Random

Random

Rookie
14 sep 2006
18
0
Enschede
<<<<>>>> Ik ben weer terug! <<<<>>>>

Zie onderaan!


Een nieuwe dag en een wederom een nieuw lid op het forum.

Ik ben Jeroen, normaal iets minder kazig dan bovenstaand zinnetje doet vermoeden, maarja, alle begin is moeilijk Wink

Ik heb kort geleden mijn rijbewijs gehaald, direct daarna lekker veel kilometers gemaakt, daar ik van mijn instructeur gewoon lekker een weekje m'n 'oude' lesfiets mee kon krijgen, want hij was toch op vakantie. Heerlijk een weekje gereden op een Yamaha Diversion. Fijne fiets, rijdt lekker etc etc, maar helaas voor die fiets, mijn liefde ligt toch ergens anders. Ben helemaal weg van de Pan European, wat een fantastische fiets is dat. Nog geen meter op gereden en nu al verkocht Very Happy Van wat ik gelezen/gehoord/gezien heb is zij mooi, handig, sportief, comfortabel etc etc... Precies de fiets om eens lekker mee op vakantie te gaan.

Wat ook de reden was voor mij om een motorrijbewijs te gaan halen. Ik vind motorrijden erg cool, maar hier in Nederland is het toch maar zo-zo, dus ben ik al stil-aan aan't plannen om volgend jaar eens naar Zweden te touren en dan via Finland, Polen en Duitsland weer terug. Even een kleine vakantie. Lijkt me meest fantastisch en precies iets voor een fiets als de 'Pan'

Maarja, op het moment ben ik nog motorloos en voordat ik een duizendje of wat er tegen aan gooi wil ik toch eerst eens wat meer ervaringen ermee opdoen/horen/zien dus dacht ik, kom laat ik mij eens inschrijven op dit forum, ziet er actief uit, veel info over de Pan's dus here I come. Verbaas je dus niet als er van die typische beginners vragen langskomen, ik hoop dat jullie het kunnen tolereren Smile

Nouja, naast het rijden ben ik 22, studeer ik aan de Universiteit Twente en heb ik als hobbies Scouting, Fotografie (wat (heel) rustig-aan meer begint te worden dan een hobby) en gezelschapsspelen. Komend jaar ga ik naast mijn studie te werk als bedrijfsleider van een lokale kroeg hier (studentactivisme) en ik werk voor centjes als Koerier bij Ster-Koeriers.

Nou ik denk dat jullie zo wel een klein beeld van me hebben, zoniet doe dan vooral lekker vragen Smile Normaal typ ik trouwens iets bondiger, maar ach, 't is toch men eerste post.

Groetjes

Jeroen
 
Laatst bewerkt:
full
 
Woei! Een lange tijd hier niet geweest (jaar+), maar nu ik zelf ook een motor heb er met frisse moed tegenaan. Laat mij mijn openingspost even rechtzetten:

Ondertussen ben ik al 24 jaartjes jong, Scouting is nog steeds een hobby van me en Ik werk nog steeds in de Horeca, nu wel betaald. Wat wel anders is geworden is dat ik een motor heb! Yeeeeey!

Tegenwoordig ben ik het trotse baasje van een Yamaha Diversion 600. Heerlijke motor, wel wat klein though. Maar lekker lekker. Ook al een week op een Pan European gereden. Ook zeker een heerlijke fiets, fijn in veel opzichten, maar ik ben nog 10 a 20 jaar te jong voor die fiets. Ik moet nog wat meer spelen.

Wat ook veranderd is is dat mijn fotografie hobbie tegenwoordig niet meer alleen een hobby is, maar ook echt werk wordt. Ik zit net in de overgang tussen hobbie en professional. Een leuke en spannende verandering :)

Maardus, in 't kort: Ik ben er weer!
 
Woei! Een lange tijd hier niet geweest (jaar+), maar nu ik zelf ook een motor heb er met frisse moed tegenaan. Laat mij mijn openingspost even rechtzetten:

Ondertussen ben ik al 24 jaartjes jong, Scouting is nog steeds een hobby van me en Ik werk nog steeds in de Horeca, nu wel betaald. Wat wel anders is geworden is dat ik een motor heb! Yeeeeey!

Tegenwoordig ben ik het trotse baasje van een Yamaha Diversion 600. Heerlijke motor, wel wat klein though. Maar lekker lekker. Ook al een week op een Pan European gereden. Ook zeker een heerlijke fiets, fijn in veel opzichten, maar ik ben nog 10 a 20 jaar te jong voor die fiets. Ik moet nog wat meer spelen.

Wat ook veranderd is is dat mijn fotografie hobbie tegenwoordig niet meer alleen een hobby is, maar ook echt werk wordt. Ik zit net in de overgang tussen hobbie en professional. Een leuke en spannende verandering :)

Maardus, in 't kort: Ik ben er weer!

Welcome back 8-)


EN't Oost topic ook al weer gevonden... *O*
 
Woei! Een lange tijd hier niet geweest (jaar+), maar nu ik zelf ook een motor heb er met frisse moed tegenaan. Laat mij mijn openingspost even rechtzetten:

Ondertussen ben ik al 24 jaartjes jong, Scouting is nog steeds een hobby van me en Ik werk nog steeds in de Horeca, nu wel betaald. Wat wel anders is geworden is dat ik een motor heb! Yeeeeey!

Tegenwoordig ben ik het trotse baasje van een Yamaha Diversion 600. Heerlijke motor, wel wat klein though. Maar lekker lekker. Ook al een week op een Pan European gereden. Ook zeker een heerlijke fiets, fijn in veel opzichten, maar ik ben nog 10 a 20 jaar te jong voor die fiets. Ik moet nog wat meer spelen.

Wat ook veranderd is is dat mijn fotografie hobbie tegenwoordig niet meer alleen een hobby is, maar ook echt werk wordt. Ik zit net in de overgang tussen hobbie en professional. Een leuke en spannende verandering :)

Maardus, in 't kort: Ik ben er weer!
Welkom terug... ;)



dus:
full



:W


 
Terug
Bovenaan Onderaan