking, ik bedoel een randje dat je op de foto ziet.

Vriendelijke groeten,
Marcel
full
 
Ik zocht ook ooit zo'n randje. Mailtje naar de leverancier (was een Puig ruitje) was voldoende om binnen een week een strip op de mat te hebben :Y
 
Dient het nog ergens voor behalve dat het er netjes uitziet? Nog nooit gezien namelijk.
 
Laatst bewerkt:
Dient het nog ergens voor behalve dat het er netjes uitziet? Nog nooit gezien namelijk.

Beschermt hier tegen

z0FG7gB.jpg


Ja dat ben ik :X Volledig pak aan, al moet ik wel zeggen dat het ruitje ook eerst kapot brak op mijn schouder.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de heads-up van de foto... Sjonge.. Lekker crash geweest dan.

Maar het zet wel tot nadenken. Ik heb het er ook niet opzitten.
 
Ligt aan het ruitje. De meeste ruitjes zijn af fabriek al voorzien van een bolle ingegoten rand, dan heb je geen extra rand meer nodig.
 
:X
Kun je in vervolg eerst even een waarschuwing plaatsen B|
Niet dat ik er niet tegen kan maar krijg er gewoon de kriebels van ....

Dit forum heeft helaas geen spoiler tags, kreeg er zelf ook weer de kriebels van :,) Mijn schouder is toen ook uit de kom geweest. Gelukkig weinig litteken aan over gehouden behalve op mijn schouder, maar dat is stoer toch?
 
:+

Mijn eigen vinger die half open ligt met dank aan mijn eigen stompzinnigheid een cirkelzaag, denk ik alleen ; kud.....

Mijn nichtje van 10 die haar nagel kan optillen omdat ze tussen de deur gezeten heeft met haar vinger..... Brrrrr...

_O-

Ps, net even in de schuur gekeken..... Ik moet ook zo'n randje hebben.... :')
 
Laatst bewerkt:
Wow, het heeft naast de nettere uitstraling ook nog eens een functie hahah, bedankt voor alle reacties! Heb puig al gemaild😉 lukt het via hun niet, bestel ik het wel van die site voor die 4 euro ;)
 
Wow, het heeft naast de nettere uitstraling ook nog eens een functie hahah, bedankt voor alle reacties! Heb puig al gemaild😉 lukt het via hun niet, bestel ik het wel van die site voor die 4 euro ;)
Ja, en 36 euro verzendkosten, als je naar "afrekenen" gaat _O- . Denken ze dat we achterlijk zijn, soms...
Ik ben naar zoiets op zoek om langs de rand van de topkuip van mijn Diversion te doen (een van de 2 strips is weg) en het leek inderdaad ook precies wat ik nodig had. Maar niet voor 45 euro (de zwarte trim kost 9,05 ipv 4 euro) :N
 
Ja, en 36 euro verzendkosten, als je naar "afrekenen" gaat _O- . Denken ze dat we achterlijk zijn, soms...
Ik ben naar zoiets op zoek om langs de rand van de topkuip van mijn Diversion te doen (een van de 2 strips is weg) en het leek inderdaad ook precies wat ik nodig had. Maar niet voor 45 euro (de zwarte trim kost 9,05 ipv 4 euro) :N


Hahaha ohw... zo ver was ik nog niet gegaan -O-

Wat is de nederlandse benaming voor zon strip? Als je op google zoekt op 'edge trim' vind je namelijk zat zaken waar het te krijgen is. Het lijkt me toch dat zo'n strip bij doe-het-zelfzaken of automaterialenzaken te krijgen is...
 
Laatst bewerkt:
Ik had ook zo'n randje bij mijn kuipruit gekregen. Enkel na een tijdje vloog hij er op de snelweg vanaf. Vond het daarna wel prima zonder.
 
Hahaha ohw... zo ver was ik nog niet gegaan -O-

Wat is de nederlandse benaming voor zon strip? Als je op google zoekt op 'edge trim' vind je namelijk zat zaken waar het te krijgen is. Het lijkt me toch dat zo'n strip bij doe-het-zelfzaken of automaterialenzaken te krijgen is...
Bij Motozoom op ''randprofiel'' zoeken.

E6.95 verzendkosten, of ophalen (indien in winkel verkrijgbaar)
 
Terug
Bovenaan Onderaan